TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת More מציעה בשכונת 'אור ים' 713 יחידות דיור


חנן מור
החלה לשווק 279 יח"ד בשוק החופשי בפרויקט More ים - שכונת המגורים הסמוכה לשכונת הגולף בקיסריה.
פרויקט More' ים' הכולל גם 434 יח' בפרויקט מחיר למשתכן, מציע דירות 4 ו-5 חד', דירות גן 4 ו-5 חד' ב- 21 בנייני בוטיק בני 5-9 קומות ו-2 מגדלי מגורים בני 10-14 קומות, על פארק הנחל ופנטהאוזים מפוארים שבחלקם נשקף הנוף לים, בלב האורבני של השכונה.
היקף הפרויקט נאמד בכ-750 מיליון ₪ ועל הביצוע אמונה זרוע הביצוע של קבוצת More- Moreבנייה.

קבוצת הייזום והבנייה More , הודיעה על התחלת השיווק של 279 יח"ד בשוק החופשי של פרויקט המגורים More' ים' בשכונת המגורים החדשה 'אור ים'. מיזם משותף של הקרן לפיתוח קיסריה ועיריית אור עקיבא. מתחם שבמרכזו פארק נחל עם פיתוח אינטנסיבי משולב בשימור שטחים ערכיים, והיצע של שטחי ציבור, מסחר ושירותים.

"אנו ממשיכים בכל הכוח בתנופת הייזום והבנייה של הקבוצה" ציין חנן מור, יו"ר קבוצת More והוסיף: ההיתר ליציאה לדרך התקבל בשבועות האחרונים ובשלה ביקוש חסר התקדים מבצעת החברה הרשמה מוקדמת בקרב הפונים. בשבועיים האחרונים זכתה הקבוצה להבעת אמון גדולה משני גופים בנקאיים גדולים בליווי פרויקט מגורים נוסף שלנו בחיפה בהיקף של כ-180 מיליון ₪ וכן קבלת היתר בנייה לשני מתחמי מגורים נוספים במודיעין עם היקף הכנסות צפוי של למעלה מ-340 מיליון₪. זאת לצד פעילות מואצת של הקבוצה בבנייה ב- 5 אתרים והמשך מכירה של עשרות יח"ד בפרויקטים שלנו ברחבי הארץ.

"מציאות הקורונה חידדה את הצורך והרצון של משפחות לסביבת מגורים אורבנית שמשלבת בהרמוניה מגורים לצד שטחי מסחר, שירותים וקהילה והכל במרחק הליכה. מדגיש אבי מאור מנכ"ל הקבוצה "בהיבטים אלו פרויקט More ים מהווה הזדמנות אטרקטיבית למשפחות צעירות ומשפרי דיור שיכולים ליהנות משכונה חדשה, תכנון חדשני המשלב את תפיסת מגורים של המחר ובנייה ברמה גבוהה".

מחירים לדוגמא:
 דירת 4 חדרים בשטח של 101 מ"ר ו-11 מ"ר מרפסת, מחיר מחירון: 1.715 מיליון ₪. במחיר השקה של החל מ-1.599 מיליון ₪.
 דירת 5 חדרים בשטח של 124 מ"ר ו-20 מ"ר מרפסת. מחיר מחירון: 1.872 מיליון ₪. במחיר השקה של החל מ-1.749 מיליון ₪.

שכונת אור ים
שכונת אור ים תכיל בסוף הפיתוח כ-3,480 יחידות דיור והיא משתרעת על פני 1060 דונם הממוקמים בשטח שבין שכונת אורות רבין, כביש החוף, צומת פלי"ם, וכביש מס' 4. תמהיל הדירות באור ים מגוון והטרוגני והוא מיועד למשפחות ולמשפרי דיור השואפים להעלות את רמת החיים, ומציע את כל היתרונות בשכונת מגורים אחת:
 סביבת מגורים מודרנית, איכותית ומגוונת.
 שטחים ירוקים בשטח של כ-40% מהפרויקט.
 פארק לינארי לכל אורך השכונה.
 2אגמים אקולוגיים.
 קירבה לים באמצעות שביל ייעודי מהשכונה ישירות לחוף "אור ים".
 קאנטרי קלאב בסמוך לשכונה.
 כמו גם שטחי מסחר ושירותים
 מערכת חינוך עצמאית: בשכונת אור ים יוקמו 4 קריות חינוך עצמאיות שיכללו בתי ספר וגני ילדים אליהם ניתן להגיע באמצעות מערכת שבילים אשר תיבנה בתכנון והקפדה כך שהמרחק המקסימלי לבתי הספר היסודיים יעמוד על 350 מטר בלבד.
 בשכונה צפויים לקום מרכזים מסחריים בהיקף של כ-50,000 מ"ר אשר יחוברו גם הם למערכת שבילי ההליכה והאופניים ובהם תמהיל רחב של שירותים מסחריים ואזרחיים אשר ישרתו את תושבי השכונה יחד עם שטחי ציבור מבונים ופתוחים כגון :קריית ספורט, אתרי בילוי ופנאי, גינות קהילתיות ומגרש אתגרי לאופניים
 נגישות לצירי תנועה מרכזיים- אור ים מקושרת היטב לכביש 4 (תל אביב-חיפה) ולכביש 2 (כביש החוף), והיא מצויה במרחק של 40 דקות מתל אביב ו-30 דקות מחיפה. חמש דקות נסיעה מפרידות בינה לבין פארק העסקים קיסריה, בו מרוכזות כ-100 חברות היי-טק. בנוסף, יופעל שאטל על ידי החברה לפיתוח קיסריה מאור ים לפארק.


לאחרונה, זכתה הקבוצה להבעת אמון גדולה משני גופים בנקאיים גדולים בליווי פרויקט מגורים נוסף שלנו בחיפה בהיקף של כ-180 מיליון ₪ וכן קבלת היתר בנייה לשני מתחמי מגורים נוספים במודיעין עם היקף הכנסות צפוי של למעלה מ-340 מיליון. ₪ זאת לצד פעילות מואצת של הקבוצה בבנייה ב- 5 אתרים והמשך מכירה של עשרות יח"ד בפרויקטים שלנו ברחבי הארץ.
חברת הנדל"ן, MORE, בבעלותם של חנן מור, יו"ר הקבוצה, ואבי מאור, מנכ"ל הקבוצה, היא מהקבוצות המובילות בישראל בתכנון, פיתוח והקמה של פרויקטים למגורים המעניקים סביבת חיים אורבנית המשלבים מגורים, מסחר, פנאי, ותעסוקה.
החברה יוזמת, מקימה ומשווקת למעלה מ-3,000 יח"ד בישראל, הן בשוק החופשי ובשנה האחרונה גם עבור מיזמי מחיר למשתכן. לחברה 4 פרויקטים גדולים ומשמעותיים של מחיר למשתכן באזורי ביקוש: מודיעין 'מורשת', ראשל"צ 'נרקיסים', 'אור ים' וחיפה 'מורדות מערביים'. החברה מבצעת את הפרויקטים שביוזמתה על ידי חברת הביצוע שלה – MORE בנייה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il