TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

טבע מגיעה להסכם פשרה עם מדינת טקסס במסגרת תביעת המדינה בעניין אופיאוידים


טבע
החברה תמשיך להגן על עצמה בבית המשפט במדינות שבהן לא הגענו לתנאי הסכם פשרה
מערכת טלנירי | 8/2/22, 09:02
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
טבע ארה"ב, חברת בת של טבע תעשיות פרמצבטיות בע''מ (NYSE and TASE: TEVA), מודיעה כי החברה הגיעה להסכם עם התובע הכללי של מדינת טקסס בנוגע לתביעות הקשורות לאופיואידים במדינה. על פי תנאי ההסדר, טבע תשלם לטקסס 150 מיליון דולר על פני פרק זמן של 15 שנים ותספק את התרופה הגנרית (naloxone hydrochloride nasal spray) Narcan®, מצילת החיים שטבע השיקה לאחרונה, בשווי של 75 מיליון דולר (עלות רכישה סיטונאית) על פני 10 שנים.

"הרחבת הגישה לתרופות מצילות חיים היא בליבת המשימה של טבע. התובע הכללי של מדינת טקסס נוקט בצעדים לטיפול במגפת האופיואידים במדינה על ידי משא ומתן על הסדר הכולל תרופות קריטיות כחלק מהפתרון", אמר קאר שולץ, נשיא ומנכ"ל טבע. "בעוד שההסדר אינו כולל הודאה בעוולה מצד טבע או מי משלוחותיה, האינטרס של טבע היה ונותר לשים את המקרים הללו מאחורינו ולהמשיך להתמקד במטופלים שאנו משרתים מדי יום".

Naloxone היא תרופה מצילת חיים שיכולה לגרום להיפוך מנת יתר מאופיואידים. בדצמבר 2021, טבע השיקה את הגרסה הגנרית הראשונה של תרופה קריטית זו וכללה אותה כחלק מהניסיון המתמשך של החברה להגיע להסדר כלל-מדינתי בארה"ב או מול מדינות מסוימות, כמו ההסדר שהוכרז עליו היום.

החברה תמשיך להגן על עצמה בבית המשפט במדינות שבהן לא הגענו לתנאי הסכם פשרה. טבע מאמינה שההסדר היום עם מדינת טקסס מהווה צעד קריטי לעבר השגת טיפולים מצילי חיים לאנשים הסובלים מהתמכרות לאופיואידים.

אודות טבע
טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ (TEVA) מפתחת ומייצרת תרופות לשיפור חייהם של אנשים מזה 120 שנה. אנו מובילים גלובליים בגנריקה ובתרופות ייחודיות, עם פורטפוליו הכולל יותר מ-3,500 מוצרים בכמעט כל תחום טיפולי. בכל יום, קרוב ל-200 מיליון אנשים ברחבי העולם נוטלים תרופה של טבע, הודות לאחת ממערכות התפעול הגדולות והמורכבות בתעשייה הפרמצבטית. נוסף על מעמדנו המבוסס בגנריקה, יש לנו פעילות מחקר חדשני משמעותית התומכת בפורטפוליו המוצרים הייחודיים והביופרמצבטיים הגדל שלנו. למידע נוסף על החברה, בקרו באתר www.Teva.co.il.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il