TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

GoTo Global זוכה להשקעה אסטרטגית והבעת אמון משמעותית לקראת הפיכתה לחברה ציבורית:


גיל לייזר. צלם: גלעד בר שלו
ענקית האוטומוטיב העולמית ASTARA מבצעת השקעה אסטרטגית ב-GoTo Global, מבטיחה את שווי החברה במיזוג עם נרהטק ותחזק מאוד את פעילותה העסקית באירופה
מערכת טלנירי | 27/2/22, 11:44
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ASTARA, אחת מקבוצות הרכב הגדולות בעולם, תשקיע ב-GoTo Global, חברת הטכנולוגיה המובילה את תחום התחבורה השיתופית, סכום של 5 מיליון דולר לפי שווי של 102 מיליון דולר לפני הכסף
ASTARA הינה חברה גלובאלית הפעילה בשלוש יבשות, 16 מדינות, עם מחזור של 4 מיליארד יורו בשנה ומכירות של מעל 200 אלף רכבים
בכך מקדמת GoTo Global את 'הגיוס המקדים' להנפקה, עליה הודיעה לפני מספר ימים עם חתימת מזכר הבנות לקראת מיזוג עם נרהטק מדיה הציבורית ורישום למסחר של החברה בבורסה של תל אביב
ההשקעה של ASTARA מצטרפת להשקעה שקיבלה החברה בחודש דצמבר בסך של 6 מיליון דולר מבעלי המניות של החברה
היום, 26 לפברואר 2022, הודיעה חברת GoTo Global על חתימת הסכם להשקעה אסטרטגית בחברה על ידי ASTARA, מקבוצות הרכב הגדולות בעולם.
ASTARA חתמה על מסמך מחייב להשקעה של 5 מיליון דולר בחברת הטכנולוגיה בתחום התחבורה השיתופית GoTo Global. ההשקעה מהווה הבעת אמון בחברת GoTo Global בפעילותה ובמודל העסקי שלה מצד ענקית האוטומוטיב העולמית שאף צפויה, במסגרת ההסכם, לחזק מאוד את פעילותה העסקית של GoTo בקידום צי הרכבים של החברה בפעילות הקיימת שלה באירופה.
ההשקעה של ASTARA מקדמת ומחזקת מאוד את סיכויי ההצלחה של GoTo Global בתהליך הגיוס המקדים לקראת רישומה למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב במסגרת מיזוג לתוך החברה הציבורית נרהטק מדיה, ובהתאם לתנאים עליהם דיווחה החברה לאחרונה לפי יחס של 74% לבעלי המניות ב-GoTo וכ-26% לבעלי המניות של נרהטק.
על פי הסכם ההשקעה, תצטרף ASTARA לסבב הגיוס המקדים [Pre-IPO] של החברה, יחד עם בעלי המניות הקיימים של החברה, קבוצת שגריר, אדם נוימן, משפחת אונגר ועוד קרנות הון סיכון גרמניות. ההשקעה מקדמת מאוד את חוסנה הפיננסי של GoTo עם המשך סבב הגיוס המתנהל בימים אלו.
בהתאם לחוזה ההשקעה שנחתם תקבל ASTARA, פרט למניות בחברה, זכות למנות חבר דירקטוריון בחברה, זכות להציע רכבים לטובת הפעילות הגלובאלית של החברה וזכות לקדם שיתופי פעולה עם החברה.
חברת GoTo Global (בשמה הקודם CAR2GO) מחלוצות תעשיית התחבורה השיתופית בארץ ובעולם הפועלת על בסיס מודל ייחודי של שירות Multimodal המספק פתרון לכלל שירותי התחבורה באמצעות פלטפורמה טכנולוגית אחודה, תתמזג לתוך החברה הציבורית נרהטק מדיה. שתי החברות חתמו על מזכר כוונות לפיו לאחר השלמת בדיקות נאותות הדדיות והתקיימות מספר תנאים מתלים, ייחתם הסכם מחייב במסגרתו תמוזג כלל פעילות GoTo לתוך נרהטק מדיה הנסחרת בבורסה של תל אביב. עם השלמת העסקה, החברה הממוזגת תיקרא גוטו גלובל מוביליטי וסימן המסחר שלה בבורסה ישתנה בהתאם.
גיל לייזר, מנכ"ל GoTo "אנו עושים היום עוד צעד משמעותי במסע שלנו והנגשת בשורת התחבורה השיתופית לעוד ועוד אנשים. הצירוף של ASTARA, קבוצת רכב ענקית בעלת ניסיון אדיר וקשרים בעולם האוטומוטיב, וכניסתה כבעלת מניות בחברה וחלק ממועצת המנהלים שלנו, מהווה עדות לכך שהעולם משתנה ועובר מבעלות על רכב לשירות תחבורה שיתופית. המהפכה שGoTo- עושה בעולם התחבורה מעוררת הדים ברחבי העולם כפי שבאה לידי ביטוי עם הגידול במספר המנויים לשירות שלנו והצטרפותם של אנשים רבים למהפכה. ההשקעה הנוכחית מקרבת אותנו למהלך להפיכת GoTo לחברה ציבורית ולהשקעה בפעילות הקיימת שלנו במטרה להפוך את כלל השווקים שלנו לרווחים".
בהתאם לדיווחיה האחרונים של נרהטק, בקופתה של חברת נרהטק מדיה מזומן בהיקף של 12 מיליון דולר. במקביל, ועל פי מזכר ההבנות, GoTo מתחייבת למזומן של לפחות 18 מיליון דולר ביום הסגירה, כך שלחברה הממוזגת יהיה סך מזומן של 30 מיליון דולר, לפחות. עוד מתחייבת נרהטק כי תמכור את כל או מרבית החזקתה בחברת טריניטי אודיו בתוך 18 חודשים מיום סגירת העסקה.
‏GoTo הינה חברה טכנולוגית וגלובאלית עם התרחבות מהירה בשווקי היעד המרכזיים: גרמניה, ספרד, ישראל ומלטה. החברה נהנית מביקוש גובר לשירותים שהיא מספקת הודות לצורך של לקוחות התחבורה השיתופית בגמישות מרבית ובהתאמה מיטבית של כלי הרכב והעלויות לדרישות ולצרכים היומיומיים שלהם. מודל ה-Multimodal הייחודי של GoTo מאפשר לראשונה מערכי שיתוף לכל סוגי כלי התחבורה: מכוניות, אופניים, קורקינטים וקטנועים חשמליים באמצעות מנוי אחד ואפליקציה אחת. שירות ה-Multimodal מספק גמישות מלאה, תוך הבטחת ההצעה המשתלמת ביותר ללקוח, בהשוואה לכל חלופה, בדגש על עלויות אחזקה של כלי תחבורה פרטי.
בפתרון של GoTo נעשה עד היום שימוש על ידי יותר מ-450 אלף משתמשים, כאשר רק בשנת 2021 נעשו קרוב ל-3 מיליון נסיעות בשירות. ברבעון השלישי של 2021 הגיע מספר הנסיעות הכולל שבוצע באמצעות השירות של GoTo לשיא של יותר מ-1 מיליון נסיעות ברבעון, עם 75 אלף משתמשים פעילים בשירות בכל חודש. כחלק מיישום אסטרטגיית הצמיחה, רכשה GoTo את חברת emmy הגרמנית, חברה לשיתוף קטנועים חשמליים בעלת פתרון שיתופי לכ-300 אלף משתמשים. מנוע צמיחה מרכזי זה, כבר פעיל בשלוש הערים המרכזיות בגרמניה: מינכן, המבורג וברלין, בהן בוצעו עד היום 1.3 מיליון נסיעות לצד גידול חד בהכנסה הממוצעת לחודש למנוי. במדריד שבספרד ובמלטה נרשם גידול עקבי בהכנסות, המתבסס, בין היתר גם על גידול בהכנסה הממוצעת לחודש ממנוי כחלק מהעברת הלקוחות למודל ה-Multimodal.
בכוונת GoTo הינו מיקוד בשווקים הקיימים: גרמניה, ספרד מלטה הפיכתם לרווחיות בדומה לפעילות בישראל ובכך להגיע לעצמאות פיננסית. כמו כן, החברה מתכננת העמקת פעילותה בשוק העסקי (B2B), ומכירה של מוצרים ושירותים נוספים לקהילת הלקוחות שלה.
בחברת GoTo השקיעו עד היום קבוצת DBSI בראשות יוסי בן שלום באמצעות חברת שגריר מערכות, היזם של WeWork אדם נוימן, משפחת אונגר מיבואניות הרכב הגדולות בישראל, DQuadrat Equity Partner, IBB Ventures ו-Bonventure. מנכ"ל GoTo Global הינו גיל לייזר.
אודות GoTo Global:
‏GoTo Global, חברת טכנולוגיה ישראלית גלובאלית הפועלת מאז 2008 בתחום התחבורה השיתופית, הינה מהחלוצות בתחום בעולם בכלל ובישראל בפרט. החברה מפעילה מודל ייחודי של תחבורה שיתופית המתבסס על מגוון רחב של פתרונות ודרכי איסוף והחזרת רכב, עבור לקוחות פרטיים ועסקיים, והכל בעזרת פתרון טכנולוגי ואפליקציה ייעודית. שירות ה-Multimodal של החברה מספק פתרון מלא, גמיש, נוח ומשתלם לשיתוף כלי תחבורה לזמן קצר, בינוני וארוך. מטרת החברה היא לכסות את כלל צורכי התחבורה של הלקוח במטרה להגדיל את הבטחון התחבורתי.
לחברה כ-300 עובדים, בישראל, גרמניה, מלטה וספרד, מנכ"ל החברה הינו גיל לייזר.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il