TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Cuentas חתמה על מכתב כוונות מחייב לרכישת SDI Black 011 LLC ו-Mango Tel LLC תמורת 3.2 מיליון דולר


Cuentas
הרכישה תרחיב את טווח ההגעה הקמעונאי והנייד של Cuentas ותקדם צמיחה בשווקי יעד מרכזיים
מיאמי, פלורידה, (ACCESSWIRE) :
Cuentas, Inc (נאסד"ק: CUEN) (נאסד"ק: (CUENW ('Cuentas'), ספקית פינטק מובילה של שירותי בנקאות ותשלומים ניידים, חתמה על מכתב כוונות מחייב לרכוש את רשת התפעול וההפצה של ספקית השירותים האלחוטיים והדיגיטליים SDI Black 011 (SDI) בתשלום מראש, כמו גם Mango Mobile ו-Black Wireless. העסקה צפויה להיסגר עד או לפני מאי השנה.

Cuentas השקיעה בעבר בהרחבת רשת SDI, ותמנף את הנכסים הללו כדי להאיץ את טווח ההגעה של כרטיס החיוב הנטען והארנק הדיגיטלי של Cuentas באמצעים קמעונאיים, סלולריים ואחרים. SDI הניבה יותר מ-9 מיליון דולר בהכנסות קמעונאיות ב-2021.

"רכישה זו תוביל ליותר הכנסות חוזרות ותיצור יעילות תפעולית חדשה עבור Cuentas", אמר ג'ף ג'ונסון, מנכ"ל Cuentas. "אנו מצפים שהנכסים הרווחיים של SDI יתרמו ליתרונות מידתיים בכל העסק שלנו, יאפשרו יותר פתרונות במסגרת האפליקציה של Cuentas לטלפונים, וכן יניבו רווחים גבוהים יותר ויזרזו את צמיחת השוק בעסקי ליבת הפינטק שלנו".

פורטל SDI B2B משרת למעלה מ-30,000 חנויות מצרכים, קמעונאים אלחוטיים וחנויות נוחות בארצות הברית, והוא יאפשר לקמעונאים לבצע מכירות מתוך פורטפוליו של מאות מוצרים וירטואליים מבלי לשמור מלאי, וליצור רווחים מצטברים בזמן אמת.

ל-Black011 ולמותגיה יש כבר מאות אלפי מנויים הרוכשים שירותים דרך אתר האינטרנט והפורטל הדיגיטלי של SDI, ושניהם מתחברים באמצעות API לחברות שירותי האלחוט הגדולות בעולם. טכנולוגיה זו מאפשרת ל-SDI להיות אחד מערוצי ההפצה הגדולים ביותר עבור שירותים אלחוטיים באזור המטרופולין של ניו-יורק וברחבי המדינה.

באמצעות רכישה זו הקמעונאים, כמו גם מנויי Black011, ייהנו מגישה לפתרונות Cuentas כולל כרטיס החיוב המשולם מראש של Cuentas, OMNY Transit, כרטיס אמזון מזומן, כרטיסי מתנה משולמים מראש, הנחות, הצעות חדשות ועוד.

אודות קואנטס
Cuentas, Inc. (נאסד"ק: CUEN & (CUENW היא ספקית שירותי פינטק אלקטרוני ומסחר אלקטרוני עם טכנולוגיה קניינית שמיועדת לספק פתרונות לאוכלוסייה ההיספנית והלטינו שלא מקבלת מספיק שירותי בנקאות או בכלל לא. המוצרים והשירותים שלנו מרחיבים את הגישה לשירותי בנקאות ניידים ומקוונים כולל חיוב ששולם מראש, פיקדונות ACH, גישה למזומן באמצעות כספומט, העברות כספים מקומיות ובינלאומיות, משיכת מזומנים ביותר מ-70,000 מיקומים. כרטיס Cuentas לשימוש כללי נטען מחדש (GPR) כולל ארנק דיגיטלי, הנחות לרכישות אצל קמעונאים פיזיים מקוונים גדולים, הטבות ויכולת לרכוש תוכן דיגיטלי. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר https://cuentas.com/.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית ACCSSEWIRE


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il