TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יוטרון הנמצאת בשליטת קרן פימי מדווחת


יוטרון
תקים מערכת לוגיסטית אוטומטית בישראל תמורת כ-16 מיליון שקל
יוטרון היא מובילה עולמית בשוק המערכות האוטונומיות ומוצרי האוטומציה
החברה מובילה את השוק הישראלי בתחום החניונים והמערכות הלוגיסטיות האוטונומיות
המערכת החדשה בטכנולוגיית WIP (Warehouse In Production) מספקת ממשק רובוטי לוגיסטי בין קווי הייצור במפעל להזמנות הלקוחות

חברת יוטרון, מובילה עולמית בשוק החניונים הרובוטיים האוטונומיים והמחסנים האוטומטיים, הנמצאת בשליטת קרן פימי, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לפרויקט הקמה של מערכת לוגיסטית בישראל. המערכת החדשה בטכנולוגיית WIP (Warehouse In Production) מספקת פתרון ייחודי משולב כחלק מתהליך הייצור. המערכת כוללת מערכות מהירות לאחסון תוצרת המפעל ושליפת מוצרים בהתאם להזמנות הלקוחות ומשטוח רובוטי אוטומטי. ההסכם כולל את התכנון וההקמה של המערכת, וסך התמורה הצפויה לחברה עבור הפרויקט מסתכמת בכ-16 מיליון ₪. הפרויקט צפוי להתחיל ברבעון הראשון של שנת 2021 ולהסתיים ברבעון האחרון של שנת 2022.

הסכם זה מצטרף לשורת הסכמים עליהם חתמה יוטרון להקמת חניונים אוטונומיים בערים מרכזיות בארה"ב דוגמת ניו יורק, ניו ג'רזי, לוס אנג'לס, בוסטון, סן פרנסיסקו, יוסטון ודנבר, ולהקמת מערכות לוגיסטיקה אוטומטית בשוק המקומי.

החברה מובילה את השוק המקומי בתחום מערכות הלוגיסטיקה האוטומטית. המערכות מתוצרת החברה, המשרתות לקוחות מובילים בשוק הישראלי במגוון ענפים, מאחסנות ושולפות מדי יום עשרות אלפי פריטים באמינות ותפוקה גבוהה ובתמיכת מערכות מיחשוב ואינטגרציה בטכנולוגיה מתקדמת שהחברה פיתחה.

מערכות החניה האוטונומית של יוטרון משמשות מדי יום אלפי רכבים ונחשבות למובילות בשוק העולמי באמינות ובתפוקה. עד כה הושלמו ונמסרו ללקוחות החברה בצפון אמריקה 7 חניונים אוטונומיים ו-14 נוספים נמצאים בשלבי ביצוע שונים.

חיים שני מנכ"ל יוטרון: "אנו גאים לדווח על חוזה נוסף להקמת מערכת לוגיסטית אוטומטית העושה שימוש בטכנולוגיה הרובוטית ובמערכות הבקרה המתקדמות של יוטרון. מגיפת הקורונה הביאה לצמיחה של תחום המרכזים הלוגיסטיים ולפיכך גם לביקוש גובר לפתרונות לוגיסטיים המשלבים מערכות רובוטיות מתקדמות. הסכם זה, משקף את ההכרה של התעשיה בישראל ביתרון התחרותי של טכנולוגיית החברה ואיכות מוצריה. אנו גאים לחתום על הסכם נוסף בשוק הבית שלנו ולממש את אסטרטגיית הצמיחה של החברה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il