TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אקסל סולושנס – הביקוש לנתבי פייבר גובר


קבוצת אקסל סולושנס
קבלת הזמנה נוספת לאספקת נתבים בהיקף של 10 מיליון ש״ח, צבר ההזמנות מול מפעיל הטלקום עלה ל-כ 25 מיליון ש״ח
אקסל סולושנס מעדכנת כי התקבלה הזמנה נוספת (באמצעות חברה בת בבעלות מלאה) וזאת בהמשך לדיווחים מיידיים קודמים, לאספקת ציוד רשת ביתי עבור מפעיל תקשורת בישראל, בהיקף כספי של עשרה מיליון ש"ח, לאספקת נתבי פייבר אשר צפויים להיות מושקים בשבועות הקרובים. ההזמנה הינה לאספקת המוצרים במהלך שנת 2021 ועד סוף הרבעון הראשון של שנת 2022.
ההזמנות הקודמות מהלקוח ביחד עם ההזמנה הנוכחית מהוות צבר הזמנות שטרם הוכרו בדוחות הכספיים בהיקף כספי כולל של כ-25 מיליון ש״ח אשר ההכרה בהם צפויה עד לסוף הרבעון הראשון של שנת 2022.
יצויין כי, בחודש שעבר הודיעה לקוחה נוספת של אקסל, חברת בזק כי גם היא בחרה בחברת אקסל סולושנס בשיתוף Sagemcom, כספקית נתב הפייבר החדש, ה-Be Fiber והשיקה בהצלחה את הנתב. אקסל סולושנס הינה ספקית הנתבים של מרבית מפעילי הטלקום בישראל והזמנת הרכש הנוכחית רק מחזקת את המגמה שבשנים הקרובות תספק החברה נתבים בהיקפים משמעתיים.
רונן שור מנכ"ל אקסל אומר כי הביקוש לנתבי הפייבר שלנו הולך וגובר לאור התרחבות הפעילות של כל מפעילי התקשורת בישראל בהחלפת הנתבים מהדור הקודם לפייבר. הביקושים לאינטרנט מהיר בטכנולגיית פייבר צפויים להמשיך ולגדול במחצית השנייה של השנה ולהתגבר בשנים הקרובות. אקסל השקיעה רבות בשנים האחרונות בכדי להוביל בתחום ובזכות כך זכתה בכל מכרזי הפייבר של מפעילי התקשורת בישראל. הזמנה זו ואחרות הצפויות להתקבל יבואו לידי ביטוי בשנת 2021 שתשקף את הגידול בפעילות של כל המפעילים בתחום זה.
אודות אקסל:
פעילות קבוצת אקסל כוללת ייבוא הפצה ואינטגרציה של מוצרים ושירותים מבוססי טכנולוגיות מתקדמות בתחום הטלקומוניקציה ובכלל זה מוצרים לרשתות תקשורת קווית, אלחוטית ואופטית, מוצרים לתקשורת סלולארית, מוצרי אינטרנט של דברים ("IOT"), שירותי אבטחת מידע, שירותי ענן ופתרונות אוטומציה מתקדמים בעיקר בישראל. בין לקוחות החברה נמנות כל מפעילי הטלקום המובילות בישראל, משרדי ממשלה, אינטגרטורים מובילים וחברות נוספות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il