TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יוניטרוניקס, בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי


חיים שני מנכל יוניטרוניקס
גידול של כ-31% ברווח התפעולי לסך כ-4.5 מיליון ש"ח לרבעון, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד
יוניטרוניקס, בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאות הרבעון השלישי

ותשעת החודשים הראשונים של 2020:

שיפור ניכר ברווחיות לצד התאוששות עקבית בביקושים

גידול של כ-31% ברווח התפעולי לסך כ-4.5 מיליון ש"ח לרבעון, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד

רווח נקי בסך כ-11.8 מיליון ש"ח מתחילת השנה

צמיחה של כ-93% בתזרים המזומנים מפעילות שוטפת לרבעון השלישי לסך כ-13.3 מיליון ש"ח; מתחילת השנה הסתכם התזרים מפעילות שוטפת בכ-27.4 מיליון ש"ח

חברת יוניטרוניקס, מובילה עולמית בשוק מוצרי האוטומציה, הנמצאת בשליטת קרן פימי, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי ולתשעת החודשים הראשונים של 2020. התוצאות משקפות שיפור ניכר ברווחיות החברה לאור צעדי התייעלות וצמצום עלויות, לצד התמתנות מסוימת בהשפעת וירוס הקורונה על מכירות החברה. הרווח התפעולי ברבעון השלישי צמח בכ-31% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד והסתכם בכ-4.5 מיליון ש"ח. מתחילת השנה רשמה החברה רווח נקי של כ-11.8 מיליון ש"ח. תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי הוכפל בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד לכ-13.3 מיליון ש"ח, ומתחילת 2020 ייצרה החברה מזומנים מפעילות שוטפת בהיקף של כ-27.4 מיליון ש"ח.

עמית הררי, מנכ"ל יוניטרוניקס:
"אנו שמחים לדווח על רבעון נוסף של שיפור ברווחיות וברווח הנקי המעיד על הצלחת יישום תוכנית העבודה של החברה, המשלבת צעדי התייעלות לצד התאוששות עקבית בביקושים. הפעולות המהירות בהן נקטנו לצמצום עלויות רכש ורמות מלאי, תוך בקרה הדוקה על ההון החוזר, אפשרו לנו להתנהל נכון לנוכח השלכות מגיפת הקורונה העולמית. כעת, עם השיפור בביקושים והיתרון התחרותי של קו המוצרים המתקדם שלנו אנו מצפים לחזור גם לפסי צמיחה. אנו מעריכים כי ככל שהתעשיות האמריקאית והאירופית תמשכנה להיפתח ופעילותן תחזור לרמות שאפיינו אותן קודם לקורונה, כך תצליח יוניטרוניקס לנצל ולמנף את יתרונה הטכנולוגי והתחרותי בתחום הבקרים והאוטומציה, לרבות קוי המוצרים החדשים שהשקנו בשנה החולפת בתחום בקרת ההינע, כמו גם את אסטרגיית המכירה הישירה ללקוחות בארה"ב ובמדינות נבחרות באירופה. כמו כן, נוכל ליהנות

מההשפעות והשינויים ארוכי הטווח של הקורונה על הצורך להיסמך יותר ויותר על פתרונות אוטומציה תעשייתית ומערכות אוטומטיות ברצפות הייצור ובתחומי הלוגיסטיקה.

"במקביל, החברה מחזקת את איתנותה הפיננסית כפי שבאה לידי ביטוי הן בתזרים המזומנים שלנו מפעילות שוטפת שגדל ברבעון השלישי לכ-13.3 מיליון ש"ח והן באמצעות הפחתת רמת החוב עם פרעון מלא של אג"ח סדרה 4 ופרעון מוקדם של הלוואות לזמן ארוך".

ההכנסות של יוניטרוניקס ברבעון השלישי של 2020 הסתכמו לסך של כ-31.6 מיליון ש"ח, לעומת הכנסות בסך של כ-33.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכמו הכנסות החברה בכ-93.7 מיליון ש"ח בהשוואה להכנסות בסך של כ-103.3 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הירידה בהכנסות מקורה בירידה בביקושים ובמכירות של מוצרי החברה בעקבות השפעה גלובאלית של וירוס הקורונה. במהלך הרבעון השלישי ניכרה התמתנות מסוימת בהשפעה זו.

הרווחיות הגולמית ברבעון השלישי הסתכמה בכ-43.3% מסך הכנסות החברה, בדומה לרמת רווחיות גולמית של כ-43.8% מסך הכנסות החברה ברבעון המקביל. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכמה הרווחיות הגולמית בכ-43.5% מסך ההכנסות, זהה לזו בתקופה המקבילה. הרווחיות הגולמית נשמרה הודות לפעולות לצמצום בעלויות בהן נקטה החברה.

הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם לסך של כ-4.5 מיליון ש"ח, גידול של כ-31% בהשוואה לכ-3.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 הסתכם הרווח התפעולי בכ-11.8 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-11.6 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול ברווח התפעולי ברבעון השלישי של השנה הינו תוצאה של החיסכון וההתייעלות בהוצאות התפעוליות.

הרווח הנקי מפעילות נמשכת ברבעון השלישי של 2020 הסתכם לסך של כ-3.4 מיליון ש"ח בהשוואה לכ-0.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 גדל הרווח הנקי מפעילות נמשכת לכ-11.8 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-7.9 מיליון ש"ח (בנטרול הפסד מפעילות מופסקת בתחום הפתרונות האוטומטיים) בתקופה המקבילה אשתקד.





תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון השלישי של 2020 הסתכם בכ-13.3 מיליון ש"ח, גידול של כ-93% בהשוואה לכ-6.8 מיליון ש"ח ברבעון השלישי של 2019. בתשעת החודשים הראשונים של 2020 גדל התזרים מפעילות שוטפת לסך של כ-27.4 מיליון ש"ח, גידול של כ-74% בהשוואה לכ-15.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

יתרת מזומנים נטו החברה עברה ליתרת מזומנים נטו (מזומנים ופקדונות בניכוי הלוואות) בסך כ-1.6 מיליון ש"ח ליום 30 בספטמבר 2020, בהשוואה לחוב נטו (הלוואות ואג"ח פחות מזומנים ופקדונות) בסך כ-19.6 מיליון ש"ח ליום 30 בספטמבר 2019.


אודות יוניטרוניקס
יוניטרוניקס (1989) (ר"ג) בע"מ היא חברה ישראלית ציבורית בעלת פעילות בינלאומית ענפה, שעוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים (PLC). בקרי החברה כוללים רכיב ממשק אדם-מכונה אינטגראלי (HMI) שנועד לאפשר למפעיל לשלוט בבקר ובמכונה שאותה הוא מפעיל.
יוניטרוניקס מייצאת את מוצריה ושירותיה באמצעות כ-200 מפיצים ברחבי העולם ובאמצעות חברת בת בארצות הברית וסניפים במדינות נוספות.
מניות יוניטרוניקס נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
יוניטרוניקס מעסיקה כ-140 עובדים; מטה החברה ומשרדיה בישראל ממוקמים בקריית שדה התעופה. החברה נמצאת בשליטת קרן פימי ומייסד החברה חיים שני.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il