TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אבן דרך משמעותית לחווה של טוגדר באוגנדה:


טוגדר
החווה באוגנדה עברה בהצלחה מבדק על ידי מפעל בגרמניה בעל תקן EU-GMP
טוגדר מתכבדת להודיע כי בהמשך לדיווח מנובמבר 2020 על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם תאגיד גרמני, התאגיד הודיע לה כי הושלמה הסמכה של החווה באוגנדה כספק מאושר למפעל של התאגיד.
משמעות הדבר כי התאגיד הגרמני בדק ומצא כי החווה באוגנדה עומדת בדרישות המתאימות לאספקת חומר גלם לצורך הפצתו, באמצעות המפעל של התאגיד הגרמני, לבתי מרקחת בגרמניה.
בהמשך לכך יפעל התאגיד הגרמני לקבלת רישיון יבוא של התוצרת מהחווה של החברה באוגנדה לגרמניה. התוצרת מהחווה באוגנדה תעובד למוצרי קנאביס רפואי תחת תקן EU-GMP, לצורך הפצתם בשוק הגרמני.
בשלב ראשון סוכם כי התפרחות אותן תשווק החברה בגרמניה יהיו מזן POWER PLANT אשר משווק בישראל תחת השם המסחרי "חן" וכן מזןGlueberry אשר משווקות בארץ תחת השם המסחרי "אור" שזוכה להצלחה בשוק המקומי שתיהן מקטגוריה T20.
כיום, תוצרת חברת הקנאביס הרפואי טוגדר נמכרת בבתי המרקחת בארץ, לרבות ברשת סופר פארם. לאחרונה הודיעה החברה כי מפעלה המקומי באזור אשקלון קיבל אישור על עמידה במבדק תשתיות. לאחר ההפעלה ועם המעבר לייצור עצמי ללא מעורבות צד שלישי – צפויה עליה נוספת ברווחיות החברה גם כתוצאה מפיתוחים נוספים של זנים מקומיים. המפעל ישרת את צרכי החברה ויספק גם שירותים לחברות קנאביס רפואי נוספות.

מנכ"ל טוגדר, ניסים ברכה: "טוגדר מממשת אבן דרך נוספת בפועלה האסטרטגי הגלובלי לשנת הפריצה 2021. החברה נמצאת כעת בפוזיציה לייצוא ישיר של קנאביס רפואי מהחווה באוגנדה לגרמניה. המשמעות הינה רחבה ומאפשרת תזרים מזומנים נוסף מהפעילות באוגנדה, לצד הפעילות בשוק המקומי בישראל. בנוסף, המהלך ממצב את החברה ותורם לביסוס מעמדה כמובילה בייצור ושיווק מוצרי קנאביס רפואי בשוק העולמי."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il