TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אינרום בנייה מסכמת את הרבעון השלישי לשנת 2020


אינרום
יציבות בהכנסות וגידול ב-EBITDA וברווח הנקי וזאת למרות ההאטה בפעילות המשק וההתמתנות בענף הבנייה
עם יציבות בהכנסות וגידול ב-EBITDA וברווח הנקי וזאת למרות ההאטה בפעילות המשק וההתמתנות בענף הבנייה

מגמת השיפור שהורגשה בהיקפי הפעילות ומכירות הקבוצה ברבעון השלישי, נמשכת גם אל תוך הרבעון הרביעי

ה-EBITDA ברבעון השלישי צמח בשיעור של כ-3.8%, והסתכם בכ-67.9 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-65.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד

הרווח הנקי ברבעון השלישי הסתכם בכ-39.2 מיליון ש"ח, ומשקף גידול בשיעור של כ-6.5%, לאחר נטרול הרישום לראשונה השנה של הוצאות בגין אופציות לעובדים, תוך עלייה בשיעורו לכ-15% מהמכירות, כשמתוכו סך של כ-32.1 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי מניות החברה

החברה גיבשה תכנית אסטרטגית ארוכת טווח בסימן צמיחה והתרחבות, לחיזוק והרחבת פעילויות הליבה של הקבוצה וכניסה לתחומי פעילות חדשים להרחבת סל המוצרים ושרשרת הערך שמציעה הקבוצה, ובדגש על פעילויות תעשייתיות המתכתבות עם שווקי פעילות הקבוצה וערוצי ההפצה שלה

ציון גינת, יו"ר אינרום תעשיות בנייה, מסר: "איתנות הקבוצה, מובילותה בשווקי פעילותה וחוסנה הפיננסי מוכיחים עצמם בתקופה מאתגרת זו וביתר שאת. השיפור בתוצאות הרבעון השלישי הושג על אף המגבלות שהוטלו בשל התפרצות הקורונה וההאטה הכלכלית המתמשכת במשק כנובע מכך. לאורך כל התקופה אנו נמצאים בקשר שוטף והדוק עם הלקוחות, העובדים והספקים של הקבוצה ופועלים ועוקבים באופן שוטף ודינמי אחר ההנחיות וההתפתחויות בשווקים השונים, תוך הקפדה וביצוע התאמות במידת הצורך בהמשך לכך. בשנה האחרונה חזקנו ורעננו את שדרת המנהלים בקבוצה, ובהמשך לכך, אינרום נמצאת בעמדת זינוק, נאמנה לתכנית האסטרטגית שגיבשנו, להרחבה וחיזוק של הפעילויות הקיימות וכניסה לפעילויות חדשות נוספות, במטרה להבטיח ולבסס את צמיחתה ארוכת הטווח של הקבוצה."

נועם שצ'לקה, מנכ"ל החברה, מסר: "למרות השפעות ומגבלות הקורונה והסגר השני בכללן ברבעון השלישי, כל מפעלי הקבוצה המשיכו לעבוד ולספק את מגוון המוצרים והפתרונות שלנו לקשת לקוחות הקבוצה. בהמשך לכך, הצלחנו לשמור על יציבות בהכנסות הרבעון השלישי, תוך צמיחה ושיפור בנתוני הרווח השונים, כשמגמת הגידול בהיקפי הפעילות של הקבוצה שהורגשה במהלך הרבעון, נמשכה, נכון למועד זה, גם אל תוך הרבעון הרביעי.
אינרום תוסיף להתפתח ולהוביל את שווקי התשומות לבנייה והשיפוצים, בשים לב למיקוד עסקי, מצוינות תפעולית ושיפור מתמיד בשירות למגוון לקוחותינו. במהלך הרבעון השלישי המפעל החדש לייצור מוצרי

בטון לתשתיות תת קרקעיות החל בפעילות שוטפת ויהווה מנוע צמיחה נוסף להרחבת סל מוצרי הקבוצה. אנו עם הפנים קדימה אל מול המטרות והיעדים שסימנו, ונאמנים לתכניות העבודה שלנו להמשך הרחבת פעילות הקבוצה וביסוסה, לרבות לפעילויות חדשות, בדגש על פעילויות תעשייתיות המתכתבות עם שווקי פעילות הקבוצה וערוצי ההפצה שלנו."
המכירות ברבעון השלישי לשנת 2020 שמרו על יציבות והסתכמו בכ-260.4 מיליון ש"ח לעומת כ-262.1 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, כשבמהלך הרבעון המדווח הורגשה מגמת שיפור בהיקפי הפעילות ומכירות הקבוצה, אשר נכון למועד זה, נמשכת גם אל תוך הרבעון הרביעי.
בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכמו המכירות בכ-677.6 מיליון ש"ח, קיטון של כ-7.4% ביחס להכנסות של כ-732.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הקיטון במכירות נבע בעיקר בשל ההתמתנות בענף הבנייה בו ממוקדת הקבוצה בעטייה של השפעת משבר הקורונה ובכלל, כמו גם על רקע ריבוי ימי הגשם ועוצמת השפעתם במהלך הרבעון הראשון ועיתוי חג הפסח ומספר ימי עבודה קטן יותר במהלך הרבעון השני ביחס לרבעון המקביל אשתקד כנגזרת מכך. השפעות אלו קוזזו בחלקן על ידי הצמיחה שהציגה הקבוצה בתחומי פעילויות מוצרי הגמר לבנייה ומוצרי הצבעים.
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השלישי לשנת 2020 בכ-105.9 מיליון ש"ח (40.7% מהמכירות), קיטון בשיעור של כ-1.4% ביחס לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד שהסתכם בכ-107.4 מיליון ש"ח (41% מהמכירות). הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכם בכ-267.5 מיליון ש"ח (39.5% מהמכירות) לעומת כ-286.2 מיליון ש"ח (39.1% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד, המהווה קיטון של כ-6.5%. הירידה ברווח הגולמי נבעה בעיקר מהשפעת הקיטון במכירות הקבוצה אשר קוזזה בחלקה על ידי עלייה מסויימת בשיעור הרווח הגולמי למרות הקיטון במכירות, בעיקר כנובע מתמהיל מכירות וירידה שחלה בחלק מעלויות חומרי גלם, בין היתר, כתוצאה מירידה בשערי מט"ח (דולר ואירו), וכן, מצמצום עלויות מסוימות שביצעה הקבוצה להתאמתן לירידה בהיקפי הפעילות עקב השפעות הקורונה.
הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השלישי בסך של כ-54.8 מיליון ש"ח (21.1% מהמכירות), קיטון בשיעור של כ-1.5% בהשוואה לכ-55.6 מיליון ש"ח (21.2% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד וגידול בשיעור של כ-2% בנטרול הרישום לראשונה של הוצאות בגין הקצאת אופציות לעובדים. הרווח התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2020 הסתכם בכ-125.5 מיליון ש"ח (18.5% מהמכירות) לעומת כ-136.6 מיליון ש"ח (שיעור של 18.7% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד ומשקף קיטון בשיעור של כ-3.7% לאחר נטרול הגידול שחל בהפרשות לחובות אבודים ומסופקים בסך של כ-3 מיליון ש"ח (עיקרו ברבעון הראשון על רקע השלכות הקורונה) ושל הרישום לראשונה של הוצאות בגין הקצאת אופציות לעובדים בסך של כ-3.2 מיליון ש"ח (מתוכו כ-2 מיליון ש"ח ברבעון השלישי). השפעות אלה קוזזו בחלקן על ידי צמצום והתאמת עלויות מסוימות (בעיקר הוצאות מכירה ושיווק) שביצעה הקבוצה על רקע הקורונה והשלכותיה.


ה-EBITDA הסתכם ברבעון השלישי לשנת 2020 בכ-67.9 מיליון ש"ח (26.1% מהמכירות), המהווה גידול של כ-3.8% בהשוואה לכ-65.4 מיליון ש"ח (25.0% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. ה-EBITDA בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 הסתכם בכ-160.1 מיליון ש"ח (23.6% מהמכירות), המהווה קיטון של כ-3.5% לעומת כ-165.9 מיליון ש"ח (כ-22.7% מהמכירות) בתקופה המקבילה בשנת 2019 ומשקף קיטון בשיעור של כ-1.7% בלבד בנטרול הגידול שחל בהפרשות לחובות אבודים ומסופקים כאמור.

הרווח הנקי ברבעון השלישי לשנת 2020 הסתכם בכ-39.2 מיליון ש"ח (15.0% מהמכירות), מזה כ-32.1 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי מניות החברה, בהשוואה לרווח נקי ברבעון המקביל אשתקד של כ-38.6 מיליון ש"ח (14.7% מהמכירות), מזה כ-33.2 מיליון ש"ח שיוחס לבעלי מניות החברה. בתשעת החודשים הראשונים לשנת 2020 הסתכם הרווח הנקי בכ-88.2 מיליון ש"ח (13.0% מהמכירות), מזה כ-73.7 מיליון ש"ח מיוחס לבעלי מניות החברה, זאת בהשוואה לרווח נקי בתקופה המקבילה אשתקד בסך של כ-93.9 מיליון ש"ח (12.8% מהמכירות), מזה כ-81.8 מיליון ש"ח שיוחס לבעלי מניות החברה.
הרווח הנקי כאמור, לאחר נטרול הרישום לראשונה של הוצאות בגין הקצאת אופציות לעובדים והגידול בהפרשות לחובות אבודים ומסופקים כמתואר לעיל, הינו דומה בתקופת הדוח לזה שבתקופה המקבילה אשתקד, ומשקף גידול בשיעור של כ-6.5% ברבעון השלישי ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

במסגרת אישור הדוחות לרבעון השלישי החליט דירקטוריון החברה על חלוקת דיבידנד לבעלי מניותיה בסך של כ-8 מיליון ש"ח (כ-0.07 ש"ח למניה), המהווה בהתאם למדיניות חלוקת הדיבידנד שאימצה החברה, 25% מהרווח הנקי של החברה המיוחס לבעלי מניותיה ברבעון זה. דיבידנד זה עומד לתשלום ביום ה-23 בדצמבר 2020.


אודות אינרום תעשיות בנייה - אינרום תעשיות בנייה פועלת בשלושה תחומים באמצעות שלוש חברות תפעוליות שבשליטתה: איטונג (100%) העוסקת בפתרונות בנייה, כרמית מיסטר פיקס (100%) העוסקת במוצרי גמר לבנייה, ונירלט צבעים (62.2%).


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il