TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Integromat משיקה את Make, מרחיבה את החזון שלה כדי להעצים יוצרים לחדש ללא מגבלות


MAKE Integromat
Make מאפשר לכל אחד לתכנן, לבנות ולמכן כל דבר באופן חזותי - ממשימות ותזרימי עבודה ועד אפליקציות ומערכות - במהירות בו יש לו רעיונות
מערכת טלנירי | 23/2/22, 09:14
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
פראג (BUSINESS WIRE) :

פלטפורמת האינטגרציה ללא קוד, Integramat, השיקה את Make. Make מייצג שם של מותג, עסק ומוצר חדש - פלטפורמה אינטואיטיבית ויזואלית המאפשרת לעצב, לבנות ולהפוך כל דבר לממוכן, החל מתזרימי עבודה פשוטים ועד לתהליכים מורכבים, ללא קידוד. שם המותג והזהות החדשים התפתחו לצד המוצר החדש כדי ללכוד את החזון הרחב יותר לעולם שבו לכל אחד יש את הכוח לחדש ללא גבולות.

"Make לוכדת את מהות ההתפתחות של הפלטפורמה שלנו, את רוח הלקוחות שלנו, ומשקף את אחת המגמות המשנות ביותר בתקופה שלנו: מעבודות נוקשות, מלמעלה למטה, שחוזרות על עצמן, לעבודה גמישה, מעצימה ומשמעותית. המשתמשים שלנו לא רק מחברים אפליקציות או עושים ממכנים תהליכי עבודה; הם מגיבים באופן יצירתי לאתגרים במקום העבודה על ידי בניית פתרונות", אמר אונדריי גזדה, מנכ"ל Make. "בפשטות, הבנו שהמשתמשים שלנו הם לא רק משתמשים, הם יוצרים".

Make סוללת עתיד חדש ללא קוד ומגדירה מחדש את המשמעות של פלטפורמה ויזואלית. כלים ללא קוד מיוצגים לעתים קרובות בידי תכונת גרירה ושחרור חזותי טיפוסי של אלמנטים; עבור Make, הוויזואליזציה היא משהו שונה. Make מאפשרת לצוותים להמחיש, לשנות ולשתף פעולה בתהליכים שמתפתחים באותה מהירות כמו הארגון שלהם. Make מציעה חוויה אינטואיטיבית שמבדילה אותה יותר מכלי מיכון אחרים.

"כלים ללא קוד הם בדיוק זה: הם מאפשרים למשתמשים לבנות ולבצע מיכון מבלי לכתוב שום קוד. Make מציעה הרבה יותר: שפה ויזואלית המובילה לדמוקרטיזציה בפיתוח, הופכת תהליכים למוחשיים ומטפחת שיתוף פעולה בצוות, ללא קשר לכישורים טכניים", אמר פטריק סימק, CTO של Make. "זה גם כיף ומרגש ליצור ב-Make. ברגע שמבינים מה אפשר להשיג - זה מרגיש כאילו אין גבולות. העצמת בני אדם לחדש לא רק משנה את העתיד של צורת העבודה שלנו, אלא גם משנה את העולם".

עסקים קטנים, סטארט-אפים, עסקים בצמיחה, צוותים וארגונים בכל רחבי העולם יכולים כעת ליצור פתרונות רבי עוצמה #withMake כדי להרחיב את העסקים שלהם מהר מאי פעם.
פלטפורמת Make מבוססת על בסיס ארכיטקטוני חדש המספק יכולת התאמה וביצועים מוגברים באופן דרמטי. הפלטפורמה מציעה בנוסף יכולות חדשות, מבוקשות ביותר, עם החוויה החזותית המוכרת שלקוחות Integromat אוהבים. משתמשים יכולים גם להפיק תועלת מהיכולת להפעיל את התהליכים הקריטיים שלהם המתארחים באזור לפי בחירתם, אירופה או צפון אמריקה (ואזורים נוספים שיגיעו בהמשך).

Integromat נרכשה על ידי Celonis ב-2020. כעת, שנה וחצי לאחר מכן, Make מושקת כיחידה עסקית משלה בתוך Celonis. Integromat תישאר כפתרון דור קודם עד סוף 2022. לכל הלקוחות הקיימים תהיה הזדמנות לשדרג בצורה חלקה ל-Make במהלך השנה הבאה. לקוחות חדשים יכולים להירשם ל-Make ולהתחיל לנצל את הפלטפורמה החדשה באופן מיידי.

אודות Make

Make היא הפלטפורמה החזותית המובילה עבור כל אחד לתכנון, בנייה ומיכון של כל דבר - ממשימות ותזרימי עבודה ועד אפליקציות ומערכות - ללא צורך במיומנויות קידוד. Make מאפשרת ליחידים, לצוותים ולארגונים בכל הענפים ליצור פתרונות מותאמים רבי עוצמה המרחיבים את העסקים שלהם מהר מאי פעם. Make מעצימה יותר מ-500,000 ארגונים ברחבי העולם. למדו עוד אודות Make בכתובת www.make.com.


הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il