TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

דריו הלת' מודיעה על חוזים חדשים עם ארבעה מעסיקים


דריו DARIO
בעקבות החוזים החדשים התרחבה הנוכחות של דריו ליותר מ-40 לקוחות בשוק המעסיקים
מערכת טלנירי | 9/2/22, 09:31
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
ניו יורק, ניו יורק, - דריו הלת' (DarioHealth Corp, נאסד"ק: DRIO), חלוצה בשוק הגלובלי של שירותי בריאות דיגיטליים (DTx), הודיעה היום על חתימת מספר חוזים חדשים לאספקת הפתרונות הדיגיטליים שלה לארבעה מעסיקים חדשים. השקת החוזים החדשים צפויה במהלך הרבעון הראשון והשני של שנת 2022.

בין הלקוחות החדשים של דריו נכללים, מעסיק אזורי מצפון מזרח ארה"ב שישתמש בפתרון של החברה לניהול מחלת הסוכרת, ושלושה מעסיקים, בהם שני ארגוני השכלה וחברה אזורית לשירותים מקצועיים שישיקו את פתרון הבריאות ההתנהגותית של דריו.

דריו סיימה את 2021 עם 54 חוזים חדשים בשנה המלאה הראשונה שבה היא מוכרת את הפתרונות הדיגיטליים שלה בשוק ה-B2B. לחברה כעת מגוון של תוכניות בריאות, ספקי שירותים ומעסיקים משתמשים בפלטפורמה הטיפולית הדיגיטלית שלה המיועדת להתמודד עם המצבים הכרוניים השכיחים ביותר: סוכרת, יתר לחץ דם, ניהול משקל, כאבי שלד ושרירים ובריאות התנהגותית.

"שנת 2022 התחילה בתנופה עם המשך הצמיחה המהירה של דריו עם שבעה חוזים חדשים במהלך ינואר 2022. שוק המעסיקים מתעניין יותר ויותר בפלטפורמה הטיפולית הדיגיטלית של דריו המספקת מענה למגוון מצבים בריאותיים בהתאמה אישית. אנו נרגשים לראות לקוחות חדשים רבים שיושקו בפלטפורמה במהלך החודשים הקרובים," אמר ריק אנדרסון, נשיא ומנכ"ל צפון אמריקה בדריו הלת'.

מסמך זה מהווה תרגום לצרכי נוחות בלבד להודעה המלאה באנגלית שדווחה על ידי החברה לרשות ניירות הערך האמריקנית (SEC) והיא בלבד מחייבת מבחינת החברה. מצ"ב קישור להודעת החברה:
https://dariohealth.investorroom.com/2022-02-08-DarioHealth-Announces-Four-New-Employer-Contracts


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il