TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קניון עופר לב חדרה ממשיך להתחדש


קניון עופר לב חדרה
פותח 4 חנויות מתחומי האופנה, המזון והתקשורת בהשקעה של כ-1.5 מיליון ₪
טוונטי פור סבן, קרייזי ליין, שוקה בעיר וסניף סלולאר: cases & more

קניון עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר ממשיך להתרחב ופותח בימים אלה 4 חנויות חדשות של מותגים מובילים: cases &more סלולאר, מותגי האופנה: טוונטי פור סבן, קרייזי ליין ושוקה בעיר, סה"כ ההשקעה בפתיחת החנויות נאמדת ב – 1.5 מיליון ₪.

רשת שוקה בעיר פותחת חנות המשתרעת על שטח של כ- 200 מ"ר הכוללת מתחם יריד חוצות כפרי. זוהי חנות יבואן ייחודית לאזור, המציעה מגוון רחב של מוצרי טבע ובריאות, מוצרים ללא גלוטן, פיצוחים, קפה טחון, תבלינים, מגוון קטניות ופירות יבשים במחירים אטרקטיביים.

כמו כן תפתח חנות קונספט של רשת קרייזי ליין, המשתרעת על שטח של כ160 מ"ר, החנות עוצבה בהתאם לעיצוב החדש ביותר של הרשת המשלב צמחייה בכל היקף החנות, תאי מדידה מעוצבים ואלמנטים נוספים לחווית לקוח מכסימאלית. החנות מציעה בגדי נשים של קולקציה מעוצבת לכל אישה בכל גיל, בטווח מידות 38-52, בגזרות מחמיאות ואיכות מוקפדת. קולקציית בוטיק של ללוצ'י, סיגל דקל, קולקציית ערב ובגדי פנאי וספורט. בנוסף קיים מגוון רב של שמלות בית, פיג'מות, הלבשת חוף ומגוון אביזרים (תיקים, תכשיטים, חגורות וכו).

מותג האופנה טוונטי פור סבן יפתח חנות חדשה המשתרעת על שטח של 120 מ"ר. החנות בעיצוב החדש של המותג: טרנדי וצעיר, ממוקמת בקומת הקרקע. ניתן למצוא מגוון של פריטים באופנת הנשים כגון: ג'ינסים, חולצות, ג'קטים, שמלות ליום ולערב, מגוון נעליים ואביזרים, בנוסף בקיץ נמכרים גם בגדי ים וחוף אופנתיים לנשים.

בנוסף, ייפתח במרכז הקומה הראשונה דוכן הכולל מוצרי סלולאר, נרתיקים, מגנים ואביזרי סלולאר חדשניים.


לדברי בן דבש, מנכ"ל קניון עופר לב חדרה: "אנו שמחים לבשר על פתיחתן של החנויות לקהל הרחב. חנויות אלו הן חלק ממהלך אסטרטגי נרחב המשלב בין חיזוק תמהיל החנויות באמצעות הכנסת רשתות חדשות ושדרוג קיימות, לבין שינויים מבניים עתידיים שנמצאים בשלבי תכנון בימים אלו. המהלך יחזק את מעמדו של קניון עופר לב חדרה כקניון אזורי אטרקטיבי. ". עוד מוסיף דבש, "דוגמה עדכנית לשדרוג שוכרים קיימים היא רשת רנואר שבימים אלו מכפילה את שטח החנות הקיימת ומעצבת אותה בהתאם לקונספט החדש"
עופר לב חדרה, מקבוצת קניוני עופר, נחשב לאחד מהקניונים המובילים באזור. הקניון ממוקם במרכז העיר חדרה, משתרע על שטח של כ50,000- מ"ר וכולל 110 חנויות ומותגים מובילים, בניהם: פוקס, H&M, קרולינה למקה, פקטורי 54, מאניה ג'ינס, המשביר לצרכן, רנואר, טוונטי פור סבן, איל מקיאז', אפריל, ביוטיקייר, דלתא, ללין, תמנון, פיקס, סברובסקי, חדר הכושר ספייס, מתחם לילדים "בבילון פארק", לקניון כ500 מקומות חנייה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il