TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו בבנקאות


יור ומנכל שופרסל ויור ומנכל קבוצת דיסקונט צילום סיון פרג
דיסקונט ושופרסל חוברות יחד להקמת מיזם פיננסי חדשני
המיזם המשותף יפעל על גבי פלטפורמת PayBox ויציע ארנק דיגיטלי מתקדם, וסופרמרקט פיננסי בו יוצעו מוצרים ושירותים בנקאיים מתקדמים של מגוון ספקים וחברות פינטק.
PayBox תהפוך לחברה עצמאית, בבעלות דיסקונט ושופרסל, שיחזיקו בחברה המשותפת 50.1% ו-49.9% בהתאמה.
עצמאות המיזם ומבנה הבעלות הייחודי נועדו להבטיח תמריץ להתחרות בכל הבנקים (לרבות בדיסקונט), מיקוד מלא בצרכי הלקוחות, קידום חדשנות ואובייקטיביות מירבית.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "אנחנו משיקים מהלך פורץ דרך - בנקאות ללא בנק, הממוקדת כולה בצרכי הלקוח. המיזם יציע שירותים פיננסים מתקדמים ממגוון ספקים, ויתחרה בכל הבנקים - כולל בבנק דיסקונט"

יצחק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו באים עם בשורה דרמטית וחדשנית לציבור הצרכנים בישראל, אשר יהנה משילוב בין הטבות בתחום הצרכני-קמעונאי לפעילות פיננסית שוטפת - והכל במקום אחד"

מנכ"ל קבוצת דיסקונט, אורי לוין, ומנכ"ל שופרסל, יצחק אברכהן, הודיעו היום כי חתמו על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי, במסגרתו PayBox תהפוך לחברה עצמאית, בבעלות דיסקונט ושופרסל, שיחזיקו בחברה המשותפת 50.1% ו-49.9% בהתאמה.

החברה המשותפת, הראשונה מסוגה במערכת הבנקאית, תפעל על גבי פלטפורמת PayBox ותציע שירותי ארנק דיגיטלי מתקדם, שיכלול בהמשך סופרמרקט פיננסי אשר יתחרה בבנקים, ובכלל זה בבנק דיסקונט. בסופרמרקט הפיננסי יוצעו ויותאמו ללקוחותPayBox מוצרים ושירותים פיננסיים מתקדמים של מגוון יצרנים וחברות פינטק. שירותים אלה יכללו, בין היתר, הלוואות, מוצרי חיסכון וכלים לתכנון פיננסי.
החברה תאפשר ל-2 מיליון הלקוחות של מועדון שופרסל, ליותר מ-1.5 מיליון הלקוחות של PayBox וללקוחות כלל הבנקים, לשדך את כרטיסי האשראי של מועדון שופרסל לאפליקציית PayBox, להנפיק כרטיסי אשראי וירטואליים חוץ בנקאיים, ליהנות מזיכויים כספיים (cash-back) שייצברו בארנק בעת רכישה ברשתות שופרסל ו-Be ולרכוש ולממש תווים דיגיטליים של המותג "תו הזהב". חברת Cal תספק את הפלטפורמה להנפקה ולתפעול כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים.

במסגרת השירות שיוצע על ידי PayBox יושם דגש על התאמת מיטבית של השירותים והמוצרים לצורכי הלקוח ושמירה על הוגנות ואובייקטיביות מקסימליות. פעילות המיזם תתבסס בין היתר על שימוש נרחב בתשתית הבנקאות הפתוחה לצורך יצירת אקו-סיסטם שיאפשר לחברות טכנולוגיה צעירות גישה למיליוני לקוחות, ובמקביל יעניק ללקוחות PayBox נגישות לשירותים מתקדמים וחדשניים, אשר יוצעו כולם במקום אחד.

החיבור הייחודי בין גוף פיננסי מוביל, דיסקונט, וקבוצת הקמעונאות הגדולה בישראל, שופרסל. החבירה תאפשר יצירת תחרות אמיתית למערכת הבנקאית המסורתית. שיתוף הפעולה בין הצדדים הינו קפיצת מדרגה במעורבותה של שופרסל בתחום הפיננסי, ובמקביל מהווה ביטוי נוסף למימוש האסטרטגיה של דיסקונט להרחיב את פעילותה מול לקוחות כל הבנקים ולהוות גורם מוביל ומעורר תחרות בשוק הבנקאי.

העסקה כפופה לאישור בנק ישראל ורשות התחרות.

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת דיסקונט: "אנו משיקים היום מהלך תחרותי ופורץ דרך בבנקאות הישראלית – בנקאות-ללא-בנק, הממוקדת בצרכי הלקוח. המיזם המשותף של דיסקונט ושופרסל, שתי קבוצות מובילות בתחומן, יציע שירותים פיננסים מתקדמים ממגוון ספקים, יתחרה בכל הבנקים - כולל בבנק דיסקונט - וישיא ערך משמעותי לצרכן הישראלי.
"קבוצת דיסקונט שמה לעצמה מטרה להיות הקבוצה הפיננסית המובילה בעידן החדש והמיזם מהווה צעד משמעותי בדרך ליישום חזון זה. המיזם נבנה תחת העקרונות המובילים באסטרטגיה זו: בניית מיזמים חדשים באמצעות חברות עצמאיות אשר יתחרו בדיסקונט כמו בשאר המערכת הבנקאית, עבודה עם שותפים משמעותיים, בניית פלטפורמה להצעת מוצרים של חברות פינטק ומיקוד ביצירת ערך ללקוח".

יצחק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו באים היום עם בשורה דרמטית וחדשנית לציבור הצרכנים בישראל, אשר יוכל ליהנות משילוב בין עולם ההטבות בתחום הצרכני- קמעונאי, לפעילות פיננסית שוטפת של ארנק תשלומים ופעילויות בנקאיות אחרות אשר ירוכזו כולן במקום אחד.
"מדובר בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בין קבוצת הקמעונאות הגדולה והמובילה בישראל לבין קבוצת דיסקונט שהינה אחת הקבוצות הבנקאיות המובילות בישראל. שתי החברות באות עם ניסיון אדיר בתחומן וביחד נדע להציע לציבור הצרכנים בישראל את המוצר החדשני, האיכותי והנוח ביותר, אשר ירכז את הפעילות הפיננסית השוטפת של הצרכן הישראלי.
"קבוצת שופרסל ממשיכה כל העת במאמצי קידום החדשנות והפיתוח העסקי ליצירת הצעות הערך הטובות והמשתלמות ביותר ללקוחותינו. אנו שמחים מאד על שיתוף הפעולה עם שותפנו בבנק דיסקונט ובטוחים כי מיזם זה יוביל להצלחה של כל הצדדים".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il