TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גוגל פיי מגיע לישראל - כל העדכונים


לקוחות הבינלאומי, דיסקונט, מאסטרקארד ומקס יוכלו לשלם בעזרת הטלפון הנייד ללא צורך בססמה או כרטיס

הבינלאומי משיק את Google Pay

הבנק הבינלאומי משיק שירות חדש שמאפשר ללקוחותיו וללקוחות בנק מסד לצרף כרטיס אשראי לארנק Google Pay באופן פשוט ומאובטח דרך אפליקציית הבנק ולבצע תשלום באמצעות הנייד בקלות. Google Pay הוא שירות תשלומים, המאפשר למשתמשים לבצע תשלומים בבתי עסק על ידי הצמדת טלפון הנייד למסופון התשלום שבבית העסק או בביצוע תשלומים אונליין מהנייד באתרי קניות התומכים בשירות. לאחר העלאת הכרטיס דרך אפליקציית הבנק או באמצעות אפליקציית Google Pay המותקנת על המכשיר, ניתן לבצע תשלום במסופונים שאינם דורשים מגע בארץ וגם בחו"ל. השירות נתמך במכשירי אנדרואיד.

לשימוש בארנק של Google יתרונות רבים: ניתן לשלם ממכשיר הנייד ללא צורך בכרטיס פיזי, מאפשר תשלום באמצעות כפתור Google Pay באתרי קניות מובילים באינטרנט, אין צורך לזכור ולהקליד את הקוד הסודי, התשלום נעשה ללא מגע, אך לא מוותרים על היתרונות של כרטיס האשראי: ניתן להמשיך לצפות גם מהנייד בפירוט החיובים באתר ובאפליקציה ולצבור הטבות.

מוקדם יותר השנה השיק הבינלאומי ארנק דיגיטלי משלו – FibiPay שמאפשר ללקוחות הבנק לשלם ישירות מהנייד בעת ביצוע רכישה בבית העסק ללא צורך בהצגת כרטיס האשראי. FibiPay מאפשר לצרף כרטיס חיוב לטלפון החכם, היישר מאפליקציית הבנק, באופן פשוט ומאובטח ולבצע תשלום בנייד ב-tap (בנגיעה קלה), בקלות ובמהירות בבית העסק ונתמך על ידי מכשירי אנדרואיד באמצעות אפליקציית הבנק המותקנת על המכשיר. כמו כן, לקוחות הבינלאומי בעלי מכשירי אייפון יכולים להצטרף דרך האפליקציה הבנקאית לתשלום באמצעות Apple Pay, שמאפשר תשלום מאובטח ללא מגע פיסי או שימוש במזומנים – אלא באמצעות התשלום באייפון.
עם השקת Google Pay אמר רון גריסרו- סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבינלאומי כי: ״השקת Google Pay היא מהלך חדשני נוסף של הבינלאומי עבור לקוחותיו, שנהנים מכלל הארנקים הזמינים בשוק הישראלי, בנוסף לארנק הייחודי של הבינלאומי FibiPay וחלק ממגוון השירותים הדיגיטליים שהבנק מקדם ומנגיש ללקוחותיו" .


מהיום: לקוחות Max יכולים לשלם גם ב-Google Pay

מנכ"ל Max, רון פאינרו: "המעבר לתשלום בנייד הולך וצובר תאוצה ומציג גידול חודשי של כ-10%. אני בטוח ש-Google Pay אף תגדיל עוד יותר את השימוש בנייד כאמצעי תשלום מרכזי ותעודד את הציבור לבחור בכרטיס אשראי אחד מרכזי אשר מעניק ערך בחזרה באופן קבוע"

לרגל השקתGoogle Pay , לקוחות Max שישלמו בנייד ייהנו ממגוון הטבות אטרקטיביות במותגים מובילים, כגון: MAC, צומת ספרים, קרביץ, ארקפה ועוד

החל מהיום (ג'), לקוחות בעלי כרטיס אשראי של Max יוכלו לשלם בנייד גם באמצעות Google pay של חברת Google. עד כה, לקוחות Max משלמים בנייד במכשירי אנדרואיד באמצעות אפליקציית Max, כעת מי שייבחר, יוכל להוסיף את כרטיסו גם לאפליקצייתGoogle Pay . התשלום מתבצע בתהליך מהיר ומאובטח - פשוט להצמיד את הטלפון הנייד למסוף ולבצע את העסקה ללא מגע ומבלי להוציא את הארנק.

מנכ"ל Max, רון פאינרו: "המעבר לתשלום בנייד הולך וצובר תאוצה, ומציג גידול חודשי של כ- 10%בממוצע, מרבית המשתמשים, כמעט 60%, הם צעירים עד גיל 40. כ-20% בגילאי 41-50 והיתר מעל גיל 51. אני בטוח שGoogle Pay אף תגדיל עוד יותר את השימוש בנייד כאמצעי תשלום מרכזי, ותרחיב את השימוש בו לקהלים רחבים יותר".

עוד אמר פאינרו: "המעבר לתשלום בנייד מעודד את הציבור לבחור בכרטיס אשראי אחד מרכזי אשר מעניק ערך בחזרה באופן קבוע. אנו פועלים ביתר שאת בכדי להבטיח שהערך המוסף הגבוה ביותר לצרכן יתקבל משימוש בכרטיסים שלנו, בכדי שיבחרו בנו כברירת המחדל".

לרגל השקת Google pay, לקוחות Max ייהנו מהטבות ייעודיות לתשלום בנייד, הכוללות בין היתר: הטבת הצטרפות של 30 שקל מתנה בארקפה, 25 שקל למימוש בצומת ספרים בקנייה מעל 100 שקל, 100 שקל מתנה לשימוש באופטיקנה (בקנית משקפי ראיה מעל 299 שקל או משקפי שמש מעל 499 שקל), 30 שקל מתנה בקרביץ בקנייה מעל 150 שקל, 1+1 ברכישת משקה ברשת B-FRESH, לרוכשים ב-MAC יינתן שיעור איפור מתנה בשווי 150 שקל ועוד. כל אלה יינתנו בנוסף לתוכנית הפינוקים הייחודית המוענקת לכל לקוחות החברה וכמובן הצעות הערך השונות של כרטיסי האשראי של Max, כמו צבירת החזר כספי בכל רכישה ב-maxBack ו-SKYMAX.

התשלום באמצעות הנייד נעשה על ידי זיהוי באמצעות טביעת אצבע או קוד, ובכך שומר על הגנה מרבית מפני הונאות ומייתר את הצורך בהקלדת הקוד הסודי בעסקאות מעל 300 ₪. ניתן להשתמש בו בכל בית עסק שעבר לתשתית תשלומים חכמה (EMV), המאפשרת תשלומים ללא מגע. מרבית בתי העסק בישראל, קמעונאים, מסעדות, מכולות וכו' כבר עברו לתשתית תשלומים חכמה. בהתאם להוראת בנק ישראל, בחודשים הקרובים כל בתי העסק בישראל מחויבים להשלים את המעבר.



דיסקונט מביא את Google Pay ללקוחותיו – יאפשר הצטרפות מהירה לשירות באמצעות האפליקציה של הבנק

בנק דיסקונט יאפשר החל מהיום ללקוחותיו בעלי מכשיר אנדרואיד לעשות שימוש ב-Google Pay - דרך בטוחה, מאובטחת ופרטית יותר לשלם, המונעת מהלקוחות את הצורך למסור את כרטיס האשראי שלהם לגורמים אחרים, לגעת באופן פיזי במקשים או להעביר מזומן מיד ליד.
לקוחות דיסקונט יכולים לשייך את כרטיסי הבנק על ידי שימוש באפליקציה של הבנק. על מנת לבצע את השיוך בפועל יש להיכנס לאפליקציה של הבנק ומשם לעבור להורדת אפליקציית הארנק באנדרואיד, לאחר מכן להשלים את התהליך בצורה קלה ופשוטה.
אפשר גם להוריד את האפליקציה ב-Google Play, ולבצע את השלבים הדרושים כדי להוסיף כרטיסי אשראי או חיוב של בנק דיסקונט. לאחר הוספת הכרטיס, הלקוחות יכולים להתחיל מיד להשתמש ב-Google Pay באותו מכשיר. הלקוחות ימשיכו לקבל את כל הנקודות וההטבות המוצעות למחזיקי כרטיסים של בנק דיסקונט.
על מנת לבצע את התשלומים, הלקוחות צריכים רק להחזיק את מכשיר האנדרואיד שלהם ליד מסוף תשלומים כדי לבצע תשלום ללא מגע. כל רכישה המתבצעת באמצעות Google Pay היא רכישה מאובטחת משום שהיא מאומתת באמצעות זיהוי פנים, טביעת אצבע או סיסמה. ניתן לשלם בכל בתי העסק מאפשרים תשלום עם שירות זה.



מאסטרקארד מקדמת את התשלום ב-Google Pay  בישראל לבעלי מכשיר אנדרואיד

 

בישראל אחוז העסקאות מובייל צמח בכ- 400% מתחילת השנה ומהווה כבר כ- 7% מסך הרכישות בכרטיסים במסופים תומכים

 

לרגל ההשקה תעניק הטבות במקדונלדס ובמשקר

מאסטרקארד מקדמת את כניסת Google Pay  לישראל; שיתוף הפעולה בין חברות הענק מגיע לישראל, מייתר את המזומן ומאפשר לשלם בצורה בטוחה מבלי להוציא את כרטיס האשראי מהארנק ומבלי לחשוף את פרטיו במהלך העסקה.

 

לרגל ההשקה מאסטרקארד יוצאת במבצעים ייחודיים למשלמים ב- Google Pay עם כרטיס מאסטרקארד:



  • מקדונלדס: מקבלים ארוחה במתנה  בשווי עד 45 שח בקניית ארוחה מתפריט הארוחות במקדונלדס.



  • משקר מכונות שתיה אוטומטיות - בכל המכונות הנושאות את מדבקת המבצע לממכר שתיה קלה וחמה, מזון, חטיפים ומוצרי חלב תנתן הנחה של  50% בעת תשלום ב כרטיס מאסטרקארד דרך Google Pay על כל הפריטים.



טכנולוגית הטוקניזציה של מאסטרקארד היא זו העומדת בבסיס פעולת התשלום ומאפשרת תשלום בטוח ונוח בכל ארנקי התשלום מבוססי NFC וביניהם אפל, גוגל וארנקי הבנקים וחברות כרטיסי האשראי. 

שירות Mastercard Digital Enablement (MDES), מבטיח את תקינות המידע של בעל הכרטיס, את אבטחת המידע וחווית המשתמש. מספר כרטיס האשראי איננו נשמר על המכשיר ולא על השרתים של גוגל. במקום זאת, מוקצה לכרטיס מספר ייחודי (טוקן), מוצפן, ששומר את הפרטים בבטחה. הטלפון משדר את הטוקן ולא חושף כלל את פרטי הכרטיס האמיתי. הגישה לתשלום מתאפשרת רק לאחר שנעילת המכשיר הוסרה, באמצעים ביומטריים או באמצעות סיסמא.

 

עוז עזריה דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד ישראל: "קשה להאמין שרק לפני שנתיים כמעט כל העסקים בישראל עדיין עבדו בשיטת ה"גיהוץ", כיום לאחר שרוב המעבר ל-EMV  ולתשלום ללא מגע כבר בוצע בהצלחה – הכניסה של Google Pay מהווה שלב נוסף  וחשוב בטרנספורמציה הדיגיטלית של שוק התשלומים בישראל. הצרכן הישראלי אוהב חדשנות וקצב האימוץ של התשלום בנייד צמח בכ- 400% מתחילת השנה ומהווה כ-7% מהעסקאות המתבצעות בחנויות עם מסוף תומך. כיום הרוב המוחלט של העסקאות האלה מתבצע ע"י מחזיקי אייפון ומניסיוננו בעולם.

אנו למדים שכניסתה של גוגל לישראל תוביל להגברת האימוץ בקרב משתמשי האנדרואיד ולגידול כללי בעסקאות בנייד".

 

עוד הוסיף עזריה כי "בעסקאות מעל 300 ₪ היתרון בארנק אפילו גדל, לא רק שהעסקאות מהירות יותר ובטוחות יותר, העובדה שניתן לשלם כל סכום מבלי להידרש להקליד את הקוד הסודי היא פרייסלס.   אנו בטוחים שהגידול בעסקאות בנייד ימשך ושישראל תיישר בהקדם קו עם השוק האירופאי שבו כבר למעלה מ-20% מהעסקאות מתבצעות בנייד".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il