TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אימאג'סאט אינטרנשיונל (ISI) בוחנת הנפקה ראשונית בבורסה בתל אביב


shutterstock
ההנפקה תתבצע במתכונת Global Offering הכוללת פנייה למשקיעים זרים ומקומיים
ההנפקה תתבצע לפי שיטת "הצעה לא אחידה"
את תהליך ההנפקה מוביל UBS Investment Bank
יחד עם דיסקונט חיתום וברק קפיטל

אימאג'סאט אינטרנשיונל (ISI) הינה מובילה עולמית בתחום פתרונות מודיעין מהחלל. החברה מציעה ללקוחותיה מערך פתרונות מלא, לרבות שירותי תצפית מלווייני צילום ברזולוציה גבוה ביותר, פתרונות אנליטיקה מבוססי בינה מלאכותית, וכן תשתיות מודיעין מבוססות חלל, הודיעה היום כי היא בוחנת הנפקה ראשונית לציבור בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
תמורת ההנפקה צפויה לשמש את החברה, בין היתר, להשקעה בהשלמת מערך הלוויינים של החברה בשנים הקרובות, והגדלת צוותיי המכירות שלה, תוך מינוף המומנטום החזק בשוק החלל העולמי ושירותי הלוויינים בפרט.
ההנפקה המתוכננת תהיה מורכבת מהנפקת מניות חדשות על ידי החברה בסכום מצטבר של כ-100 מיליון דולר ומכירה של מניות קיימות על ידי בעלי מניות קיימים של החברה והנהלת החברה, בסכום שיקבע בהמשך.

תיאור החברה
החברה מציעה מערך רחב של פתרונות ללקוחותיה בכל שרשרת הערך של פתרונות המודיעין מהחלל, שירותי תצפית מלווייני צילום ברזולוציה גבוה ביותר, פתרונות אנליטיקה מבוססי בינה מלאכותית ותשתית מודיעין מבוססות חלל. ל-ISI רקורד תפעולי ארוך, וב-5 השנים האחרונות תחת הנהלה חדשה, הושקעו משאבים משמעותיים להרחבת מערך הלוויינים של החברה ובפעילויות מחקר ופיתוח.
פירות ההשקעה הביאו לכך שצבר הזמנות החברה גדל מכ- 39 מיליוני דולרים בשנת 2018 לכ- 163 מיליוני דולרים בספטמבר 2021, וה-Pipeline גדל באותה תקופה פי 17, לכ- 1,761 מיליוני דולרים.
בעלי המניות הנוכחיים של החברה הם פימי, קרן ההשקעות הפרטית המובילה בישראל (44%), התעשייה האווירית (38%), ודיסקונט קפיטל, מקבוצת בנק דיסקונט (17%).

עיקרי ההשקעה
החברה מציגה שילוב ייחודי בתעשיית החלל, מובילות טכנולוגית וצמיחה מואצת יחד עם שיעורי רווחיות גבוהים.
שותפות אסטרטגית שאפשרה לחברה לבנות מערך לוויינים מהמתקדמים בעולם, תוך חיסכון משמעותי בהשקעות הפיתוח ומקסום הרווחיות שלה.
צמיחה משמעותית שהחלה כבר בשנת 2021, על בסיס מערך הלוויינים של החברה, הצפויה להגדיל את תפוקת הצילום השנתית של הלוויינים מ-24 מיליון קמ"ר בשנת 2020 ל- 224 מיליון קמ"ר, בתוספת יכולות אנליטיקה מבוססת בינה מלאכותית, ומערך קרקעי מתקדם לשליטה ובקרה. צמיחה המתורגמת לקפיצת מדרגה במכירות ללקוחות קיימים והוספת לקוחות חדשים, בתחום הבטחוני והן בתחום האזרחי.
החברה פועלת בשוק גדול הצומח במהירות, אנליסטים מובילים מתעשיית החלל מעריכים כי השוק צפוי לגדול מ-19.9 מיליארד דולר ב-2020 ל-26.6 מיליארד דולר ב-2025 ולהגיע לעד 76.0 מיליארד דולר עד 2030 (צמיחה שנתית ממוצעת של 14%).
ל-ISI מודל עסקי יעיל התומך בצמיחה מהירה בהכנסות וברווחיות. החברה צופה צמיחה שנתית ממוצעת של כ-42% בין השנים 2021 ל-2024, ושיעור EBITDA של כ-47% בשנת 2024.
צוות יזמי ומנוסה עם ניסיון מצטבר של יותר מ-150 שנה בתפקידי ניהול בתחומי החלל, תעופה וטכנולוגיה. הנהגה שהובילה אסטרטגיה חדשה לחברה, הממצבת אותה בחזית תעשיית החלל העולמית.

הודעה זו אינה מהווה הצעה לציבור או הזמנה לרכישת ניירות ערך של החברה. הצעה כאמור, אם וככל שתהא, תעשה אך ורק על בסיס תשקיף שתפרסם החברה, ככל שתפרסם, בכפוף לקבלת ההיתרים והאישורים הנדרשים על פי דין. אין בעיון בהודעה זו משום תחליף לעיון בתשקיף הסופי שתפרסם החברה, אם וככל שיפורסם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il