TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מיטק 3 די מדווחת על פריצת דרך בייצור סטייק מתורבת


מיטק 3 די קרדיט-שלומי ארביב
מובילת הבשר המתורבת, מיטק 3 די, הדפיסה סטייק מתורבת במשקל של 104 גרם, העשוי עם רקמות שריר ושומן אמיתיות, חיות, שפותחו והודפסו בחברה, ללא שימוש בחלבוני סויה ואפונה
נס ציונה, ישראל, 7 בדצמבר 2021 - מיטק 3 די בע"מ (Nasdaq: MITC), דיווחה היום על הצלחתה, בהדפסת תלת ממד של סטייק מתורבת, במשקל 104 גרם, העשוי עם רקמות שריר ושומן אמיתיות, חיות, שנוצרו באמצעות תאי גזע, שגודלו, הודפסו והתמיינו במעבדות החברה. החברה מאמינה, שזהו הסטייק המתורבת הגדול ביותר, שיוצר עד כה. הישג מרשים זה, מהווה אבן דרך משמעותית, בדרך לייצור תעשייתי של סטייק מתורבת בהדפסה ביולוגית.
התאים אשר שימשו להכנת הסטייק, יוצרו בתהליך מתקדם ומוגן בפטנט, שתחילתו בדגימת תאי גזע מבקר ושכפולם עד לקבלת מסה תאית מספקת, אשר גובשה לכדי דיו ביולוגי, המותאם לשימוש במדפסת התלת-ממדית הביולוגית הייחודית, של החברה. התאים הודפסו תוך שימוש בקובץ תלת ממד דיגיטלי, המגדיר את מבנה הנתח הרצוי. בסיום ההדפסה המוצר הוכנס לאינקובטור, להמשך התמיינות התאים לתאי שומן ושריר אמיתיים, המתפתחים לרקמות חיות. רקמות אלו מהוות בסיס ממנו עשוי הסטייק של מיטק 3 די.
מיטק 3 די, שואפת להוות חלופה אמיתית, לייצור בשר מסורתי, תוך מיקסום השימוש בתאים מתורבתים, למול שימוש ברכיבים שאינם בשריים. הסטייק המתורבת של מיטק 3 די, מיוצר עם תאי שריר ושומן אמיתיים, חיים ואינו מכיל כלל חלבוני סויה או אפונה אשר נמצאים בשימוש רחב בתחליפי בשר מן הצומח. כדי להגיע לאבן הדרך המשמעותית הזו, השתמשה מיטק 3 די בטכנולוגיות מתקדמות של הנדסת רקמות והדפסה ביולוגית תלת ממדית אשר פיתחה בעצמה ובכך מצעידה ומקרבת את עולם מוצרי הבשר המתורבתים, המובחרים וברי קיימא צעד אחד קרוב יותר אל הצלחת.
מיטק 3 די, מתכוונת להמשיך ולפעול לשיפור טכנולוגיות הבשר המתורבת וההדפסה הביולוגית, כדי לאפשר ייצור בשר מתורבת, המשקף נאמנה מאפיינים של סטייק מובחר, אשר נצרך כיום.
שרון פימה, מנכ״ל וסמנכ"ל הטכנולוגיה הראשי של מיטק 3 די, אמר: "פריצת הדרך הנוכחית היא תוצר של מאמצים של מעל לשנה, בייעול תהליכי ההנדסה הביולוגית התאית ובהגדלת תפוקת התאים, לצד דיוק היכולות הטכנולוגיות של ההדפסה הביולוגית. אנחנו מאמינים כי הדפסת סטייק מרקמה אמיתית, חיה, במשקל 104 גרם, נתנה משנה תוקף ליכולות הטכנולוגיות הבלעדיות שלנו ומיצבה אותנו בחזית הפיתוח של מוצרי בשר מתורבת מובחרים, מבוססי תאים אמיתיים מהחי".
אודות מיטק 3 די:
מיטק 3 די, הינה חברה בינלאומית חלוצה, הנמצאת בחוד החנית של מהפכת הבשר המתורבת. נסחרת בנאסד"ק תחת הסימול "MITC". החברה החלה את פעילותה ב-2019, עם מתקנים בפארק המדע בנס ציונה, ישראל ובאנטוורפן, בלגיה. החברה מאמינה, שלטכנולוגיות בשר מתורבת יש פוטנציאל משמעותי בשיפור תהליכי הייצור של בשר, בייעול שרשרת האספקה ובהרחבת מגוון המוצרים הקיימים כיום.
מיטק 3 די, מתמקדת בפיתוח מוצרי בשר מובחרים, כגון סטייק משויש. לשם כך, מפתחת החברה טכנולוגיות ייצור מתקדמות, לייצור תחליפי חלבון, העשויים עם תאים אמיתיים חיים, מבשר בקר, חזיר, עוף ובפיתוח מערכות הדפסה ביולוגיות מתקדמות לייצור תעשייתי.

למידע נוסף, בקרו באתר החברה: https://meatech3d.com/3-67oz-achievement/


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il