TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Upfield מכריזה על התחייבויות להפחית את הרעב העולמי על ידי תמיכה בחקלאים קטנים


Upfield-logo
במקביל, חברת המזון הצמחית הגדולה בעולם משיקה את דו"ח ה-ESG הראשון שלה
מערכת טלנירי | 26/9/21, 09:01
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
אמסטרדם, 23 בספטמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :

לקראת פסגת מערכות המזון של האו"ם בניו יורק, Upfield, היצרנית המובילה בעולם של חמאות על בסיס צמחי, מרגרינות, קרמים וגבינות, הודיעה על מחויבותה לשפר את פרנסתם של 140,000 חקלאים קטנים ויזמים מבוססי צמחים. כחלק ממחויבות זו, Upfield הפכה לחתומה על שבועת אפס רעב, בהובלת הברית העולמית לשיפור התזונה (GAIN). התחייבות מתואמת זו של המגזר הפרטי נועדה להתמודד עם משבר הרעב העולמי, שלצערנו עולה ללא הפוגה עם עד 811 מיליון איש רעבים בעולם ב-2020 – כלומר אחד מכל עשרה אנשים הסובלים משום שלא הייתה להם גישה לצורך בסיסי ביותר ולצדק הבסיסי ביותר של מזון. משבר הבריאות COVID-19 החמיר עוד יותר את המצב.

כחלק מהתחייבויותיה, Upfield משקיעה בשני פרויקטים בקניה הכפרית – תוך התמקדות בשרשראות האספקה של בוטנים וקנולה (לפתית). פרויקטים אלה תומכים בשאיפה של התחייבות אפס רעב; כדי למגר את הרעב העולמי עד 2030.

בהתייחסו למחויבות של Upfield להתחייבות אפס רעב, דיוויד היינס, מנכ"ל Upfield Group אמר, "שינוי מערכות מזון חיוני כדי להשיג ביטחון תזונתי, לשפר את התזונה ולשים דיאטות בריאות בהישג יד של כל. ב-Upfield, אנו מאמינים כי מעבר קולקטיבי לתזונה צמחונית יותר הוא השינוי הדרוש לנו כדי להשיג טרנספורמציה במערכת המזון ולשפר את הגישה למזון מזין במחיר סביר. לכן דו"ח ה-ESG החדש שלנו מתייחס לאזורים שבהם אנו מאמינים שנוכל להשפיע הכי הרבה, בקצב."

הגדלת החוסן של שרשראות האספקה של קנולה

Upfield מרחיבה את תמיכתה במחזיקים קטנים קנייתים מקומיים בכך שהיא מסייעת להם לגדל קנולה כיבול סיבובי, מה שמגדיל את הכנסותיהם ומשפר את החוסן של שרשראות האספקה שלהם. הפרויקט גדל מ-500 חקלאים ב-2015 ל-7,500 חקלאים כיום והוא עדיין מתרחב. הפרויקט כולל תוכנית הכשרה לחקלאים בחקלאות חכמה אקלימית כדי להבטיח את פרנסתם בתוך האתגר של התחממות כדור הארץ. שמן קנולה הוא מרכיב מרכזי בממרח Blue Band™ של Upfield. נכון לעכשיו, 80% משמן הקנולה במרווחי Blue Band של Upfield במזרח אפריקה מגיע מיוזמת המקור המקומית הזו, ול- Upfield יש מטרה להשיג 100% בשנת 2023.

תמיכה בחקלאים לגידול בוטנים באיכות גבוהה

Upfield תומכת ב- NAFAKA, שיתוף פעולה חקלאי קנייתי, המספק מקור הכנסה חדש בגידול בוטנים ומסייע לספק את המשאבים הדרושים לגידול בוטנים באיכות גבוהה בהצלחה. בקניה, בעיה נפוצה עם גידול בוטנים היא Aflatoxins, אשר יכול לפגוע בתפוקת בוטנים. Upfield פועלת כדי לספק תעריף מוזל עבור תשומות חקלאיות הדרושות כדי להשיג שרשראות אספקה ללא אפלטוקסין ומבטיחה הכנסה במיקור בוטנים לחקלאים הקטנים המעורבים. הבוטנים האיכותיים המיוצרים על ידי קואופרטיב NAFAKA ישמשו ב- Blue Band™ של Upfield בחמאת בוטנים, אשר פופולרי בקניה ובשווקים אחרים במזרח אפריקה.

שני הפרויקטים מהווים חלק מאסטרטגיית ה-ESG הרחבה יותר של Upfield, המתארת חבילה של יוזמות ויעדים אחרים שנועדו לתמוך במעבר בר-קיימא ל"עתיד טוב יותר המבוסס על צמחים", במטרה:

*עידוד 1 מיליארד אנשים אשר בוחרים מוצרים טעימים על בסיס צמחי על ידי התחייבות להניע אימוץ על בסיס צמחי באמצעות השקעה במותגים תכליתיים, חדשנות, טבעיות והרחבת קטגוריה.

*השפעה חיובית על חייהם של 200 מיליון בני אדם על ידי אספקת מוצרים בריאים, זולים ונגישים יותר, שוות ערך, אם לא טובים יותר מעמיתיהם החלביים הן בטעם והן בביצועים.

*שיפור 140,000 פרנסה והגעה ל-5 מיליון שפים על ידי התחייבות לתוכניות, מענקים ויוזמות שיתמכו בהם כדי להתקדם לעבר עתיד על בסיס צמחי.

*להשיג "טוב יותר מאפס נטו" עד 2050 ולהתחייב ל- 95% מהאריזות שלנו להיות נקיות מפלסטיק עד 2030, כמו גם לחיזוי אחראי של 100% מהמרכיבים שלנו ללא בירוא יערות או ניצול.

אתם יכולים לקרוא עוד על ההתחייבויות של Upfield כאן: www.upfield.com/purpose\

הערות לעורכים:

אודות Upfield

ב-Upfield, אנו הופכים אנשים לבריאים ומאושרים יותר עם מוצרי תזונה טעימים ומבוססים על צמחים שטובים יותר לכדור הארץ. כחברה גלובלית מבוססת צמחים, Upfield היא היצרנית #1 של ממרחים וגבינות על בסיס צמחי עם יותר מ -100 מותגים, כולל מותגים אייקוניים כמו FLORA, RAMA, BLUEBAND, PROACTIV, BECEL, I CAN’T BELIEVE IT’S NOT BUTTER, COUNTRY CROCK, ו- VIOLIFE. עם המטה באמסטרדם, אנו מוכרים את המוצרים שלנו ביותר מ-95 מדינות ויש לנו 14 אתרי ייצור ברחבי העולם. החברה מעסיקה למעלה מ-4,200 שותפים. מאז 1871, אנחנו הסמכות בקטגוריית הממרחים שנותנת לנו ניסיון, ידע והשראה שאין שני להם. אנו מתמקדים בהובלה בעידן חדש זה המתמקד באספקת מוצרים בריאים יותר טעימים, באיכות מעולה ועוזרים לנו להגשים את החזון שלנו ליצירת "עתיד טוב יותר המבוסס על צמחים". לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו www.Upfield.com.

על ההתחייבות

התחייבות המגזר הפרטי אפס רעב היא פלטפורמה מרובת בעלי עניין של שיתוף פעולה ופעולה עם מטרה אחת של סיום הרעב לטוב. היא כוללת עסקים הנתמכים על ידי החברה האזרחית, ממשלות מדינה חברות וארגונים בינלאומיים. כל אחד מהשחקנים מספק התחייבות במסגרת הארגון שלו. האופי הגמיש וההתנדבותי של ההתחייבות הוא כוחה שכן הוא יוצר פלטפורמה לשיתוף פעולה עבור שחקנים שלא בהכרח היו עובדים יחד בעבר.
1 State of Food Security and Nutrition in the World (SOFI 2021) report

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il