TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

חברת גרופ 107 הישראלית נערכת לשעת חירום


אדי כץ מנכל ובעלים גרופ 107 צילום גיא ירוסלבסקי
מאפשרת לעובדיה באוקראינה לעבור יחד עם משפחותיהם לפולין. מעסיקה כ-300 קונטרקטורים באוקראינה
מערכת טלנירי | 24/2/22, 12:44
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
גרופ 107 חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בתל אביב מעסיקה כ-300 קונטרקטורים באוקראינה

קבוצת גרופ 107 והמותגים ISRAEL IT ו- LEVENT פועלים כ-300 קונטרקטורים באוקראינה המעניקים שירותים שונים בתחומי הIT ללקוחות בישראל ובשאר העולם.
מרביתם חיים בסביבת העיר לבוב הממוקמת במערב אוקראינה סמוך לגבול עם פולין.
בתקופה האחרונה החברה פעלה ונערכה לתרחיש כפי שנראה היום עם ציוד ואספקה לשעת חירום.

אדי כץ, מנכ"ל ומייסד גרופ 107 אמר: "החברה דואגת לבטיחותם של הצוותים הרבים ומשפחותיהם ואף פתחה מרכז פעילות נוסף בפולין והעבירה לשם חלק מהצוותים באוקראינה יחד עם משפחתם תוך דאגה מלאה לרווחתם האישית. גיא עמר, מבעלי השליטה בקבוצה והCTO- נמצא וחי באוקראינה מזה שש שנים וגם ברגעים אלו פועל יחד עם הצוותים במשרדי החברה בלבוב. החברה ממשיכה להעניק ללקוחותיה את השירותים באופן רציף ומלא ובסטנדרטים הגבוהים שהקבוצה פועלת לפיהם".

גרופ 107 בניהולו של אדי כץ, השלימה בספטמבר 2021 הנפקת מניות ראשונה לציבור בבורסה בתל אביב (IPO). החברה גייסה כ-18 מיליון ש"ח בהצעה לא אחידה למשקיעים מוסדיים, לפי שווי חברה של כ-67 מיליון שקל לאחר הכסף. כיום החברה נסחרת לפי שווי של כ-93 מיליון ש"ח.
אנשי שוק הון וטכנולוגיה ותיקים ומוערכים מנהלים את החברה - דני כהן, ראש החטיבה הבנקאית בבנק לאומי ומנכ"ל לאומי קארד לשעבר מכהן כיו"ר הקבוצה. בוועדה המייעצת ((Advisory Board של הקבוצה מכהנת תמר יסעור, יו"ר ישראכרט ומייבר דורסט שמכהנת כדירקטורית ועד לאחרונה כיהנה כמנהלת בכירה בחברת סיסקו העולמית. לאחרונה, הודיעה החברה על הצטרפותו של פרופ' יוג'ין קנדל לוועדה המייעצת של חברת לבנט. קנדל כיהן כראש המועצה הלאומית לכלכלה וכיועץ הכלכלי לראש הממשלה.

בנוסף, הקבוצה עוסקת בפיתוח של מוצרים טכנולוגיים בתחום הפינטק. חברת לבנט (LEVENT), שבבעלותה המלאה של גרופ 107, פועלת בתחום הצומח של מסחר בשוק ההון על ידי סוחרים פרטיים בשווקים המובילים בעולם. החברה מציעה טכנולוגיה מהפכנית המאפשרת לבנקים, חברות השקעות וסוחרים להציע פלטפורמת מסחר נגישה ומותאמת אישית. לבנט פיתחה גם את האפליקציה החינמית "בורסה לייב" על סמך הסכם הפצת מידע בינה לבין הבורסה לניירות ערך בתל אביב, המציעה התראות בזמן אמת על מסחר במניות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il