TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת דרא מדווחת על מכירת 30 דירות בפרויקט נוף ציון בירושלים


נוף ציון הדמייה אול אין
הפרויקט כולל 216 יחידות דיור חדשות ב-12 בניינים בני 5-6 קומות
חברת דרא מדווחת על מכירת 30 דירות בפרויקט נוף ציון בירושלים, הנבנה בשכונת נוף ציון הסמוכה לשכונת ארמון הנציב בעיר. הפרויקט כולל 216 יחידות דיור חדשות ב-12 בניינים בני 5-6 קומות עם תמהיל של דירות 3-5 חדרים, ופנטהאוזים. הפרויקט ממוקם בסמוך לטיילת ארמון הנציב, משקיף לעבר נופה של ירושלים העתיקה, חומת העיר וכיפת הסלע, במרחק קצר ממרכזי הקניות, הבילוי והתעסוקה של ירושלים. יזמי הפרויקט הם קווין ברמייסטר ורמי לוי. המפרט הטכני בפרויקט עשיר ואיכותי וכולל לובי מפואר, חיפוי חיצוני של אבן ירושלמית, ריצוף גרניט פורצלן 80*80, חימום תת רצפתי, אסלות תלויות, משטח שיש אבן קיסר במטבח, נקודת מים וגז במרפסת, ועוד.

בין הדירות שנמכרו לאחרונה דירת 4 חדרים בשטח של 113 מ"ר עם מרפסת בשטח של22 מ"ר כולל חניה ומחסן נמכרה תמורת 1.95 מיליון שקל; דירת גן 5 חדרים בשטח של 132 מ"ר עם גינה בשטח 93 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן נמכרה תמורת 2.329 מיליון שקל; דירת 5 חדרים בשטח של 145 מ"ר עם מרפסת בשטח 20 מ"ר כולל 2 חניות ומחסן נמכרה תמורת 2.630 מיליון שקל.

לדברי דרור אוהב ציון, מנכ"ל ובעלים של חברת דרא המשווקת את הפרויקט "הפרויקט זוכה לביקושים יפים, ועיקר הרוכשים הינם משפחות מהמגזר הדתי לאומי, משקיעים אמריקאים ומשקיעים ישראלים. עבודות החפירה והדיפון בפרויקט נמצאות בעיצומן. ההיתר המלא צפוי להתקבל בעוד חודש, והאכלוס יתבצע 30 חודשים לאחר מכן".

שכונת נוף ציון שוכנת בצידה הדרום-מזרחי של ירושלים צופה לחומות העיר העתיקה והר הבית. מדובר באחד מהמקומות היפים בעיר עם נוף עוצר נשימה לכיוון הר הבית. בנוף ציון מתגוררות כיום כ-90 משפחות ומספרן מתוכנן לגדול ל כ-300 עם סיום בניית השלב הנוכחי ולכ- 500 לאחר בניית השלבים הבאים. בנוסף מתוכננים גם מבני ציבור, בית מלון ועוד.

היזם קווין ברמייסטר הוא איש עסקים יהודי-אוסטרלי, יזם נדל"ן והייטק. הוא רכש את הקרקע בנוף ציון בשנת 2010, יחד עם מלון גני ירושלים וקרקעות נוספות בעיר. בניית הפרויקט היא במסגרת תוכניתו "5800 Jerusalem" שמטרתה להפוך את ירושלים למרכז תיירות עולמי. איש העסקים רמי לוי הוא הבעלים והמנכ"ל של רשת השיווק "רמי לוי שיווק השקמה", רשת "קופיקס" והרשת הסלולרית "רמי לוי תקשורת", יזם ושותף במיזמי נדל״ן רבים בירושלים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il