TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פתרון הגנת היבול האקולוגי של סייב-פודס מוכיח יעילות של עד 90% הפחתת מחלות בתפרחת קנאביס


סייב פודס
הפסד כלכלי מצטבר לעסקי קנאביס מוערך ב-20% מפתוגנים המדביקים תפרחת קנאביס
סייב פודס Save Foods NASDAQ: SVFD חברת טכנולוגיה חקלאית (פוד-טק) המתמחה בהגנה על יבולים בצורה אקולוגית המסייעת בהפחתת בזבוז מזון והבטחת בטיחות המזון.
הודיעה על תוצאות ראשוניות מניסוי של צד שלישי בטיפול הגנת היבולים האקולוגי שלה, המדגים הפחתה של עד 90 אחוז של פתוגנים בתפרחת קנאביס.
סיכון לזיהום קיים בכל שלב בתהליך הגידול. מעבר לבריאות הצמח עצמו, גם חולים רפואיים וגם צרכנים בשימוש בוגרים עלולים להיות מושפעים לרעה ממזהמים מיקרוביאליים. מזהמי פתוגנים מהווים סיכון בריאותי ברור והחזרת מוצרים עלולה לעלות לחברות מיליוני דולרים.

"היכולת של הטיפול של Save Foods להפחית התפתחות מחלות בקנאביס היא פיתוח מרגש עם פוטנציאל גדול, במיוחד בהתחשב בזמינות המוגבלת של קוטלי פטריות סינתטיים"
כך אמר דן שטיבל, מנכ"ל החברה הבת הישראלית של Save Foods. כיום, הקרנה נמצאת בשימוש נרחב כדי למזער את צמיחת העובש, אולם היא מגדילה משמעותית את עלות הייצור, אינה מותרת ליצרנים אורגניים, ועדיין יש להעריך את ההשפעות האפשריות על התכונות האורגנולפטיות של המוצר.
"הטיפול שלנו במאבק בפתוגנים הוא אלטרנטיבה מצוינת ליצרנים והוא מבטיח שבטיחות הצרכן תישאר תמיד בראש סדר העדיפויות ללא הפוטנציאל של סיכונים סביבתיים או בריאותיים הקשורים לחומרי הדברה", המשיך שטיבל.

קנאביס היא אחת התעשיות הצומחות ביותר בעולם. על פי מאמר שפורסם לאחרונה בפורבס, שוק הקנאביס החוקי בארה"ב צפוי לצמוח ב-20% עד 30% בשנה, ולהגיע ל-50 מיליארד דולר עד 2026.  בעולם, שוק הקנאביס צפוי לצמוח מ-28 מיליארד דולר ב-2021 ל-198 מיליארד דולר ב-2028.

על פי מחקר משנת 2021 שפורסם ב-Pest Management Science, האתגר הגדול ביותר המשפיע על ייצור גידולי קנאביס הוא התמודדות עם פתוגנים שמדביקים תפרחת קנאביס, מה שעלול ליצור הפסדים כלכליים של עד 20%. השפעה זו עלולה להיות קשה במיוחד עבור עסקי קנאביס בשל שווי השוק הגבוה של היבול.

בניסוי שבוצע על ידי צד שלישי, הטיפולים של Save Foods יושמו ב-10 צמחים משני זני קנאביס שגדלו בחממה במהלך תקופת הגידול. לצמחים המטופלים הייתה התפתחות מחלת התפרחת נמוכה בכ-75% עד 90% בהשוואה לצמחים לא מטופלים ללא השפעה על התכונות האורגנולפטיות שנצפו.

"זהו שוק חדש ומסיבי עבור המוצרים שלנו ומדגים בבירור את פוטנציאל היישום הרחב של הפתרונות שלנו", המשיך שטיבל.

על Save Foods
סייב פודס היא חברה חדשנית ודינמית המתמודדת עם שניים מהאתגרים המשמעותיים ביותר בתעשיית הטכנולוגיה החקלאית-מזון: בזבוז מזון ובטיחות מזון. החברה מחויבת לספק פתרונות משולבים לשיפור הבטיחות, הטריות והאיכות, בכל שלב מהשדה למזלג.
מפתחים פתרונות חדשים המועילים לכל שרשרת האספקה ​​ומשפרים את הבטיחות ואיכות החיים הן של העובדים והן של הצרכנים כאחד.
היישומים הראשוניים שלנו הם בטיפולים לאחר הקטיף בבתי אריזה לפירות וירקות המעבדים תוצרת כולל: הדרים, אבוקדו, אגסים, תפוחים ומנגו.
זאת על ידי שליטה ומניעת זיהום והפחתה משמעותית בשימוש בכימיקלים מסוכנים ושאריותיהם.
מוצרי Save Foods לא רק מאריכים את חיי המדף של התוצרת הטרייה ומפחיתים אובדן מזון ובזבוז, אלא הם גם מבטיחים מוצר בטוח, טבעי ובריא.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il