TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Sphera מתמודדת עם דיווח על פליטות מסוג 3 עם השקת הפתרון האוטומטי שלה להערכת מחזור חיים


הפתרון החדש יאפשר לעסקים לצבור ולחשב הערכות מחזור חיים במהירות ובקנה מידה גדול
שיקאגו, 11 במאי 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Sphera®, ספקית עולמית מובילה של תוכנת ניהול ביצועים וסיכונים סביבתיים, חברתיים וממשלתיים (ESG), ניהול נתונים ושירותי ייעוץ, הודיעה על השקת תוכנת המיכון החדשה שלה להערכת מחזור חיים (LCA), המתבססת על פתרונות הערכת מחזור החיים הקיימים של החברה. המהלך מגיע בעת שהלחצים של המשקיעים והרגולציה סביב התיקנון והדיגיטציה של מדידת נתוני קיימות מקצה לקצה ממשיכים להצטבר, ומחייבים כלי דיווח וציות מורכבים יותר ויותר.

פתרון הדור הבא של Sphera משתלב בצורה חלקה עם המערכות הקיימות של הלקוחות כדי להבטיח פריסה מהירה, והוא מאפשר ללקוחות לקבל במהירות ניתוח הוליסטי ותובנות בזמן אמת לגבי טביעת הרגל הסביבתית של פורטפוליו המוצרים שלהם. הוא גם כולל תוכן מנוהל נרחב המאפשר ללקוחות לחשב באופן מיידי את טביעת הרגל הפחמנית שלהם בקנה מידה גדול, ולמדוד של כיצד התאמות למשתנים מוגדרים - כמו מינוף מקור כוח נקי יותר או שינוי תהליכי ייצור - עשויות להשפיע על תפוקות הפליטה.

פתרון המיכון להערכת מחזור חיים משמש כהרחבה של יכולות מוצר הקיימות של Sphera הכוללות תוכנה ותכנים להערכת מחזור חיים. השירות מאפשר לחברה להגדיל את מספר ההערכות בפקטור של אלף, וזה בתורו מאפשר למקצוען מנוסה להערכת מחזור חיים להתמקד בניתוח ושיפור התוצאות, במקום ביצירתן.

מטרת העל של כלי המיכון להערכת מחזור חיים של Sphera היא לעזור לעסקים - במיוחד אלה במגזרים עם שרשראות אספקה מורכבות, כגון ייצור, מוצרי צריכה, צבעים וכימיקלים - להפחית בצורה יעילה יותר את פליטת גזי החממה (GHG) שלהם בכל שלב של הייצור, מתכנון ועד פירוק. חיזוי משופר יקל על החלטות ארגוניות הוליסטיות משולבות עם קיימות בכל שלב, מה שיאפשר לצוותים לחזות באופן יזום ולשלוט בהשפעה הסביבתית.

פול מרושקה, מנכ"ל ונשיא Sphera, אומר: "באופן היסטורי, הערכות נחזור חיים נתפסו כתוספות וולונטריות אד-הוק למאמצי קיימות ארגוניים רחבים יותר. עם זאת, כשהמודעות הצרכנית גדלה במקביל למנדטים הרגולטוריים כדי למתן את ההשפעות של שינויי האקלים, המיכון להערכת מחזור חיים מזין צרכים גבוהים יותר של שחרור פחמן. כפי שהוכיחו מהלכים אחרונים של האיחוד האירופי, SEC ודו"ח ה-IPCC האחרון, נפילה פיננסית ומוניטין כתוצאה מכשל בפעולה היא הרבה יותר 'מתי' מאשר 'אם'".

ממשיך מרושקה, "החל מעזרה למהנדסים ליצור מוצרים בני קיימא יותר כדי לאפשר לאנשי מקצוע הרכש להקים שרשראות אספקת פליטת פחמן נמוכות יותר, LCA Automation תשנה את קבלת ההחלטות, לטובת שני העסקים וכדור הארץ שלנו".

אודות Sphera

Sphera היא הספקית המובילה של תוכנת ביצועים וניהול סיכונים סביבתיים, חברתיים וממשל (ESG) שירותי נתונים וייעוץ המתמקדים בסביבה, בריאות, בטיחות וקיימות (EHS&S), ניהול סיכונים תפעוליים וניהול מוצרים. במשך יותר מ-30 שנה, שירתנו למעלה מ-3,000 לקוחות ומיליון משתמשים ב-80 מדינות כדי לעזור לחברות לשמור על האנשים שלהן בטוחים, על המוצרים שלהן בני קיימא ועל הפעילות שלהן פרודוקטיבית. למידע נוסף על ספרה www.sphera.com. עקבו אחר Sphera בלינקדאין.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il