TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

3DM חותמת על 4 הסכמים אסטרטגיים תוך 4 חודשים בלבד


3DM
חברת 3DM חתמה על הסכם שיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת Materialise- ספקית שירותי הדפסת תלת המימד הגדולה בעולם
מערכת טלנירי | 5/4/22, 09:43
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת Materialise, נסחרת בנאסד״ק והיא ספקית שירות ההדפסה בתלת מימד הגדולה בעולם, ונחשבת לחלוצה ומובילה בשוק הדפסת התלת מימד בכלל, וההדפסה התעשייתית בפרט.

מר אורי פלדמן, מנכ"ל 3DM: ״ זהו הסכם שיתוף הפעולה הרביעי שאנחנו חותמים תוך ארבעה חודשים והפעם עם Materialise. מעצם מעמדה כספקית שירות ההדפסה בתלת מימד הגדולה בעולם, היא מהווה סמן ימני ומובילת דעה עבור שוק משתמשי הקצה במדפסות תלת מימד. אני מעריך כי עקב השפעתה של חברת Materialise בתעשיה, אימוץ טכנולוגית ההדפסה של 3DM על ידי חברת Materialise עשוי לגרום לביקוש נרחב לטכנולוגייה שלנו וכתוצאה מכך להאצת החדירה שלה לשוק.

ההסכם עם Materialise נחתם לאחר שנחתמו בחודשים האחרונים 3 הסכמי שיתוף הפעולה עם יצרניות מובילות למדפסות תלת מימד תעשייתיות - חברת EOS הגרמנית, 3D SYSTEMS האמריקאית וחברת Voxelsint הסינית. להערכתי יצרניות אלו הינן בעלות נתח שוק של כ – 50% משוק הדפסת תלת המימד התעשייתית, ולהערכת החברה, אין לאף חברה אחרת הסכמים דומים (להטמעת ראש הדפסה במדפסת תלת מימד) עם מי מהחברות הנ״ל. הסכמים אלו הינם תוצאה של פריצת הדרך הטכנולוגית אשר ביצעה DM3 שתאפשר ביצועים חסרי תקדים הן במהירות הדפסה והן באיכות ההדפסה על כל חומר גלם תרמו פלסטי. יכולות אלו יפתחו את שוק ההדפסה התעשייתי ליישומים רבים חדשים שהיו עד כה חסומים אליו, וכן יגרמו לשוק ההדפסות התלת מימד לעבור מיצור בסדרות קטנות לייצור המוני.

הצלחה בתהליכי ההטמעה והבדיקות בסביבת יצור עם השותפים העסקיים עליהם הודענו בחודשים האחרונים צפויה לאפשר לחברה לתפוס נתח שוק משמעותי בתחום ההדפסה התעשייתית בשל מכירת ראשי ההדפסה ליצרני המדפסות הגדולים והמובילים במכירות בשוק העולמי.
אנו נמשיך במאמצי המו''פ, הפיתוח העיסקי והמכירות על מנת לאפשר אימוץ נרחב של טכנולוגיית החברה בקרב השחקנים המובילים בתחום ההדפסה התעשייתית ומעבר לשלב המכירות."

תל אביב, 5 לאפריל 2022 (ת״א: דאם3) חברת 3DM, החברה שמחה להודיע על הסכם חדש שנחתם לשיתוף פעולה טכנולוגי עם חברת Materialise, ספקית שירותי הדפסת תלת מימד ("Service bureau") הגדולה בעולם וחברה ציבורית הנסחרת בבורסת ה Nasdaq. חברת Materialise הינה מובילה טכנולוגית עולמית לפתרונות קדם תהליך להדפסת תלת מימד, וכן הינה ספקית שירותי הדפסה במיקור חוץ הגדולה בעולם. החברה משרתת קהל גדול של לקוחות קצה בשווקים רבים ומגוונים דוגמת שוק הרכב, תעופה, מוצרי צריכה, ציוד רפואי ועוד.

זהו הסכם שיתוף הפעולה הרביעי אותו חתמה החברה בארבעת החודשים האחרונים והוא נחתם בהמשך לדיווחי החברה אודות הסכמי שיתוף הפעולה בינה לבין 3 יצרניות מובילות למדפסות תלת מימד תעשייתיות- חברת EOS הגרמנית, 3D SYSTEMS האמריקאית וחברת Voxelsint הסינית.

למיטב ידיעת החברה, יצרניות אלו הינן בעלות נתח שוק של כ- 50% משוק הדפסת תלת המימד התעשייתית, ולהערכת החברה, ואין לאף חברה אחרת הסכמים דומים (להטמעת ראש הדפסה במדפסת תלת מימד) עם מי מהחברות הנ״ל.

במסגרת ההסכם שנחתם, הצדדים ישתפו פעולה ביניהם לביצוע אינטגרציה (הטמעה) של ראש ההדפסה החדשני של החברה במדפסת מסחרית של חברת Materialise ויבחנו ביצועי המדפסת המשולבת בסביבת הדפסה תעשייתית. תהליך האינטגרציה צפוי להתבצע במהלך החציון השני של שנת 2022.

כן נקבע בהסכם, כי בכפוף להשלמתם בהצלחה של תהליך האינטגרציה ובחינת ביצועי המדפסת המשולבת, בכוונת הצדדים לקיים משא ומתן עסקי במטרה לבצע שדרוג של בסיס המדפסות הקיים של חברת Materialise באמצעות ראש ההדפסה של חברת 3DM וכן לפתיחת ערוצי הפצה חדשים ל 3DM אליהם תשווקנה החברות במשותף את מוצריהן.



אודות 3DM:

3DM הינה חברת טכנולוגיה מראש העין אשר הוקמה בשנת 2016 על ידי ד''ר דניאל מאיר.
החברה פועלת בתחום הדפסת התלת מימד התעשייתית לפולימרים פלסטיים.

הטכנולוגיה והמוצר שהחברה פיתחה יאפשרו את הקפיצה הבאה בעולם הדפסת התלת מימד התעשייתית, על ידי פתיחת השוק למגוון יישומים עצום ואפשור מעברו ליצור המוני כתוצאה מהורדה משמעותית של עלויות ההדפסה, שיפור חוזק החלקים המודפסים, הגדלת רזולוציית ההדפסה והרחבת סוגי החומרים הנתמכים בהדפסה תעשייתית.

טכנולוגיית הליבה של החברה הם רכיבי לייזרים מוליכים למחצה, המהווים את ליבו של ראש ההדפסה פרי פיתוחה להדפסת תלת מימד.

החברה עושה שימוש ברכיבים אלו להתכה אופטימלית של כל משפחות החומרים התרמו פלסטיים. גודלם הזעיר, הספקם הגבוה, ועלותם הנמוכה אפשר לחברה לתכנן קונספט חדש של ראש הדפסה בו משולבים עשרות רבות של רכיבי לייזר המאיצים את מהירות ההדפסה.

לחברה פטנט רשום על השימוש בטכנולוגית הלייזר שלה בהדפסת תלת מימד לפולימרים פלסטיים.
בעלי השליטה בחברה הינם טרה לאב וונצ’רס וד"ר דניאל מאיר.

ד"ר מאיר הוא בעל דוקטורט בפיסיקה ממכון וויצמן למדע וניסיון של למעלה מ-25 שנה בתעשיית פיתוח הרכיבים האלקטרו אופטיים, עוסק בפיתוח לייזרים משנת 2005 ובפיתוח הטכנולוגיה לצרכי הדפסת תלת מימד משנת 2012.
החברה החלה את דרכה בחממה של טרה לאב וונצ'רס אשר לאחר ההנפקה מחזיקים בכ-20% ממניות החברה (על בסיס דילול מלא).
בחברה השקיעה קבוצת משקיעים אסטרטגים מארה"ב בשם 3D Venture Group, בעלי ניסיון רב בשוק.


הצורך בחדשנות טכנולוגית:

שוק הפלסטיקה עושה שימוש נרחב מזה עשרות שנים בהזרקות פלסטיק למגוון יישומים רחב. בשנת 2020 , היקפו של שוק ייצור הפלסטיקה העולמי עמד על כ-580 מיליארד דולר.
על אף הדרישה בשוק לפתרונות הדפסה תעשייתית (הנובעות ממספר מגמות: קיצור שרשראות אספקה ומעבר ליצור מקומי, התאמה אישית של מוצרי צריכה, תכנון תצורות שלא ניתן ליצר באמצעים קונבנציונליים, מעבר למלאי דיגיטלי), נתח השוק של הדפסה תעשייתית עומד על אחוזים בודדים.
הסיבה לכך היא היעדר חדשנות טכנולוגית מספקת לצד עלויות גבוהות של מדפסות וחומרי גלם.
להערכת 3DM, ראש ההדפסה שמפתחת החברה מביא לשוק את החדשנות הטכנולוגית שתאפשר ליצרנים ולקוחות רבים יותר לעשות שימוש בטכנולוגיית תלת מימד להדפסת מוצרים תעשייתיים בקנה מידה נרחב יותר מבעבר ובעלויות נמוכות יותר, ותוצאתו תהיה הגדלת נתח שוק משמעותית של הדפסה תעשייתית בשוק ייצור הפלסטיק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il