TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

עסקה משמעותית לתעשיות מספנות ישראל באמצעות חברת-הבת מספנות ישראל


קרדיט דניאל צרסקי
תייצר ותספק כלי שיט למדינה באסיה תמורת כ-128 מיליון דולר
ההסכם, שכולל גם אספקת ציוד ושירותים שונים, יתפרס לאורך תקופה של 3.5 שנים בהתאם לאבני דרך שנקבעו בין הצדדים

איתן צוקר, מנכ"ל מספנות ישראל: "העיסקה הנוכחית ממחישה את מיצובה של מספנות ישראל כשחקנית בינלאומית מובילה בתחום ייצור כלי השיט, וזאת הודות לניסיון והידע הרב שנצברו בחברה במהלך שנות פעילותה. העיסקה, ככל שתאושר סופית, תביא להגדלה משמעותית של צבר העבודות של מספנות ישראל, ותבטיח לחברה צמיחה בהכנסותיה בשנים הקרובות".

חברת תעשיות מספנות ישראל מדווחת היום על עיסקה משמעותית של חברת הבת, מספנות ישראל, העוסקת בייצור כלי שיט. מספנות ישראל השלימה תהליך של מו"מ על הסכם לייצור והספקת כלי שיט, ציוד ושירותים למדינה במזרח אסיה. היקפה הכספי של העיסקה עומד על כ-128 מיליון דולר, כאשר מספנות ישראל תספק את כלי השיט במהלך תקופה של כ-3.5 שנים, על פי אבני דרך שנקבעו בין הצדדים. ההסכם כפוף להשלמת תהליכים רגולטוריים במדינת הלקוח.

במסגרת העסקה תבצע מספנות ישראל, בנוסף לאספקת המוצרים, שדרוג של מספנת הלקוח והעברת ידע ללקוח לצורך הרכבת חלק מכלי השיט במדינת הלקוח, וכן הדרכות של נציגי הלקוח בכל הקשור לתפעול כלי השיט, אחזקתו והרכבת חלק מכלי השיט במדינת הלקוח.

תעשיות מספנות ישראל מציינת, כי העסקה מבוצעת במסגרת עסקת ממשלה-ממשלה, כאשר החברה הבת התחייבה כלפי מדינת ישראל לביצועו המלא של ההסכם ולבקרה של משרד הביטחון של מדינת ישראל על ביצועה והשלמתה של העסקה.

תעשיות מספנות ישראל השלימה בהצלחה בספטמבר האחרון הנפקה ראשונית לציבור (IPO), במסגרתה גייסה כ-340 מיליון שקל ברוטו תמורת כ-20% ממניותיה. החברה נסחרת במדד ת"א90. צבר ההזמנות של החברה במועד ההנפקה הסתכם בכ-300 מיליון שקל, כאשר עיסקה זו צפויה להכפיל את הצבר הנוכחי.

חברת תעשיות מספנות ישראל הונפקה בספטמבר 2020, ונמצאת בבעלותם של שלומי פוגל, סמי קצב משפחת שמלצר וקבוצת גולד בונד הבורסאית. לחברה, בניהולו של צביקה שכטרמן, ניסיון של למעלה מ-60 שנה והיא פעילה בתחומים שונים, ביניהם: תכנון ובניית כלי שייט צבאיים ואזרחיים במספנה מהמתקדמות בעולם; הפעלת הנמל הפרטי הראשון בישראל; פעילות יבוא מלט, במסגרתה הפכה החברה תוך מספר שנים לשחקנית מובילה בשוק הישראלי; פעילות של תמיכה לוגיסטית בתעשיית הפקת גז ונפט ובבעלותה צי של 11 אניות מטען. בכוונת החברה לפתח מספר מנועי צמיחה במהלך השנים הבאות.

בתמונה מימין לשמאל- שלומי פוגל, אסי שמלצר, סמי קצב, קרדיט דניאל צרסקי


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il