TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הולמס פלייס וצמח המרמן חתמו על הסכם להקמת מועדון הולמס פלייס Private Family בחדרה


צילום: הדמיה א- סטודיו
המועדון ייבנה במסגרת הסכם DBOT עם עיריית חדרה, במסגרתו תוקם חברה ייעודית SPC (בחלקים שווים) אשר תבנה את המועדון, ותפעיל אותו
המתחם של מועדון הולמס פלייס בחדרה ממוקם ברחוב חטיבת גולני בעיר וייבנו בו חדר כושר, בריכת שחייה מקורה, חדרי חוגים, סאונות ושטחי חוץ בהם בריכה חיצונית, בריכות ילדים, מדשאות גדולות ואזורי ישיבה וכ-3000 מ"ר שטחי מסחר

בניית המתחם, לרבות מועדון הכושר של הולמס פלייס והשטחים המסחריים, צפויה לעלות 64 מיליון ₪

קבוצת הולמס פלייס וצמח המרמן חתמו על הסכם הבנות להקמת מועדון הולמס פלייס Private Family חדש בעיר חדרה.

מועדון הולמס פלייס Private Family בחדרה ייבנה במסגרת הסכם DBOT עם עיריית חדרה, במסגרתו קבוצת הולמס פלייס וצמח המרמן יקימו חברה ייעודית SPC (בחלקים שווים) אשר תבנה את המועדון, תפעיל אותו ובתום תקופת ההפעלה תמסור אותו לעירייה.

המתחם של מועדון הולמס פלייס בחדרה ממוקם ברחוב חטיבת גולני בעיר וייבנו בו חדר כושר, בריכת שחייה מקורה, חדרי חוגים, סאונות ושטחי חוץ בהם בריכה חיצונית, בריכות ילדים, מדשאות גדולות ואזורי ישיבה וכ-3000 מ"ר שטחי מסחר.

בניית המתחם, לרבות מועדון הכושר של הולמס פלייס והשטחים המסחריים, צפויה לעלות 64 מיליון ₪.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן: "פרויקט הולמס פלייס בחדרה, הוא אחד הפרויקטים החשובים בהתפתחותה של העיר חדרה אשר ישרת עשרות אלפי תושבים בעיר. אנו שמחים ששתי חברות מהטובות והבכירות במשק, יקימו את הפרויקט ויהפכו אותו לאחד המפוארים במדינת ישראל. שיהיה בהצלחה."

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס: "אני גאה ונרגשת להכריז על תחילת הבנייה של מועדון ה-Private Family החדש בחדרה באמצעות חברת צמח המרמן, המועדון ה-9 במספר בקטגוריית המועדונים המשפחתיים של הקבוצה. אנו נציע לתושבי חדשה והסביבה מועדון פמלי יוקרתי, מפואר ומקצועי עם חוויה מושלמת של אימון ובריאות, המצטרף לקבוצה שלנו שמונה 54 מועדונים ברחבי הארץ תחת מגוון מותגים."

רן בן אברהם, משנה למנכ"ל ובעלים בחברת צמח המרמן: "אנו מברכים על המשך שיתוף הפעולה עם קבוצת הולמס פלייס. באמצעות השותפות חברת צמח המרמן תורמת את ניסיונה רב השנים בתכנון וביצוע פרויקטים ונהנית מתוספת של נכסים מניבים לפעילות החברה. התחום של חדרי כושר וקאנטרי נמצא בצמיחה וכיום נוצר צורך להקמת מרכזי ספורט בשכונות הגדולות והחדשות שנבנו ברחבי הארץ. מבחינת הרשויות המקומיות שיטת המכרזים של DBOT מאפשרת לספק את הצרכים של תושבי השכונות החדשות במימון שנעשה על ידי היזמים כאשר הרשות תקבל לידיה את הבעלות על הקאנטרי בתום תקופת ההפעלה"

הפרויקט בחדרה, מצטרף למועדון הולמס פלייס Private Family בכפר סבא הירוקה הצפוי להיפתח בחודש ינואר 2022, שקבוצת הולמס פלייס וצמח המרמן מקימות יחד באמצעות חברה ייעודית (SPC) שהקימו לפני כשנתיים לצורך שת"פ הכולל הרחבת רשת מועדוני הפמילי של קבוצת הולמס פלייס.

מועדוני הפמילי הינם פורמט ייחודי שפותח על ידי הולמס פלייס והמשלב פעילות קאנטרי קלאב עם חוויה של מועדון כושר פרימיום. נכון להיום מפעילה הולמס פלייס 7 מועדוני פמילי בפריסה ארצית.

מועדון הפמילי הראשון של הולמס פלייס שנבנה באמצעות שותפות זאת ממוקם בשכונת כפר סבא הירוקה בכפר סבא וגם הוא בשיטת DBOT, השלמתו והפעלתו של המתחם צפויה בחודש ינואר 2022, כשהחברות מתכוונות להמשיך את שיתוף הפעולה בערים נוספות בארץ.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il