TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אורביט מדווחת על קבלת הזמנה למערכות עקיבה מדויקות ומיוצבות לתקשורת עם מל"טים ימיים


אורביט
בסך של כ-2.4 מיליון דולר. אספקת המערכות צפויה במהלך שנת 2022
מתחילת שנת 2021 דיווחה החברה על עסקאות בהיקף משמעותי של כ- 49.5 מיליון דולר

אורביט טכנולוג'יס )ת"א: ארביט) מובילת שוק בפתרונות לניהול קשר ושמע במערכות מוטסות, טרמינלים לתקשורת לוויינית מוטסת וימית ומערכות עקיבה, הודיעה היום על קבלת הזמנה בסך של כ- 2.4 מיליון דולר, מיצרן מל"טים מוביל, למערכות עקיבה מסוג AL-4012 אשר מיועדות להתקנה ע"ג כלי שייט באחד מהציים הימים הצבאיים הגדולים בעולם. אספקת המערכות צפויה במהלך שנת 2022.

אודות פתרון העקיבה הנייד של אורביט, ה-AL-4012 :
מערכת ה-AL-4012 הינה מערכת קומפקטית, ניידת וקלת משקל של אורביט. המערכת מיועדת ליישומי שטח הדורשים יכולות עקיבה בדיוק גבוה, כגון בקרה ושליטה במערכות אוויריות בלתי מאוישות, טלמטריה וייצוב תקשורת רדיו מנקודה לנקודה. מערכת ה-AL-4012 כוללת מייצב המסוגל לשמור על הגדרת צירי האזימוט המאפשר ביצועים גבוהים גם בתנאי שטח קיצוניים ביותר. המערכת קלה להתקנה, וניתנת להתקנה בתחנת הבסיס, על כלי מונע, או על גבי כלי שייט (עם ייצוב נוסף) כדי להתאים לצרכים מיוחדים.

מתחילת שנת 2021 דיווחה החברה על עסקאות בהיקף משמעותי של כ- 49.5 מיליון דולר. בנוסף, השבוע דיווחה החברה על השלמת עסקת רכישת חברת יוקליד הנדסת מערכות בתמורה כוללת של עד 14 מיליון ש"ח כאשר מימון העסקה בוצע ממקורותיה העצמיים של החברה.
דניאל אשחר, מנכ״ל אורביט מסר: "עסקה זו, מעידה על היתרון הטכנולוגי של אורביט לאספקת מערכות מיוצבות ומדויקות הפועלות בסביבה ימית, לתקשורת עם מטוסים ללא טייס הממריאים ונוחתים מכלי שייט בלב ים. יישום זה הינו פלח שוק מתפתח נוסף בו אורביט מביאה מוצרים מובילים בתחומם ועסקה זו משקפת את אמונו של לקוח אסטרטגי, מוביל שוק בתחומו. עסקה זו תואמת את האסטרטגיה שלנו להעמיק את הקשר עם לקוחות אסטרטגיים תוך מתן פתרונות אמינים ופורצי דרך".
אודות אורביט טכנולוג'יס
אורביט הינה מובילה עולמית בתחומי מערכות תקשורת עתירות טכנולוגיה למשימות ביטחוניות חיוניות (Mission-Critical) ומסחריות, מערכות שמע תלת-ממד, מערכות תקש"ל מוטסות למגוון רחב של פלטפורמות אוויריות מאויישות ושאינן מאויישות. הפתרונות של אורביט כוללים תקשורת לוויינים לפלטפורמות ימיות צבאיות ואזרחיות. פתרונות החברה מותאמים לשווקים אזרחיים וביטחוניים. מגוון מוצרי החברה כוללים מערכות תקשורת לוויינית ניידות, פתרונות עקיבה וטלמטריה, מערכות לניהול תקשורת ומערכות לתצפיות מהחלל - המוטמעים באלפי פלטפורמות ימיות, מוטסות וקרקעיות בעולם.

לקוחות החברה כוללים יצרני מטוסים גדולים, חילות אויר ומעל ל - 25 ציים ימיים ברחבי העולם, אינטגרטורים גדולים וחברות כדוגמת: Airbus, Boeing, Lockheed Martin, Northrop Grumman, Collins; ספקי שירותי תקשורת כגון: Inmarsat, Leonardo,,Telespazio ,Eutelsat ,SES Gilat, L3Harris, ארגונים העוסקים בתצפית מהחלל כגון: אימאג'סאט וסוכנויות חלל אירופאיות וארגונים ביטחוניים וממשלתיים אחרים.
אורביט הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב בשליטתה של קרן ההשקעות פימי. פעילות החברה פרוסה באופן גלובלי ולה מערכי ייצור, שיווק, מכירות ושירות לרבות נוכחות בארה"ב, באירופה ובמזרח הרחוק.
לפרטים נוספים: http://orbit-cs.com/.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il