TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אחוזת בית מעוניינת במשקיעי בורג' חליפה:


חאמד בואמים, נשיא ומנכ"ל לשכת המסחר של דובאי
שגרירות איחוד האמירויות בישראל והבורסה בתל אביב, במהלך משותף, שמטרתו לחשוף חברות ציבוריות ישראליות למשקיעים אסטרטגיים ושותפים מהאמירויות, באמצעות לשכת המסחר של דובאי
מערכת טלנירי | 23/2/22, 09:46
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
הוד מעלתו, חאמד בואמים, נשיא ומנכ"ל לשכת המסחר של דובאי: "האירוע מהווה הזדמנות להיכרות של אנשי עסקים ישראלים עם הכלכלה והסביבה העסקית של דובאי, כמו גם עם היתרונות התחרותיים שהאמירות מציעה כמרכז עסקים עולמי."

כבוד שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה: "אני נרגש לראות אמירתים וישראלים מציגים לעולם את הישגי המאמצים המשותפים של המגזרים העסקיים שלנו. מתוך אמונה שלמה ששלום מביא לשגשוג, נסייע לחברות ישראליות לפתוח שווקים חדשים ולהפוך לבינלאומיות."

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לני"ע: "המטרה שלנו לפעול כל העת להגדלה וגיוון המשקיעים בשוק ההון הישראלי. המשלחת נועדה לחשוף משקיעים אמירתיים לחברות ישראליות מובילות".

המהלך המשותף עם שגרירות איחוד האמירויות בישראל יחל בכנס ייחודי בדובאי ב- 28 בפברואר עד 3 במרץ, בו יתקיימו פגישות בין משקיעים ותאגידים אמירתיים מובילים לבין חברות ציבוריות ישראליות הנסחרות בבורסה בתל אביב.

החברות הישראליות שישתתפו במשלחת (לפי סדר הא"ב): אלטשולר שחם, אנלייט, אנרג'יקס, אפיטומי, בזק, ביו דבש, גלאסבוקס, גרופ 11, דה זראסאי גרופ, דלק קידוחים, הפניקס, יוזרוואיי, מנרה ונצ'רס, נאייקס, נובה, סונוביה, סופווייב מדיקל, פומוום, פריון, קבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה, קרן פיט השקעות, שטראוס ותעשייה אווירית.


מהלך משותף וראשון מסוגו להכנסת משקיעים אמירתיים להשקעה בחברות ציבוריות בבורסת ת"א יוצא לדרך. שגרירות איחוד האמירויות בישראל והבורסה לניירות ערך בתל אביב, משיקים יוזמה חדשה, דובאי-ישראל: יוזמת מבט לעתיד, בשיתוף לשכת המסחר הבינלאומית של דובאי. המפגש יתקיים ב- 28 בפברואר עד 3 במרץ, 2022 בדובאי.

שיתוף הפעולה הוא חלק ממהלך חשוב ומשמעותי שמטרתו לקדם ולפתח את הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות, בדגש על עידוד השקעות גלובליות בשוק ההון הישראלי באמצעות הבורסה, שיפור הנגישות והגברת פעילותן של חברות ישראליות בשוק האמירתי. המפגש המשותף ייצור זירת היכרות בין חברות בינלאומיות מובילות, גופי השקעה גדולים מרחבי האמירויות וצמרת החברות הציבוריות בישראל.

בהנחייתה של הנהגת אמירות דובאי, לשכת המסחר הבינלאומית של דובאי פועלת לעודד פעילות מקומית של חברות בינלאומיות, לתמוך בצמיחה העסקית ולשמר את מיצובה של דובאי כמרכז עסקים עולמי.

אין ספק כי המומנטום הנוכחי בבורסה, כמו הגידול במספר החברות הישראליות שהצטרפו לבורסה בשנה האחרונה, מביא לעניין רב מצד המשקיעים הבינלאומיים, המחפשים השקעות ושיתופי פעולה עם החברות הישראליות והחדשנות שהן מביאות איתן.

החברות הישראליות שישתתפו במשלחת (לפי סדר הא"ב): אלטשולר שחם, אנלייט, אנרג'יקס, אפיטומי, בזק, ביו דבש, גלאסבוקס, גרופ 11, דה זראסאי גרופ, דלק קידוחים, הפניקס, יוזרוואיי, מנרה ונצ'רס, נאייקס, נובה, סונוביה, סופווייב מדיקל, פומוום, פריון, קבוצת עמוס לוזון יזמות ואנרגיה, קרן פיט השקעות, שטראוס ותעשייה אווירית.

בשנת 2021 מדדי הבורסה המובילים השיאו תשואות גבוהות יותר ממדדים בינלאומיים בעולם, בערכים שקליים. כך למשל מדד ת"א-35 עלה ב- 32% ומדד ת"א-90 עלה ב- 33%. גם המדדים הענפיים בבורסה עלו ושברו שיאים חדשים. לראשונה, בסוף שנת 2021 כל אחת מהחברות במדד ת"א-125 חצתה את רף שווי השוק של מיליארד שקל.

גם בראייה רב שנתית מדדי הבורסה המקומית מפגינים ביצועים טובים - מדד ת"א-90 עלה בחמש השנים האחרונות בכ-159%, גבוה מכל מדדי המניות המובילים בעולם, למעט מדד נאסד"ק 100, המייצג את חברות הטכנולוגיה, ומדד ת"א-טכנולוגיה עלה בחמש השנים האחרונות בכ- 177%, ועבר את מדד נאסד"ק 100 שעלה בכ- 171%.

הוד מעלתו, חאמד בואמים, נשיא ומנכ"ל לשכת המסחר של דובאי, אמר כי: "הכנס הקרוב מהווה חלק מ"סדרת הצמרת", סדרה חדשה של יוזמות עסקיות אקסקלוסיביות, המאורגנות על ידי לשכת המסחר הבינלאומית של דובאי. הכנס והיוזמה העסקית מהווים פלטפורמה מיטבית, המאפשרת לחברות אמירתיות וישראליות להצטרף לסינרגיות קיימות ולגלות הזדמנויות עסקיות מרתקות. הוא מהווה גם הזדמנות להיכרות של אנשי עסקים ישראלים עם הכלכלה והסביבה העסקית של דובאי, כמו גם עם היתרונות התחרותיים שהאמירות מציעה כמרכז עסקים עולמי."

הוד מעלתו, שגריר איחוד האמירויות בישראל, מוחמד אל-חאג'ה אמר: "אני נרגש לראות אמירתים וישראלים מציגים לעולם את הישגי המאמצים המשותפים של המגזרים העסקיים שלנו. לטובת זאת, עלינו לפתח את הקשרים בין המוסדות הפיננסיים שלנו, להקל על ביצוען של עסקאות פיננסיות, הזרמת הון והשקעות, על מנת שנצליח לממש את הפוטנציאל האמיתי הטמון בשיתוף הפעולה בין שני השווקים. יחד נוכל להגביר את התחרותיות של חברות בשתי המדינות ולשפר את מיצובן בזירה הבינלאומית. אנו מזמינים את החברות הישראליות להפיק את המיטב מההזדמנויות לנווט, לפתח ולבנות פרוייקטים רחבי היקף במגזר העסקי האמירתי ובסיועו. מתוך אמונה שלמה ששלום מביא לשגשוג, נסייע לחברות ישראליות לפתוח שווקים חדשים ולהפוך לבינלאומיות."

מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, איתי בן זאב: "הבורסה, כבית של הכלכלה הישראלית, משקיעה משאבים רבים בחשיפת שוק ההון הישראלי והחברות הישראליות הנסחרות בבורסה בת"א למשקיעים הבינלאומיים וגאה על שיתוף הפעולה הייחודי עם שגריר איחוד האמירויות בישראל, לפיתוח הקשרים הכלכליים בין שתי המדינות. פעילות ייחודית זו, לצד פעילויות נוספות שהבורסה מקיימת באופן שוטף, תורמות לביסוס מעמדו של שוק ההון בישראל כחלק אינטגראלי משוק ההון העולמי."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il