TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת פרטנר מחברת את תושבי מעלה אדומים לתשתית הסיבים האופטיים


צילום: יח"צ פרטנר
שר התקשורת יועז הנדל ביקר אתמול במעלה אדומים וסייר עם ראש העיר בני כשריאל ועם מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי באתר פרישת סיבים אופטיים של פרטנר בעיר
קבוצת פרטנר החלה בחיבור בתי תושבים בעיר מעלה אדומים לתשתית הסיבים האופטיים הארצית 'פרטנר פייבר', בהמשך להשלמת פרישה של התשתית בצירים מרכזיים בעיר. כבר מהיום, יכולים רבים מתושבי העיר להתחבר לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה, על גבי תשתית הסיבים המתקדמת של פרטנר עם Private Fiber.

שר התקשורת יועז הנדל וראש העיר בני כשריאל, ביקרו עם מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי באתר פרישה של פרטנר פייבר במעלה אדומים, במהלך חיבור בתי התושבים לתשתית הסיבים האופטיים. צוותי ההנדסה של פרטנר ממשיכים לפרוש את תשתית הסיבים האופטיים בשכונות השונות ברחבי העיר על מנת להגיע לכמה שיותר משקי בית.

בכך, מתחברת העיר מעלה אדומים לתשתית הסיבים האופטיים של פרטנר שפרושה ברחבי הארץ, ומגיעה כבר ליותר מ-657 אלף משקי בית שיכולים להתחבר לגלישה איכותית ומהירה במיוחד, התומכת באופן אופטימלי בלימודים מרחוק, עבודה מהבית, גיימינג, צפייה בסטרימינג ובתכני וידאו על גבי האינטרנט, חיבור הרשת הביתית למצלמות אבטחה ולמכשירים חכמים (IoT) כמו מזגן חכם, יישומי 'בית חכם' ועוד.

תשתית פרטנר פייבר מגיעה כבר ליותר מ-30% ממשקי הבית המחוברים לאינטרנט בישראל בעשרות ערים, בהן אילת, נהריה, עפולה, קריית ביאליק, חיפה, נתניה, הוד השרון, כפר סבא, רחובות, רעננה, הרצליה, אשדוד, אשקלון, יבנה, אזור, בת ים, ראש העין, קריית גת, חריש, מודיעין, ירושלים, תל אביב, באר שבע, ראשון לציון, נס ציונה, שדרות, ועוד.

שר התקשורת יועז הנדל מסר: "אני רוצה לברך את ראש העיר בני כשריאל, אתם העיר הראשונה בישראל שהולכת להיפרש כולה מקצה לקצה, בסיבים אופטיים תוך מספר שבועות. היום פרשה פה חברת פרטנר, ואנחנו מעודדים תחרות. זה אירוע משמעותי למעלה אדומים ואירוע משמעותי למדינת ישראל. אינטרנט מהיר זה מנוע צמיחה, הגדלת שוק התעסוקה, אפשרויות לתושבים ללמוד מרחוק, לעבוד מרחוק ולקבל שירותים מרחוק.

ראש עיריית מעלה אדומים בני כשריאל הודה לשר התקשורת ולמנכ"ל פרטנר על השקת הסיבים האופטיים ואמר: "יש לנו עיר חכמה ומתקדמת, אנו פורצים דרך גם בתחום התקשורת ואין לי ספק כי אנו בעיצומה של מהפכה שתצעיד את מעלה אדומים לקדמת הטכנולוגיה."

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר מסר: "תשתית הסיבים של פרטנר היא תשתית עם חשיבות לאומית, שמכניסה תחרות באזורים בהם תושבים נאלצו במשך שנים להתפשר על גלישה מקרטעת. פרטנר מובילה את מהפכת תשתיות התקשורת בסיבים ובסלולר, עם הפרישה הנרחבת ביותר בישראל של תשתית סיבים פעילה ועם קצב החיבורים המהיר ביותר של משקי בית לגלישה במהירות של עד ג'יגה."

הטכנולוגיה המתקדמת של פרטנר, מאפשרת היום פרישה בסוגי מבנים שונים, בבנייה חדשה, בניה ישנה, פרישה עילית ופרישה בגובים תת קרקעיים. פרטנר מחברת את משקי הבית עם Private Fiber, חיבור סיב פרטי עד לבניין בלי לחלוק את הסיב עם השכנים.

תשתיות תקשורת מתקדמות הן בסיס לצמיחה כלכלית, והאצת הפרישה של הסיבים האופטיים של פרטנר בעיר מעלה אדומים תסייע לקידום עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, שירותים רפואיים, שירותים ביטחוניים, מוסדות ופעילויות חינוכיות, שירותים לאזרח ועוד. תשתיות סיבים אופטיים מאפשרות לגולש הביתי ליהנות מגלישה איכותית בקצב של עד 1,000 מגה, וברמת העיר, התשתיות תומכות בהטמעה של יישומי 'עיר חכמה', לניהול בטוח, מתקדם וכלכלי יותר של העיר לרווחת התושבים והמבקרים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il