TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

גאווה ישראלית – אינטל מקדמת את רידא מסראווה


רידא מסראווה קרדיט: דוברות אינטל
מנהל קבוצת הנדסת הבינוי של אינטל העולמית, לדרגת סגן נשיא (VP) בארגון הבינוי העולמי של החברה
רידא יהיה הערבי הראשון שמצטרף לשדרת הניהול הגבוהה ביותר של אינטל ישראל
אינטל העולמית מקדמת את רידא מסארואה, העומד בראש קבוצת הנדסת הבינוי של מפעלי אינטל ברחבי העולם, לדרגת סגן נשיא בארגון הבינוי העולמי של החברה. רידא הוא תושב טייבה בן 48, נשוי ואב ל-4, אשר החל את דרכו באינטל לפני 24 שנים, עם השלמת תואר בהנדסת מכונות באוניברסיטת בן גוריון. מאז צבר רידא ותק וניסיון במגוון תפקידים בחברה, ועם קבלת דרגתו החדשה הוא מצטרף לשדרת הניהול הגבוהה של אינטל, והופך לסגן נשיא הערבי הראשון באינטל ישראל.
רידא מחזיק באחד מהתפקידים המאתגרים ביותר באינטל, ובפרט לאחרונה, עם הכרזתו של פט גלסינגר, מנכ"ל החברה העולמית, על בנייתם של מספר מפעלים חדשים במסגרת אסטרטגיית IDM 2.0 להרחבת פעילות הייצור של החברה. בתפקידו מנצח רידא על צוות של כ-150 מהנדסים מאינטל, ומעל 2000 מהנדסים חיצוניים נוספים, ומנהל את הנדסת הבינוי של כל מפעלי השבבים של אינטל בעולם ברמה הטכנולוגית והתשתיתית. מזה שנים רידא מחלק את זמנו בין ישראל, צפון אמריקה, אירופה ואסיה.
בשנים האחרונות הצטרפו לצמרת הניהולית של אינטל העולמית מספר מכובד של ישראלים שמונו לסגני נשיא, מה שמעיד על יכולות הניהול וההנהגה המצוינות שאינטל ישראל מטפחת, על מרכזיותה בפעילויות פורצות הדרך של החברה ברמה הגלובלית ועל חשיבותה לאקו-סיסטם הטכנולוגי כולו.
כמי שממלא תפקיד בכיר במערכת גלובלית שנמצאת בתנופת בנייה מתמדת, רידא מספר שהשנה האחרונה הביאה עימה אתגרים והזדמנויות, ובכלל זה התמודדות עם משבר הקורונה, שהצריך גיבוש ויישום של שיטת ניהול חדשנית ושונה לגמרי של אתרי הבנייה עליהם הוא אחראי.
״הצוות הגדול של קבוצת הנדסת הבינוי של אינטל אמון על תכנון הבינוי וההסבה של מפעלי אינטל ברחבי העולם בהתאם לפורטפוליו החברה. האתגר הגדול ביותר בתפקידי הוא יישום האינטגרציה של הרבדים השונים התומכים את פעילות בניית המפעלים של החברה, המשלבת כלים הנדסיים וטכנולוגיה מתקדמים, לצד ניהול והנעה של עובדים הנמצאים ברחבי העולם כולו. הקמת המפעלים של אינטל מהווה את ליבת אסטרטגיית הצמיחה שלנו, ואנשינו תומכים בעשייה שתאפשר את ייצור הטכנולוגיות החדשניות שלנו והגדלת היקף ייצור השבבים העולמי".
דן דורון, מנהל ארגון הבינוי העולמי באינטל: "הקידום שקיבל רידא מדגיש את ההכרה של אינטל במרכזיותו של ארגון הבינוי וההנדסה של החברה בתעשיית השבבים הגלובלית ובהובלת יישום האסטרטגיה החדשה של החברה. לאורך כל שנות פעילותו בחברה, רידא הוכיח יכולות, מסירות ומקצועיות בלתי מתפשרות, והוא ראוי במיוחד להצטרף לשדרת הניהול של אינטל העולמית, המונה מספר VP’s ישראלים נוספים שקודמו לדרגות גבוהות וממלאים תפקידים בכירים בארגון הגלובלי. קידום זה מבטא את הערכה הגבוהה שיש לאינטל לרידא ולקבוצת הנדסת הבינוי שהוא עומד בראשה. כן ירבו כמותו".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il