TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הסטארטאפ הרפואי מטבריה שמסתער על השוק הבינלאומי


צלם: שי וזדיאס הדס
חתם על הסכם הפצה ראשון לשוק הברזילאי - הכולל קהל יעד של 3-5 מיליון גברים

או-מד מדיקל (Ohh-Med Medical), חברת סטארטאפ ישראלית הפועלת בתחום המכשור הרפואי, הודיעה כי חתמה בימים אלה על הסכם הפצה ראשון מחוץ לגבולות ישראל. ההסכם נחתם עם חברת Levyreitor Medical Products Ltda. מסאן פאולו, שתפיץ באופן בלעדי בברזיל את ורטיקה (Vertica), המכשיר שפיתחה או-מד מדיקל לטיפול בהפרעות אין אונות בקרב גברים.

ורטיקה הוא מכשיר חדשני, ראשון מסוגו בעולם, המבוסס על אנרגיית גלי רדיו (RF) המסייעת לחיזוק ושיקום רקמות הקולגן שאחראיות למנגנון הפיזיולוגי של הזקפה. המכשיר אינו מצריך מרשם רופא, והטיפול באמצעותו פשוט, נגיש ואפקטיבי.

במסגרת ההסכם, החברה הברזילאית Levyreitor Medical התחייבה לנהל עבור או-מד הישראלית את תהליך הרגולציה הנדרש בברזיל למכשור רפואי. התהליך החל לאחרונה וצפוי להימשך כ-18 חודשים. המכשיר צפוי להימכר אונליין, בין היתר, דרך ערוצים של מובילי דעה בברזיל.

דניאל לישינסקי, מייסד ומנכ"ל או-מד מדיקל: "ברזיל מהווה שוק משמעותי עבורנו. מדובר בקהל יעד פוטנציאלי של בין 3-5 מיליון גברים, שהשימוש בורטיקה יקל על בעיות תפקודיות שהם חווים על מנת לשפר משמעותית את התפקוד המיני שלהם. אנו מעריכים כי בשנה הראשונה והשנייה צפויות להימכר כ- 25,000יחידות בהיקף של מעל 16 מיליון דולרים".

מכשיר ה-ורטיקה, אשר עבר ניסוי קליני מוצלח במחלקת הנוירו-אורולוגיה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה בהובלת פרופ' אילן גרינולד, אושר לשימוש ושיווק בישראל על ידי משרד הבריאות והנו זמין לרכישה בישראל. מאז השקתו בנובמבר 2021, נמכרו כמה מאות מכשירים בעלות של 4,968 שקל ליחידה. בישראל, ניתן לרכוש את המכשיר רק באמצעות אתר האינטרנט של החברה, המשמש גם כמרכז תוכן ומידע שימושי בנושא אין-אונות, בסיוע אנשי מקצוע המומחים בתחום.

או-מד מדיקל נמצאת בתהליך מתקדם לקבלת אישור ה-CE האירופי לשיווק המכשיר גם באירופה, והוא צפוי להתקבל עוד במחצית הראשונה של 2022. אישור ה-FDA האמריקני צפוי להתקבל במהלך שנת 2023. בימים אלה נערכת החברה לתחילתו של ניסוי קליני שני ורחב היקף בפלורידה שבארצות הברית.

הרקע לפיתוח הטכנולוגיה של או-מד מדיקל, נעוץ בעובדה שמאות מיליוני גברים ברחבי העולם סובלים בשלב מסוים בחייהם מהפרעה בתפקוד המנגנון הפיזיולוגי שאחראי לזקפה. סקרים שבוצעו באנגליה ובצרפת מצאו כי 40%-30% מהגברים סובלים מהפרעות זקפה בדרגה בינונית עד מלאה, כאשר הסיכוי לכך שווה באחוזים לגיל הגבר.


כך למשל, הסיכוי שגבר בן 55 יסבול מהפרעה בזקפה הוא כ-55%, בגיל 70 כ-70% וכד'. למרות שכיחות הבעיה, רבים חשים מבוכה לדבר עליה בפני גורם מקצועי ולכן נמנעים מקבלת טיפול. אלו שמקבלים טיפול כלשהו מהטיפולים המוכרים בתחום, נוטים להפסיק אותו בשלב מסוים משיקולי נוחות או בריאות.

היתרונות של מכשיר ה-ורטיקה הם שמדובר במכשיר לטיפול עצמי, לא פולשני, ללא תופעות לוואי ולכן אינו מצריך מרשם רופא או מעקב רפואי. בנוסף, הוא מאפשר לא רק לשקם את התפקוד הזקפתי אלא גם לשמור עליו לאורך זמן. בשונה מטיפולים תרופתיים ושאר הפתרונות הקיימים כיום בשוק (כדורים, זריקות, הליכים כירורגיים), אין קשר לעיתוי בו מתבצע המגע המיני ובכך נשמרת הספונטניות שחסרה בפתרונות אחרים. הטיפול נעשה בתדירות של כפעמיים בשבוע למשך 15-30 דקות, ובהמשך לפי הצורך.

אודות או-מד מדיקל

או-מד מדיקל הינה חברת סטארט-אפ בתחום המכשור הרפואי המפתחת מכשור מבוסס טכנולוגיית גלי רדיו לטיפול עצמי בהפרעות בתפקוד הזקפה.Vertica , מוצר הדגל של החברה, מסייע לחיזוק ושיקום רקמות הקולגן שאחראיות למנגנון הפיזיולוגי של הזקפה והוא מיוצר במפעל מדימור בטבריה.

היזם ומנכ"ל החברה שהוקמה ב-2017, הוא דניאל לישינסקי, מהנדס מחשבים במקצועו. לפני שהקים את או-מד מדיקל, לישינסקי היה היזם ומייסד-שותף של חברה המתמחה במיצוק עור, אשר פיתחה מכשיר לטיפול בבעיות עור באמצעות אנרגיית RF הפועלת לשיקום סיבי הקולגן בעור הפנים.

החזון של או-מד מדיקל הוא לסייע לכל גבר המתמודד עם בעיות בתפקוד הזקפתי לחוות מיניות תקינה ובריאה ובכך לשפר את איכות חייו. או-מד מדיקל הקימה מרכז תוכן וידע מקצועי פתוח ונגיש לציבור, המעדכן במידע בנושא הפרעות זקפה, ההשלכות הפיזיות והרגשיות שלהן, ודרכי ההתמודדות עמן.


המרכז מתופעל ומנוהל בסיוע מערך נרחב של אנשי מקצוע, הכולל בין היתר אורולוגים, סקסולוגים ומטפלים  מיניים. לחברה שלושה דירקטורים מקצועיים, מובילים בתחום האורולוגיה, המייעצים לה: פרופ' אילן גרינולד, פרופ' יוזה חן ופרופ' קובי רייזמן. המשקיעה המרכזית באו-מד מדיקל היא קרן ההון סיכון ארבלון.
אתר החברה: http://www.vertica-labs.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il