TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פנאקסיה ו-Neuraxpharm מודיעות על מכירות קמעונאיות ראשונות של תמציות השאיפה שלהן בגרמניה


דר דדי סגל מנכל פנאקסיה: חן גלילי
בכך הפכו לחברות הראשונות בעולם שמוכרות תמציות קנאביס רפואי לשאיפה באירופה
ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל: "אנו גאים לקצור את הפירות ולהתחיל במכירות ראשונות בגרמניה של המוצר החדשני והמוביל שלנו, תמציות הקנאביס לשאיפה, ולממש את האסטרטגיה שלנו יחד עם שותפתנו, Neuraxpharm. כעת אנחנו עם הפנים קדימה במטרה ליהנות מהיתרון היחסי שלנו כחברה הראשונה והיחידה אשר לה אישור למכור את תמציות הקנאביס לשאיפה בגרמניה, כשהיעד הוא להגיע לקהל רחב ככל הניתן של לקוחות. במקביל, אנו ממשיכים לפעול להנגשת תמציות השאיפה שלנו גם למטופלים במדינות נוספות ביבשת ורישומן במסלולים הרגולטורים המתאימים."

ד"ר יורג-תומאס דירקס ((Dr. JÖRG-THOMAS DIERKS, מנכ"ל Neuraxpharm, מסר:
"המכירות הראשונות של תמציות הקנאביס הרפואי לשאיפה בגרמניה, הן אבן דרך נוספת בשותפות המוצלחת שלנו עם פנאקסיה. בהמשך, נהרחיב את סל המוצרים שלנו יחד עם פנאקסיה לא רק בגרמניה, אלא גם במדינות נוספות באירופה. מעל לכל, אני שמח שכעת אנחנו יכולים להציע למטופלים שלנו בגרמניה מגוון אפשרויות טיפול מותאמות עוד יותר בקנאביס רפואי."

ד"ר ברנרד גרונברג, רוקח ובעלים של בית מרקחת מהגדולים במינכן בתחום הקנאביס הרפואי, Apotheke Forum Schwanthalerhöhe , מסר: "אנו שמחים מאוד למכור את תמציות הקנאביס הרפואי החדשות לשאיפה בבית המרקחת שלנו במינכן, אברסברג וארדינג. טכנולוגייה זו של מתן קנאביס רפואי בשאיפה תספק למטופלים שלנו אלטרנטיבה בטוחה יותר בהשוואה לעישון. זאת באמצעות הפחתת סיכונים נשימתיים ואונקולוגיים, תוך שמירה על היתרונות הפרמקוקינטיים, כגון ספיגה מהירה ויעילה יותר דרך הריאות ישירות למערכת הדם וצורת מינון מדוייקת ועקבית יותר, המאפשרת מתן טיפול בטוח יותר בקנאביס רפואי."

(Düsseldorf /תל אביב, 8 בדצמבר 2021) – פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ ("פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק PNAX) חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית, וNeuraxpharm- , חברת פארמה אירופאית מובילה להפצת תרופות בתחום מערכת העצבים המרכזית (CNS), הודיעו היום על מכירות קמעונאיות ראשונות של תמציות הקנאביס הרפואי לשאיפה שלהן בגרמניה, אשר משווקות תחת המותג המשותף Naxiva-Panaxol. בכך, הפכו לחברות הראשונות והיחידות בעולם המשווקות תמציות קנאביס רפואי לשאיפה באירופה.

מכירות המוצרים החלו לאחר שעברו בהצלחה בדיקות מעבדה קפדניות בהגיעם לגרמניה, ואושרו להפצה ומכירה בהתאם להיתר הרגולטורי לשיווק המוצרים שניתן במדינת היעד. התמציות מיוצרות על ידי פנאקסיה בתקן EU-GMP בסטנדרטים פרמצבטיים מחמירים עפ"י ידע ושיטות קליניות שפותחו בחברה, ומשווקות בגרמניה על ידי Neuraxpharm לרופאים המוסמכים להנפיק למטופלים מרשמים ממותגים למוצרי קנאביס רפואי לטיפול במגוון רחב של התוויות רפואיות וזמינים בבתי מרקחת ברחבי המדינה.

המכירות הראשונות מגיעות בעקבות הודעת החברות בדבר קבלת היתר שיווק לתמציות הקנאביס לשאיפה בגרמניה, היתר ראשון ויחיד מסוגו, והמשלוח הראשון שיצא מישראל לגרמניה לפני כשלושה שבועות. כמו כן, מדובר בחברות הראשונות והיחידות באירופה אשר להן היתר רגולטורי להפצת טבליות קנאביס רפואי בצרפת במסגרת התוכנית הממשלתית של רשות התרופות הצרפתית, ה- ANSM.

פוטנציאל השוק:
על פי פרסומים ומחקרי שוק, נתח השוק הכולל של תמציות קנאביס לשאיפה בצפון אמריקה עמד על 27% בשנת 2020 לעומת כ- 20% בשנת 2018. זאת, לעומת קיטון בנתח השוק של תפרחות בתקופות אלה. היקף מכירות תמציות קנאביס לשאיפה ב- 9 המדינות הגדולות המתירות שימוש בקנאביס בארה"ב וקנדה עמד על למעלה מחצי מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2021, ומשקף קצב מכירות שנתי של מעל ל- 2 מיליארד דולר, עם צמיחה של עשרות ומאות אחוזים ביחס ל- 2020. זאת, בזכות יתרונן המובהק של תמציות הקנאביס לשאיפה כמוצר קנאביס נקי יותר המכיל חומרים פעילים בלבד, ללא שעוות וכלורופיל הקיימים בתפרחות לעישון. תהליך האידוי של תמציות לשאיפה ידוע כתהליך בריא יותר מעישון, שאינו מצריך בעירה ואינו מפיק עשן, וככזה אינו כרוך בשחרור ושאיפה לריאות של חומרים מזיקים הנוצרים בתהליכי הבעירה.

במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי בין החברות, יוגשו בהמשך בקשות לרישום ולשיווק של מוצרים מתקדמים נוספים שפיתחה פנאקסיה, כולל טבליות תת לשוניות ומוצרים נוספים.

אודות פנאקסיה מעבדות ישראל
פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ הנסחרת בבורסה לני"ע בת"א (ת"א: פנאק, PNAX) היא חברת פארמה גלובאלית המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי מתקדמים באיכות פרמצבטית ויצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל. כמו כן, פנאקסיה הינה החברה הראשונה והיחידה בישראל אשר קיבלה תקן ייצור אירופאי EU-GMP מרשות בריאות באיחוד האירופאי, הדרוש לייצור ויצוא מסחרי של קנאביס רפואי ומוצריו לאירופה. פנאקסיה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים מורכבים ומתקדמים מצמח הקנאביס, המתבססים על מידע קליני ועל בסיס נתונים רחב של עשרות אלפי מטופלים.
פנאקסיה ישראל הינה חברה בת של פנאקסיה תעשיות פרמצבטיות אשר הוקמה בשנת 2010 על ידי ד"ר דדי סגל, ד"ר ערן גולדברג ועו״ד אסי רוטברט, כחטיבת הקנאביס של קבוצת "סגל פארמה" הפועלת זה למעלה מארבעה עשורים, מייצרת למעלה מ- 600 מוצרים פרמצבטיים שונים, ומשווקת אותם בלמעלה מ- 40 מדינות. פנאקסיה ארה"ב (חברה אחות של פנאקסיה ישראל) מייצרת בצפון אמריקה למעלה מ-60 מוצרים מבוססי קנאביס רפואי, בהן טבליות תת-לשוניות, לכסניות, שמנים, משאפים ועוד, המיועדים לטיפול במחלות כגון הפרעת דחק פוסט טראומטית, סרטן, כאב כרוני, אפילפסיה, אנורקסיה, טיפול בכוויות ומחלות רבות נוספות.
בקבוצת פנאקסיה מועסקים למעלה מ- 150 עובדים.

לפרטים נוספים באתר החברה: www.panaxia.co.il

אודות Neuraxpharm – החברה המובילה באירופה בתחום ה- CNS
Neuraxpharm הינה חברת תרופות אירופאית מובילה המתמקדת בטיפול בהפרעות במערכת העצבים המרכזית (CNS) עם נוכחות ישירה במדינות אירופה. לחברה מעל ל- 35 שנות ניסיון ומומחיות ייחודית בשוק ה- CNS.
Neuraxpharm מפתחת וממסחרת תרופות בעלות ערך מוסף, וכן תרופות גנריות ותוספים בריאותיים לצרכן כגון פרוביוטיקה ותוספי תזונה אחרים, תוך שאיפה מתמדת להציע מגוון רחב של אפשרויות טיפול יעילות, איכותיות ובמחיר סביר לטיפול במערכת העצבים המרכזית, באירופה.
לצד מכירות של מוצריה במעל ל-50 מדינות, Neuraxpharm גם מייצרת מוצרים פרמצבטיים ומרכיבים תרופתיים פעילים בשני אתרי ייצור בספרד.
לפרטים נוספים באתר Neuraxpharm: https://www.neuraxpharm.com

אזהרת מידע צופה פני עתיד
אזהרת מידע צופה פני עתיד - המידע והערכות החברה כאמור לעיל, בקשר עם מועדי תחילת מכירות המוצרים בגרמניה באמצעות המפיצה (אם בכלל(, וכן עמידה ביעדי מכירות מינימאליים, היקף הביקושים למוצרים ויכולותיה של החברה לעמוד בביקושים ו/או בתחרות הצפויים למוצרים באירופה בכלל ו/או בגרמניה בפרט, הינן מידע צופה פני עתיד, כהגדרתו בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968, הכרוך באי ודאות גבוהה, והמבוסס, בין היתר, על גורמים שלישיים ועל משתנים רבים שלחברות הקבוצה אין בהכרח שליטה לגביהם, ולפיכך אפשר שמידע והערכות כאמור ומועדים ולוחות זמנים הקשורים בכך, בפועל לא יתממשו ו/או לא יתממשו במלואם ו/או יתממשו באופן השונה מהותית מכפי שהוערך או נצפה מלכתחילה, בין היתר, נוכח הגורמים הבאים: מדיניות מחמירה של בתי מרקחת ו/או גורמים ו/או מרכזים רפואיים במדינת היעד, תגובת הרופאים המקומיים לשימוש במוצרים, אי מתן ו/או שינוי ו/או החמרה במדיניות החזר (שיפוי) על ידי קופות החולים וביטוחי הבריאות באזור בגין שימוש במוצרים בגרמניה, אי הצלחה בהחדרת המוצרים באזור ו/או אי עמידה ביעדי המכירות שנקבעו בהסכם הפצה, ביטול, מניעה ו/או עיכוב יישום החלטת הממשלה בדבר יישום פרק קידום ייצוא הקנאביס הרפואי במסגרת התכנית הכלכלית לשנים 2021-2022 ו/או באסדרת השוק המקומי ופתיחתו לייצוא מוצרי קנאביס רפואי אל מחוץ לישראל, אי קבלת היתרי ייצוא ו/או אישורים רגולטוריים אחרים הדרושים לפעילות החברה המפיצה בגרמניה ו/או עיכוב בקבלתם, הערכת יתר את היקף השוק הפוטנציאלי בגרמניה ו/או הערכת חסר את התחרות הגלומה בו, שינוי בתנאי התחרות ו/או טעות בהערכת גודל שוק היעד הרלבנטי, שינוי בתנאי השוק אשר ייתר את הצורך בפעילות ההפצה בגרמניה, צורך בעריכת ניסויים שונים במוצרים לצורך קבלת אישורים, אי הצלחת הניסויים כאמור, שינויים בתנאי השוק המקומי והגלובאלי ו/או שינויים בתחרות בו, שינויים לרעה בחקיקה ו/או ברגולציה בטריטוריה שההסכם נועד לחול בה, אי הצלחה ו/או עיכוב בגידול הקנאביס הרפואי על ידי ספקית חומר הגלם ו/או בייצור המוצרים בזמן (או בכלל), אי קבלת אישורים מרשויות ממשלתיות ו/או רגולטוריות ככל שיידרשו (אם בכלל) לרבות ממשרדי ממשלה שונים, מניעה אחרת בלתי נצפית בגידול ו/או ייצור ו/או אספקה של הקנאביס הרפואי ו/או המוצרים, והתממשות אי אילו מגורמי הסיכון כמפורט בסעיף 33 לדוח התקופתי של החברה לשנת 2020 אשר פורסם ביום 31 למרץ 2021 (מס' אסמכתא: 2021-01-052071), הנכלל על דרך ההפניה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il