TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

קבוצת Nathan Holdings פותחת את 2022


מתחם בפלורידה, קרדיט נתן הולדינגס
עם מכירת 355 יח''ד תמורת כ-100 מיליון שקל בג'קסונוויל, פלורידה
מערכת טלנירי | 8/2/22, 09:11
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
היקף העסקה למעלה מ-30 מיליון דולר, שיעור הרווח גבוה באופן מהותי מביצועי השוק
החברה מתכננת להרחיב את השקעותיה ברחבי פלורידה בכ-250 מיליון דולר בשנה הקרובה
קבוצת Nathan Holdings מודיעה כי חתמה על עסקה למכירת מקבץ-דיור של 355 יחידות דיור בג'קסונוויל, פלורידה בהיקף של כ- 31 מיליון $. מקבץ הדיור מסוג מולטי-פמילי נרכש בשנת 2018 ב- 16.4 מיליון $, עם הון עצמי של 5.4 מיליון $, ונמכר בימים אלו ב- 30.7 מיליון דולרים. שיעור הרווח על העסקה הינו גבוה באופן מהותי מביצועי השוק. הקבוצה רוכשת מקבצי-דיור מניב בארה''ב, מנהלת ומשביחה אתם באמצעות חברת ניהול שבשליטתה.
מודל המולטי-פמילי הנו מודל ייחודי למרחבים האורבניים בארה"ב, של מקבצי דיור למגורים בשכירות, הכוללים שירותים ומתקנים לרווחת הדיירים כמו בריכה, חדר כושר ומועדון דיירים בשילוב שירותי תחזוקה שוטפים מסביב לשעון. המתחם שנמכר במסגרת העסקה, ממוקם כחמישה קילומטרים מזרחית למרכז העיר, עם חזית לאגם, במיקום הזוכה לביקושים גבוהים עם תפוסה של מעל 95%. המתחם כולל דירות גן ומורכב מבניינים חד ודו-קומתיים, ומאכלס דיירי "צווארון כחול", מעמד הביניים. "האזור צומח בשנים האחרונות בקצב חסר תקדים, כאשר ג'קסונוויל הוכיחה את עצמה כשוק מצוין להשקעות נדל"ן", מוסר ירון שמיר, מנכ"ל משותף בנתן הולדינגס, ומוסיף כי "פלורידה נמצאת בתקופה של צמיחה היסטורית ומובילה את ארה''ב".
לדברי דמיטרי רוזין, מנכ"ל משותף בחברה, "הצלחת ההשקעה היא בזכות הניהול העצמי של הנכס. בארה"ב, חברת הניהול אחראית על התפעול השוטף של הנכס. במתחמי מגורים גדולים כמו שלנו, חברת הניהול מציבה צוות שלם שעובד במקום ואחראי לתפעל את הנכס. במקביל, חברת הניהול אחראית גם להוציא לפועל את תכניות ההשבחה של היזם, על מנת להעלות את שווי הנכס. לפיכך, כשהיזם מחזיק בחברת ניהול פנימית, קל יותר ליישם תכנית השבחה, ויש הרבה יותר גמישות בהתאם לשינוי השוק. בעסקה הנוכחית, הצלחנו להשיג צמיחה דו-ספרתית מעבר לצמיחת השוק האדירה בשנים האחרונות בג'קסונוויל. עוד מוסיף רוזין, כי "בשנתיים האחרונות התמקדנו בפיתוח חברת הניהול שבשליטת נתן הולדינגס, וכעת היא נמצאת בשלב של התרחבות משמעותית, בתחום ההנדסי והניהולי כאחד. בהקשר זה, החברה מתכננת להרחיב את השקעותיה ברחבי פלורידה בכ-250 מיליון דולר בשנה הקרובה".
על Nathan Holdings:
קבוצת נתן הולדינגס מתמחה ביזמות ובהשקעות נדל"ן בארה"ב. כמנכ"לים משותפים משמשים ירון שמיר ודמיטרי רוזין, רואי חשבון המתמחים בהשקעות נדל"ן, ומחזיקים בניסיון מצטבר של למעלה מ-30 שנות הצלחה. השניים פועלים במודל שמרני, תרים אחר הזדמנויות שוק בעלות יסודות אמינים, ותודות להתנהלות זו הנהוגה בחברה מיום הקמתה ב-2008, הוכיחו יציבות ואיתנות פיננסית בתקופות שוק סוערות. החברה שהתמקדה בעבר בהשקעה בבתים פרטיים והחזיקה כ-400 סינגלים, משקיעה מאז 2014 כהחלטה אסטרטגית במודל המולטי-פמילי באופן בלעדי. כיום מחזיקה sHolding Nathan כאלף יחידות דיור ב-7 מתחמי מולטי פמילי באזור פלורידה ארה"ב, כשעל הפרק רכישת מתחמים נוספים ב-200 מיליון דולר.
מודל המולטי-פמילי הייחודי למרחבים האורבניים בארה"ב, מציע מקבצי דיור עם כל השירותים הדרושים לרווחת הדיירים, בשילוב שירותי תחזוקה שוטפים מסביב לשעון. יתרון מודל המולטי פמילי הינו יציבות, ערכו מחושב כמו נדל''ן מסחרי- לפי תזרים המזומנים, ולפיכך פחות תלוי בתנודות השוק, מה שהפך אותו בשנים האחרונות לאחת ממגמות ההשקעה האטרקטיביות בארה"ב. חברת הניהול בשליטת הקבוצה Saar Management בהובלתו של אביב אלבז, מונה למעלה מ-30 עובדים ומנהלת את הנכסים מפלורידה באופן צמוד ומלא, מתוך נאמנות לעיקרון "אפס תלות בגורמים שלישיים", המהווה יתרון בולט וערך מוסף למשקיעים. הניהול הפרואקטיבי היעיל מבטיח שתכניות השבחת הנכסים יבוצעו ברמה הגבוהה ביותר, וגם מבטיח איתור חכם של "נקודת יציאה" אופטימלית עבור המשקיעים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il