TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

שיח מדיקל גרופ מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020:


מריחואנה רפואית sutterstock
גידול של 17% בהכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 לכ-26 מיליון ש"ח
שמירה על שיעורי רווחיות גבוהים;
הרווח הנקי לתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכם בכ-8.4 מיליון ש"ח;
דיווחה לאחרונה על ייצוא מסחרי ראשון של קנאביס רפואי מישראל אשר צפוי להניב הכנסות של מיליוני ש"ח בשנת 2021;
צופה כי הכנסות הרבעון הרביעי יהיו גבוהות משמעותית מהכנסות הרבעון הנוכחי;

יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ: "לאחרונה דיווחנו על ייצוא מסחרי ראשון לאוסטרליה ואנו מאמינים כי מהלך זה יהווה צוהר להסכמי ייצוא נוספים בהמשך. לצד התחלת הייצוא אנו מאמינים כי החברה תמשיך להציג צמיחה נאה בהתבסס על הסכמי המסגרת עם בתי המרקחת אשר מסתכמים בכ-228 מיליון ש"ח במהלך שלוש השנים הקרובות."

גבעת חן, 26 בנובמבר 2020, שיח מדיקל גרופ (בורסת ת"א: שיח), חברת הקנאביס הרפואי בבעלות משפחת שריד, מובילת השוק הישראלי ומחלוצות תעשיית הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם, מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020.

שיח מציגה רווחיות מאז שנת2016 ומנצלת את איתנותה הפיננסית לטובת השקעות והמשך צמיחה מהירה. לצד מכירות קנאביס בשוק הישראלי, החברה פועלת ליצירת שיתופי פעולה אסטרטגיים ומיזמים משותפים בישראל, ארה"ב, קנדה ומדינות נוספות באירופה. לאחרונה דיווחה החברה על ייצוא מסחרי ראשון של קנאביס רפואי מישראל לאוסטרליה אשר בשלב ראשון צפוי להביא להכנסות של מיליוני ₪ בשנת 2021 ולהערכת החברה יהווה בסיס להסכמי ייצוא נוספים. בנוסף חתמה החברה על הסכם הפצה של מוצריה בצפון אמריקה והיא פועלת בשיתוף עם חברת פנאקסיה בכדי למכור את מוצרי החברה, בעלי תקן EU-GMP בגרמניה ודנמרק, כבר במחצית הראשונה של שנת 2021.

שיח פועלת בהתמדה להגדלת כושר הייצור באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מגדלים מקומיים בכדי לספק מענה לביקוש הגובר למוצרי החברה הן בישראל מצד בתי המרקחת בישראל והן בעולם.

נתונים כספיים לתשעת החודשים הראשונים של 2020:
ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכמו בכ-25.8 מיליון ש"ח, גידול של כ-17% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד בה הסתכמו ההכנסות בכ-22 מיליון ש"ח. הגידול בהכנסות נבע בעיקר מעלייה בהיקף המכירות במסגרת האסדרה החדשה ובכלל זה עליה במכירות סדרת "ניצן".
שיח ממשיכה להרחיב את היצע המוצרים שלה באופן ישיר ובאמצעות שיתופי פעולה ומכירות לבתי מרקחת פרטיים ורשתות הפארם במסגרת עשרות הסכמים שנחתמו בחודשים האחרונים אשר היקף המכירות המצרפי שלהם נאמד בכ-228 מיליון שקל במהלך שלוש השנים הקרובות.
הרווח הגולמי בנטרול השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי צמח בכ-21% והסתכם בכ-15.2 מיליון ש"ח (59% מההכנסות) בהשוואה לכ-12.6 מיליון ש"ח (57% מההכנסות) בתקופה המקבילה אשתקד.
שיח ממשיכה להשקיע בכדי לבסס את מעמדה כמובילת תחום הקנאביס הרפואי בישראל. בהתאם לכך השקיעה החברה 1.4 מיליון ש"ח במחקר ופיתוח בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020. במקביל, החברה פועלת לביצוע ניסויים קליניים נוספים בעתיד הקרוב. כמו כן בעקבות הגידול בפעילות החברה והרחבת הפעילות אל מול בתי המרקחת תחת האסדרה החדשה, הגדילה שיח השקעתה בהוצאות המכירה והשיווק בתשעת החודשים הראשונים של 2020 אשר הסתכמו בכ-2.1 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-1.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכם בכ-11.1 מיליון ש"ח (43% מההכנסות) בהשוואה להפסד תפעולי של כ-23.3 מיליון ש"ח (הכולל בתוכו הוצאות רישום למסחר חד פעמיות בהיקף של 28.8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד). המעבר לרווח תפעולי נובע מגידול במכירות, התייעלות בתהליכי הגידול והייצור, מעבר לפעילות במסגרת האסדרה החדשה, וכן שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי.
הרווח הנקי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 עמד על כ-8.4 מיליון ש"ח בהשוואה להפסד של כ-24.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד (הכולל בתוכו הוצאות רישום למסחר חד פעמיות בהיקף של 28.8 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד).
הרווח המתואם (רווח נקי בנטרול התאמות שווי הוגן של נכס ביולוגי, עלות תשלום מבוסס מניות והוצאות רישום למסחר כאמור) בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכם בכ-6.8 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי מתואם של 8.4 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
לחברה בסיס כלכלי איתן עם יתרות מזומנים ושווי מזומנים העומדות על כ-28.5 מיליון ש"ח נכון ליום ה- 30.9.2020. כמו כן, החברה מאוזנת מבחינה תזרימית והנהלת החברה מאמינה שיתרות המזומנים יאפשרו לחברה המשך צמיחה תוך ניצול הזדמנויות ועמידה מול אתגרי שוק הקנאביס בשנים הקרובות.

נתונים כספיים לרבעון השלישי של 2020:
ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו ב-6.6 מיליון ש"ח, קיטון של כ-28% ביחס להכנסות של 9.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון המקביל נהנתה שיח מעלייה משמעותית בביקושים עקב הצלחת פיילוט האסדרה החדשה ופתיחתו לכלל מטופלי הקנאביס וכן מכירות במסגרת האסדרה הישנה והחדשה במקביל. שיח צופה כי הכנסות הרבעון הרביעי של שנת 2020 יהיו גבוהות יותר באופן משמעותי מהכנסות הרבעון הנוכחי.
הרווח הגולמי בנטרול השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם ב-3.7 מיליון ש"ח, קיטון של כ-35% בהשוואה לכ-5.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. השינוי נבע בעיקר מהקיטון בהכנסות החברה ביחס לרבעון המקביל.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם ב-1.9 מיליון ש"ח, קיטון בהשוואה להפסד תפעולי של כ-26.2 מיליון ש"ח (הכולל בתוכו הוצאות רישום למסחר חד פעמיות בהיקף של 28.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד).
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם ב-2.3 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד נקי של כ-26.0 מיליון ש"ח (הכולל בתוכו הוצאות רישום למסחר חד פעמיות בהיקף של 28.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד).
הרווח המתואם (רווח נקי בנטרול התאמות שווי הוגן של נכס ביולוגי, עלות תשלום מבוסס מניות הוצאות רישום למסחר כאמור) ברבעון השלישי של שנת 2020 הסתכם בכ-2.0 מיליון ש"ח, בהשוואה לרווח נקי מתואם של 6.0 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
יו"ר דירקטוריון שיח מדיקל גרופ, ניר זיכלינסקי, אמר: "שיח ממשיכה לממש את אסטרטגיית החברה לקידום שיתופי פעולה אסטרטגיים ולצמיחה גלובלית, תוך ביסוס מעמדה כחברת הקנאביס הרפואי המובילה בישראל. נכון למועד הדיווח שיח ממשיכה להראות תוצאות חזקות ולשמור על רווחיות גבוהה. אנו ממשיכים ליישם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו באמצעות השקעה במנועי הצמיחה ובאמצעות חיזוק שיתופי הפעולה של החברה בשווקים הבינלאומיים ובעיקר בארה"ב, קנדה, אירופה ואוסטרליה".
יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ אמר: "אנו ממשיכים לעמוד בחזית התעשייה בישראל. שיח הייתה הראשונה לגדל קנאביס רפואי, הראשונה לעמוד בכל הסטנדרטים של הרפורמה החדשה, וכעת הינה החברה הראשונה לייצא קנאביס מישראל באופן מסחרי. לאחרונה דיווחנו על ייצוא מסחרי ראשון לאוסטרליה ואנו מאמינים כי מהלך זה יהווה צוהר להסכמי ייצוא נוספים בהמשך. לצד התחלת הייצוא אנו מאמינים כי החברה תמשיך להציג צמיחה נאה בהתבסס על הסכמי המסגרת עם בתי המרקחת אשר מסתכמים בכ-228 מיליון ש"ח. לצד ירידה קלה בהכנסות ברבעון השלישי, אנו יודעים לומר כי הכנסות הרבעון הרביעי יהיו גבוהות משמעותית. בראיה קדימה לשנת 2021, אנו מאמינים כי מנועי הצמיחה שפיתחנו לאורך השנים בהתאם לאסטרטגיית החברה, ייצרו תשואה עודפת לבעלי המניות שלנו."

אודות שיח מדיקל גרופ
שיח מדיקל גרופ, חברה בבעלות משפחת שריד (כ-65%) הינה חלוצת הקנאביס הרפואי בישראל המובילה את השוק הבינלאומי בחדשנות טכנולוגית ובפיתוח גנטי של צמח הקנאביס. שיח מגדלת ומפתחת פתרונות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008 תחת סטנדרטים בלתי מתפשרים ומספקת מזור לאלפי מטופלים ברחבי הארץ. כיום מחזיקה שיח במתקני גידול על גבי שטח של 14 דונם ומקיימת שיתופי פעולה עם חוות נוספות לטובת הגדלת כושר הייצור לשוק הישראלי והבינלאומי אשר צפויות להניב תוצרת כבר בסוף שנת 2020. סדרת 'ניצן', מותג הבית של שיח מדיקל גרופ מובילה את השוק הישראלי באיכות וביעילות.
כמו כן פועלת שיח להרחבת נוכחותה הגלובלית באמצעות חברות בנות במספר מדינות בעולם בהן יוון, פורטוגל והולנד. לשיח תשתית רחבה באירופה הכוללת הקמת חוות גידול וכן מפעל ביוון והקמת חוות גידול בפורטוגל. זאת לצד מספר שיתופי פעולה עם חברות מובילות בצפון אמריקה למכירת מוצרי החברה ושימוש בידע הגנטי של קבוצת שיח מדיקל גרופ לביצוע מחקרים בתחום הקנאביס הרפואי בשיתוף עם מכוני מחקר, אוניברסיטאות מובילות וחברות בינלאומיות, והינן שותפות במספר מיזמים העוסקים בפעילות מדעית, מחקר גנטי ופיתוח טכנולוגיות בתחום הקנאביס הרפואי.
שיח מחזיקה באישור IMC-GAP לריבוי וגידול קנאביס רפואי, וכן בתקן ISO9001.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il