TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

כחודשיים בלבד לאחר רכישתו:


פארק גב-ים הרצליה צפון. צילום גיא מדור
גב-ים השכירה את הבניין שרכשה ממורי ארקין בפארק גב-ים הרצליה צפון לחברת החללים המשותפים "מיקסר" תמורת 55 מיליון ש״ח למשך 10 שנים
יריב בר-דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בגב-ים: "בשנים האחרונות מרחיבה גב-ים את האחיזה בערים החזקות, המהוות מושבן של חברות הטכנולוגיה הבינלאומיות והישראליות המובילות. אנו גאים לאכלס את חברות ההייטק והטכנולוגיה מהמובילות בעולם שדוחפות את כלכלת ישראל קדימה.
גב-ים תמשיך להתפתח באזורי ביקוש אלו ולהציע את התנאים המיטביים והאקו-סיסטם הנכון למיקסום עבודתן של החברות היושבות בנכסיה".
גב-ים, חברת הנדל"ן המניב הגדולה והמובילה באזור התעשייה הרצליה פיתוח, הודיעה כי חודשיים בלבד לאחר רכישת הבניין ממורי ארקין בפארק גב-ים הרצליה צפון, השכירה אותו לחברת החללים המשותפים "מיקסר".
הנכס, אשר מהווה היום חלק בלתי נפרד מפארק גב-ים הרצליה צפון, הושכר בתמורה לדמי שכירות חודשיים בסך של כ-90 ₪ למ"ר ו-55 מיליון ש״ח סה״כ למשך 10 שנים, המשקפים תשואה של למעלה מ-7%. ההסכם עם חברת מיקסר כולל 2 אופציות להארכתו בהיקף של 5 שנים ותוספת של 7% בדמי השכירות, בכל אחת מהן.
הנכס, בשטח של כ-3,600 מ"ר, נבנה על מגרש בשטח של כ-1.1 דונם, והוא כולל פוטנציאל לזכויות בניה נוספות בהיקף של כ-3,000 מ"ר בייעוד תעסוקה.
גב-ים מחזיקה כיום למעלה מ-300 אלף מ"ר של מתחמי הייטק ומשרדים בהרצליה, בשלושה מתחמים הנמצאים בתפוסה מלאה. מתחמי גב-ים, הכוללים בניינים CLASS A פרימיום, שוכרות, בין היתר, חברות טכנולוגיה בינלאומיות וישראליות בקדמת הטכנולוגיה. בין השוכרים - אפל, מייקרוסופטDell-EMC, GM, , פייזר, מדטרוניק, PTC, ערוץ הספורט, זרטו, וורוניס ואחרים.
בשנים האחרונות חברות הטכנולוגיה דורשות שותף חזק, בעל יכולות ביצוע גבוהות, שיחד איתו יוכלו להקים פרויקטים מותאמים אישית, ע"פ צרכיהן, שיעניקו להן יתרון בתחרות הגוברת על כוח האדם האיכותי בענף ההייטק.
פארקי ההייטק של גב-ים משתרעים במיקומים החמים ביותר במדינה, ביניהם הרצליה ותל אביב, וחלקם הוקמו בשיתופי פעולה עם מרכזים אקדמיים, כגון הנכסים בבאר שבע, ירושלים, חיפה ורחובות.
על יריב בר-דעה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי גב-ים:
יריב בר-דעה סיים בנובמבר שנה ראשונה בתפקידו הנוכחי בגב-ים. יריב שימש בעבר כסמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בקבוצת בסר, המתמחה בייזום וניהול קבוצות רכישה בישראל, כמנהל השקעות נדל״ן בקבוצת מיטרלי הפעילה מחוץ לישראל, כסמנכ״ל באקרו נדל״ן וכן הקים חברת השקעות לרכישת נדל״ן בפולין לצד ניהול פרויקטי נדל״ן במגוון תחומים בישראל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il