TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מאסטרקארד מקדמת את התשלום ב-Apple Pay בישראל


עומר אונגר וחי גאליס קרדיט תמונה יוסי אלוני
עכשיו כבר באמת לא צריך ארנק – דרך בטוחה ויעילה לשלם ללא מגע באמצעות מכשירי iOS ללא צורך לגעת בכרטיס, במכשיר הסליקה או בכסף המזומן. בישראל אחוז העסקאות ללא מגע מתוך העסקאות החכמות מגיע כבר לכ-70%
לרגל ההשקה – מאסטרקארד יוצאת במבצע ייחודי במבחר בתי עסק, למשלמים ב Apple Pay עם כרטיס ישראכרט של מאסטרקארד:
מקדונלדס: 20 ₪ החזר כספי בקניה מעל 20 ₪
סופר פארם: 20 ₪ החזר כספי בקנייה מעל 20 ₪, בעלי לייף סטייל ייהנו ממתנה נוספת במעמד הקנייה
ויקטורי: 20 ₪ החזר כספי בקניה מעל 100 ₪
מרכזי וקניוני BIG: החזר כספי של 50 ₪ לאחר ביצוע של 3 עסקאות באותו היום
מאסטרקארד מקדמת ומאפשרת את כניסת Apple Pay לישראל; שיתוף הפעולה בין חברות הענק מגיע לישראל ומאפשר לשלם בצורה בטוחה מבלי להוציא את כרטיס האשראי מהארנק ומבלי לחשוף את פרטי הכרטיס במהלך העסקה. מעתה גם משתמשי Apple יכולים לשלם מבלי להעביר את הכרטיס, או מזומן מיד ליד ומבלי לגעת במסוף בית העסק.
התזמון לכניסת Apple Pay אינו מקרי והתאפשר רק לאחר שכמות מספקת של בתי עסק בישראל השלימה את המעבר לטכנולוגית ה-EMV ושבתי העסק נפתחו למסחר מלא לאחר הסגרים ותקופת הקורונה.
איך משלמים?
ראשית צריך לצרף את כרטיס האשראי לשירות. הצירוף הנוח ביותר הוא דרך האפליקציות של חברות האשראי והבנקים שמאפשרות כעת להפוך את כרטיס הפלסטיק לכרטיסי דיגיטלי בארנק Apple באמצעות מספר קליקים בלבד. בנוסף, התהליך יכול גם להתבצע ישירות מאפליקציית הארנק של Apple תוך הקלדה ידנית של פרטי כרטיס האשראי.


איך מתרחש התשלום בפועל?
השיטה מאוד פשוטה – ברגע שהמסוף מוכן לתשלום, לוחצים פעמיים על כפתור הצד במכשיר ומקרבים את מכשיר ה-) iPhone, Apple Watch, iPad) - למכשיר הסליקה ליד הציור מבלי לגעת בו וכך משלמים על המוצר. כמו כן, ניתן לרכוש בתוך אפליקציות או בדפדפן "ספארי" ברגע שמזהים את כפתור התשלום של Apple Pay. השילוב בין מאסטרקארד ל- Apple הופך את התשלום לא רק לנוח במיוחד אלא גם למאובטח מאוד.
הגישה לתשלום מתאפשרת רק לאחר שנעילת המכשיר הוסרה, באמצעים ביומטריים (Face ID Touch ID) או באמצעות סיסמא.
הטכנולוגיה של מאסטרקארד היא זו העומדת בבסיס פעולת התשלום. שירות Mastercard Digital Enablement (MDES), משתמש בטכנולוגיות התשלום המתקדמות ביותר - EMV, טוקניזציה וקריפטוגרפיה - כדי להבטיח את תקינות המידע של בעל הכרטיס. מספר כרטיס האשראי איננו נשמר על המכשיר ולא על השרתים של Apple. במקום זאת, מוקצה לכרטיס מספר ייחודי (טוקן), מוצפן, ששומר את הפרטים בבטחה. הטלפון משדר את הטוקן ולא חושף כלל את פרטי הכרטיס האמיתי.
הגישה לתשלום מתאפשרת רק לאחר שנעילת המכשיר הוסרה, באמצעים ביומטריים או באמצעות סיסמא.
חשוב לציין כי כל המבצעים וההטבות של חברות כרטיסי האשראי תקפים גם בעת רכישה ב-Apple Pay.
עוז עזריה דירקטור פיתוח עסקי במאסטרקארד ישראל: "אנחנו שמחים שישראל מצטרפת לשאר המדינות בהן ניתן כבר להנות משירות Apple Pay עבור מחזיקי מאסטרקארד. בישראל אחוז העסקאות ללא מגע מתוך העסקאות החכמות מגיע כבר לכ-70% וגם המעבר לתשלום בארנקים דיגיטליים הואץ מאוד בחודשים האחרונים. הכניסה של Apple לא רק מהווה מהלך משלים לארנקי האנדרואיד שכבר הושקו בישראל אלא מהווה קפיצה משמעותית משום ש משתמשי Apple נוטים לאמץ חדשנות במהרה וכך קורה גם מלמד הניסיון שלנו ברוב המדינות האירופאיות בהן כבר פעיל השירות ואנו צופים שכך גם יהיה בישראל. יתרון חשוב נוסף בתשלום באמצעות ארנק דיגיטלי היא העובדה שניתן לשלם מבלי להקיש את הקוד הסודי ללא קשר בסכום העסקה היות ואימות העסקה נעשה באמצעים ביומטרים, בעוד שבכרטיס פלסטי תשלום ללא מגע מתאפשר רק עד 300 ₪. בקיצור: פשוט, נוח ומאובטח".

בתמונה: עומר אונגר מנכ"ל מאסטרקארד וחי גאליס מנכ"ל ביג מרכזי קניות מבצעים רכישה ראשונה ב- Apple Pay(קרדיט תמונה יוסי אלוני)


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il