TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

תעשיות מספנות ישראל: לקוח מענף קידוחי הגז ונפט יגדיל את היקף פעילותו מול החברה ויאריך את הסכם השירותים עימה

התמורה המוערכת בתקופת ההסכם – לפחות 36 מיליון שקל
איתן צוקר, מנכ"ל מספנות ישראל (חברת הבת של תעשיות מספנות ישראל): "אנו שמחים על עדכון ההסכם והארכתו. מדובר בלקוח ותיק של החברה הפועל בתחום קידוח והפקה של גז ונפט, והארכת ההסכם עימו משקפת לראייתנו הבעת אמון מצידו ביכולתנו לספק שירותים ברמה הגבוהה ביותר, תוך מתן מענה מיטבי לצרכי הלקוח המחייב גמישות תפעולית מהסוג המאפיין את הקבוצה".

חברת תעשיות מספנות ישראל מעדכנת היום, כי חברת הבת, מספנות ישראל, חתמה על תיקון להסכם עם לקוח קיים העוסק בענף קידוחי והפקת גז ונפט, לפיו הלקוח יגדיל את היקף פעילותו ותקופת ההתקשרות עימו תוארך. התמורה החוזית המוערכת לא תפחת מסך של 36 מיליון שקל עד תום תקופת ההארכה.

בהתאם לתיקון להסכם שנחתם כעת, הלקוח יגדיל את היקפי פעילותו במתחם מספנות ישראל במספר שלבים, כאשר חזרת הלקוח להיקף פעילות מלא צפויה במהלך הרבעון השלישי של שנת 2021. בתוך כך, תקופת ההסכם בין הצדדים תוארך.

התיקון הנוכחי להסכם הינו לאחר שבחודש יולי האחרון הוסכם בין הצדדים על צמצום פעילות הלקוח במתחם, לפעילויות מוגדרות בלבד בשטח מופחת, ובהתאם הופחתו בכ-50% הסכומים ששילם. בתקופה זו ניצלה החברה את הרציף בשטח פעילות הלקוח לפעילות נמלית, כחלק מגמישותה התפעולית. כאמור, עתה נחתם תיקון להסכם לפיו הלקוח יחזור בשלבים לפעילות מלאה כאמור, לרבות השימוש ברציף בתקופה זו, ותקופת ההסכם תוארך בהתאם.

החברה מציינת עוד, כי הכנסותיה מההסכם עם לקוח זה בשנת 2020 הסתכמו בכ-20 מיליון שקל, ובשנים 2019 ו-2018 בכ-30 מיליון שקל ו-31 מיליון שקל, בהתאמה.

תעשיות מספנות ישראל פירסמה לאחרונה את דוחותיה הכספיים לסיכום שנת 2020, מהן עולה כי הכנסות החברה בשנת 2020 עלו לכ-765.3 מיליון שקל לעומת כ-741.3 בשנת 2019, והרווח הנקי צמח בכ-17% לכ-79.4 מיליון שקל. כמו כן, ה-EBITDA של החברה בשנת 2020 צמח בכ-32% לכ-159.4 מיליון שקל.

חברת תעשיות מספנות ישראל נמצאת בבעלותם של שלומי פוגל, סמי קצב, משפחת שמלצר וקבוצת גולד בונד הבורסאית. לחברה, בניהולו של צביקה שכטרמן, ניסיון של למעלה מ-60 שנה והיא פעילה בתחומים שונים, ביניהם: תכנון ובניית כלי שייט צבאיים ואזרחיים במספנה מהמתקדמות בעולם; הפעלת הנמל הפרטי הראשון בישראל; פעילות יבוא מלט, במסגרתה הפכה החברה תוך מספר שנים לשחקנית מובילה בשוק הישראלי; פעילות של תמיכה לוגיסטית בתעשיית הפקת גז ובבעלותה צי של 11 אוניות מטען.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il