TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

בית בכפר, מהחברות המובילות והרווחיות בישראל בתחום הדיור המוגן, מצטרפת לבורסה בתל-אביב:בית בכפר, מהחברות המובילות והרווחיות בישראל בתחום הדיור המוגן, מ


בית בכפר ביתן אהרון צילום אלדד גונן
החברה השלימה בהצלחה הנפקה של מניות ומכר בהיקף של כ-255 מיליון ש"ח. לפי שווי חברה של כ- 1.15 מיליארד ש"ח לפני הכסף. בבעלות החברה 4 בתי דיור יוקרתיים בישראל הכוללים כ-830 יחידות דיור באזור המרכז והשרון
קצב הכנסות שנתי של 85 מיליון ש"ח ושיעור דירות מכורות גבוה של מעל 95% במהלך השנים שקדמו לשנת הקורונה; שיעור דירות מכורות נוכחי – 93%
NOI שנתי של 55 מיליון ש"ח והון עצמי של מעל ל-700 מיליון ש"ח
חילקה דיבידנד בהיקף של 31 מיליון ש"ח בשנתיים האחרונות מאז נובמבר 2019
יתרת העודפים נאמדת ביותר מ-300 מיליון ש"ח, לחברה מדיניות חלוקת דיבידנד של לפחות 30% מהרווח הנקי ללא ריווחי שיערוך

מיקי פרנס, מנכ"ל בית בכפר: "אין לי ספק כי כספי הגיוס ותרומתם החשובה של בעלי המניות החדשים בחברה יאפשרו לנו להמשיך את הרחבת פורטפוליו הנכסים שלנו באמצעות צמיחה אורגנית ורכישת חברות ופעילויות בענף הדיור המוגן."


כפר סבא, ישראל 18.1.2022 – חברת בית בכפר, מהחברות המובילות והרווחיות בישראל בתחום הדיור המוגן המנהלת ומפעילה ארבעה בתי דיור יוקרתיים לגיל השלישי, מדווחת על הצלחת ההנפקה וגיוס של כ-255 מיליון ש"ח, באמצעות הקצאת מניות ומכר, המשקף לחברה שווי של כ-1.15 מיליארד ש"ח לפני הכסף. את ההנפקה הובילו דיסקונט קפיטל חיתום ופועלים אי.בי.אי. חיתום והנפקות, וליוו משרד עורכי הדין מ. פירון ושות', משרד רואי החשבון דלויט ומשרד שמאות המקרקעין ברק פרידמן.

במסגרת ההנפקה הוצעו כ-138,889 יחידות, באופן שהרכב כל יחידה כולל 100 מניות רגילות ו-75 כתבי אופציה (סדרה 1) במחיר כולל ליחידה של 1,840 ש”ח.

הכנסות בית בכפר בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הסתכמו בכ-63.7 מיליון ש"ח, ומייצגות קצב הכנסות שנתי של 85 מיליון ש"ח. ה-NOI בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הסתכם בכ-41.7 מיליון ש"ח, ומייצג קצב NOI שנתי של כ-56 מיליון ש"ח, כ-66% מסך ההכנסות, שיעור הנחשב לגבוה בענף. הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של 2021 הסתכם בכ-24 מיליון ש"ח.
החברה חילקה בשנתיים האחרונות, מאז נובמבר 2019, כ-31 מיליון ש"ח דיבידנד לבעלי המניות. לחברה מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור של לפחות 30% מהרווח הנקי, ויתרת העודפים מסתכמת בכ-323 מיליון ש"ח.
החברה מפעילה ארבעה מתחמי דיור מוגן בישראל, הנמצאים בבעלותה, בהם כ-830 יח"ד על פני שטח כולל של כ-81,680 מ"ר כאשר מעל ל-4,200 מ"ר מתוכם משמשים למסחר. בנוסף מנהלת החברה מתחם דיור חמישי, חוף כנרת, ובו כ-60 יח"ד המשתרע על פני מעל ל-4,000 מ"ר.

כספי ההנפקה ישמשו את החברה להשקעות בבניית קמפוסים עתידיים, הרחבות והשבחות קמפוסים קיימים. לחברה שני מתחמי דיור מוגן בכפר סבא בהם 373 יחידות דיור והחברה מתכוונת להרחיב את אחד מהם ולהקים 96 יחידות דיור נוספות בשטח כולל של כ-10,270 מ"ר. החברה התחילה בעבודות באמצע דצמבר 2021. בנוסף, החברה רכשה קרקע בשטח של כ-4,200 מ"ר בבאר יעקב שימנה כ-250 יחידות דיור.
חברת בית בכפר עושה שימוש גובר במסלול תשלום חודשי בשיטת ליסינג, בזכות המינוף הנמוך והאיתנות הפיננסית, ומציעה לדיירים המעוניינים בכך ליהנות מתשלום ליסינג חודשי, חלף דמי פיקדון. בדרך זו יכול הדייר לשמור על ביתו, וליהנות מהמשך עליית ערכו, בעוד שבית בכפר מקטינה את המינוף שלה.

מיקי פרנס, מנכ"ל בית בכפר, מסר: "אנו מודים לשוק ההון על האמון בהנהלת החברה ובאסטרטגיה העסקית שלנו. במסגרת ההנפקה נכנסו לחברה כמה מגופי ההשקעה הגדולים בישראל ואין לי ספק כי כספי הגיוס ותרומתם החשובה של בעלי המניות החדשים בחברה, יאפשרו לנו להמשיך את הרחבת פורטפוליו הנכסים שלנו באמצעות צמיחה אורגנית ורכישת חברות ופעילויות בענף הדיור המוגן.
"רשת בית בכפר מחויבת כלפי דייריה לסטנדרט דיור ברמה הגבוהה ביותר, וכעת עם הפיכתנו לחברה ציבורית נדע להציג את הישגי החברה ואת המודלים הכלכליים המתקדמים שפיתחנו המבטיחים את רווחת הדיירים, ביעילות ותוך השגת גמישות ניהולית מיטבית.
"אנו נתמיד בחתירה למצוינות ויעילות תפעולית המתבטאת ברמת רווחיות הגבוהה בענף, לצד שמירה על איתנות פיננסית ומינוף נמוך כדי להשיא ערך למשקיעים".


אודות בית בכפר:
רשת בית בכפר הינה רשת דיור מוגן מובילה בישראל עם ניסיון של למעלה מ – 25 שנים. הרשת הוקמה בשנת 1988 על ידי משפחת בלושטיין, בעלת השליטה בחברה, ומונה ארבעה בתים, במיקומים הטובים ביותר, המשלבים איכות חיים של כפר לצד גישה נוחה אל מרכזי הערים הסמוכות. בנוסף מספקת הרשת שירותי ניהול למתחם דיור מוגן חוף כנרת. כל אחד ממרכזי בית בכפר מציע מגוון פעילויות פנאי ובידור, וכן שירותי רפואה מתקדמים, אשר מגדירים את המיטב בדיור מוגן ומציבים סטנדרט חדש בתחום. בית בכפר פועלת בכל שרשרת הערך בתחום הדיור המוגן, ובכלל זה בייזום, הקמה, ניהול ותפעול. בספטמבר 2020 הצטרפה פועלים אקוויטי (פועלים שוקי הון) לחברה ע"י רכישת 20% ממניותיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il