TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גלאסבוקס סוגרת שנה מוצלחת


ירון מורגנשטרן מנכ״ל החברה, קרדיט - Glassbox
מדווחת כי חצתה את ה-44 מיליון דולר בהכנסות השנתיות החוזרות של החברה (ARR), ומציגה האצה בצמיחה במהלך הרבעון הרביעי של 2021
תל אביב, ישראל, 12 בינואר 2022- גלאסבוקס (TASE: GLBX), ספקית מובילה של שירותים מבוססי תוכנה (SaaS) למטרת אנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, מעדכנת על המשך צמיחה ביתרת ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR, Annual Recurring Revenues) לסוף הרבעון הרביעי לשנת 2021 וחצתה את ה-44 מיליון דולר לעומת 40 מיליון דולר נכון לסוף הרבעון הקודם. צמיחה המשקפת גידול אורגני של 34% לעומת יתרת ה-ARR של החברה לסוף הרבעון הרביעי לשנת 2020, והמשך צמיחה משמעותי בכל שלושת הרבעונים מאז הנפקתה ביוני 2021.

״אני גאה מאוד במומנטום המתמשך שאנחנו חווים בגלאסבוקס וסיום השנה הנהדר שלנו״, אומר ירון מורגנשטרן מנכ״ל החברה. ״צירפנו במהלך השנה עשרות תאגידים וחברות בסדר גודל בינוני כלקוחות שלנו, כולל חלק מהמותגים הגדולים בעולם וכן בכל הגיאוגרפיות העיקריות, ובסיס הלקוחות המתרחב שלנו ממשיך לצמוח אתנו . הצמיחה הרבעונית הדו ספרתית שלנו באחוזים בהכנסות שנתיות חוזרות ( ARR), מעידה על הוצאה לפועל של אסטרטגית החברה והמשך האצת הפעילות לאחר ההנפקה״.

במהלך הרבעון הרביעי, גלאסבוקס שחררה יכולות חדשות בתחום ניתוח המשתמשים אשר ממשיכות להרחיב את היצע הפתרונות של החברה למחלקות ולפונקציות נוספות בארגון, יכולות אשר מעצימות את גלאסבוקס במישור הטכנולוגי אל מול בסיס הלקוחות שלה. בדיווח החורף באתר השוואת מוצרי התוכנה הפופולרי G2 גלאסבוקס שוב נבחרה כטובה ביותר בקטגוריית שוק החוויות הדיגיטליות, עם הובלה בשש תתי-קטגוריות שונות, כולל קטגוריית המובייל.

הוכחה לצמיחה המשמעותית בגלאסבוקס ניתן למצוא בנתוני הרבעון האחרון. החברה מדווחת על עלייה של 130% בתוספת נטו ל-ARR במהלך השנה לעומת התוספת נטו ל-ARR בתקופה המקבילה אשתקד על בסיס פרו פורמה, כולל הוספה של למעלה מ-70 לקוחות חדשים, מה שממצב אותה כאחת החברות הצומחות בעולם בתחום חוויית המשתמש בנכסים דיגיטליים. ״אנחנו משקיעים בצמיחה ולא מפסיקים לבחון רכישות, שיתופי פעולה חדשים והתרחבות לשווקים נוספים כדי לעמוד ביעדים שלנו״, הוסיף מורגנשטרן. ״יתרה מכך, הלקוחות ממשיכים לראות ערך מוחשי בפתרונות שאנחנו מציעים. אנחנו נרגשים לקחת חלק כל כך משמעותי במהפכה הדיגיטלית וממשיכים להיות מחויבים לחדשנות ויצירת ערך עבור הלקוחות שלנו״.



אודות גלאסבוקס

גלאסבוקס הוקמה בשנת 2010 והיא מספקת פתרונות בתחום האנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, (אתרי אינטרנט ואפליקציות מובייל). החברה פיתחה פלטפורמה ייחודית, המנתחת נתוני גלישה לשם מקסום חוויית המשתמש, ייעול ושיפור השירות בערוץ הדיגיטלי.

החברה מספקת שירותים מבוססי תוכנה המשמשת לניטור פעולות משתמשים וניתוח מידע באמצעות טכנולוגיות של ביג דאטה ולמידת מכונה, וזאת דרך רכישת רישיון שימוש במערכת גלאסבוקס, ללמעלה מ- 350 לקוחותיה כיום, בהם תאגידי ענק מהגדולים בעולם בתחומי הבנקאות, ביטוח, טלקום, קמעונאות, טכנולוגיה ועוד.

החברה מעסיקה למעלה מ- 250 עובדים בישראל, באנגליה ובארה"ב ופועלת במעל ל- 20 מדינות ברחבי העולם.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il