TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אילומיניישן ונינטנדו מכריזים על תאריך יציאה ועל המדובבים לסרט האנימציה של האחים סופר מריו


אילומיניישן
שתי החברות הכריזו על השחקנים שידובבו את הדמויות מריו (כריס פראט), הנסיכה פיץ' (אניה טיילור-ג'וי), לואיג'י (צ'רלי דיי), באוזר (ג'ק בלאק), קרפדה (קיגן-מייקל קי), דונקי קונג (סת' רוגן), קרנקי קונג (פרד ארמיסן), קאמק (קווין מייקל ריצ'רדסון) וספייק (סבסטיאן מניסקלקו)
מערכת טלנירי | 26/9/21, 08:50
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב




סנטה מוניקה, קליפורניה וקיוטו, יפן, 23 בספטמבר 2021, (BUSINESS WIRE) :

Illumination אילומיניישן (HQ: סנטה מוניקה, קליפורניה, ארה"ב; מייסד ומנכ"ל: כריס מלדנדרי) ונינטנדו ושות', בע"מ (HQ: קיוטו, מינאמי-קו, יפן; הבמאי והנשיא הייצוגי: שונטרו פורוקווה, "נינטנדו" בהמשך) הודיעו היום כי סרט האנימציה החדש שלהם המבוסס על עולמם של האחים סופר מריו יופץ ברחבי העולם במהלך עונת החגים 2022. סרטי יוניברסל ישחררו את הסרט בצפון אמריקה ב-21 בדצמבר 2022, כאשר לוח הזמנים לשחרור מדינות ואזורים נוספים יוכרז במועד עתידי. הסרט ימומן במשותף על ידי סרטי יוניברסל ונינטנדו.

בנוסף, שתי החברות הכריזו על השחקנים שידובבו את הדמויות מריו (כריס פראט), הנסיכה פיץ' (אניה טיילור-ג'וי), לואיג'י (צ'רלי דיי), באוזר (ג'ק בלאק), קרפדה (קיגן-מייקל קי), דונקי קונג (סת' רוגן), קרנקי קונג (פרד ארמיסן), קאמק (קווין מייקל ריצ'רדסון) וספייק (סבסטיאן מניסקלקו). כל שחקן מדובב לוהק בהתאם ליכולתו לגלם את הרוח הייחודית של אופיו של הגיבור המצוייר.

סרט אנימציה חדש זה יופק על ידי כריס מלדנדרי מ- Illumination ושיגרו מיאמוטו מנינטנדו, בבימויו של אהרון הורבט ומייקל ג'ליניק, ששיתפו פעולה בעבר בסדרת האנימציה Teen Titans Go! והסרט Teen Titans Go! To the Movies. התסריט של הסרט ייכתב על ידי מתיו פוגל, שקרדיטים לכתיבתו כוללים את סרט לגו 2: החלק השני ואת הסרט של Illumination הקרוב מיניונים: עלייתו של גרו.

"מריו ולואיג'י הם שניים מהגיבורים האהובים ביותר בסרטים הפופולריים, ואנחנו גאים לקבל את ההזדמנות הייחודית לעבוד כל כך קרוב עם שיגרו מיאמוטו והצוות בעל הדמיון הנרחב בנינטנדו כדי להפיח חיים בדמויות האלה בסרט אנימציה, שלא כמו כל סרט ש- Illumination עשתה עד כה", אמר כריס מלדנדרי, מייסד ומנכ"ל Illumination, ומנהל חיצוני של נינטנדו.

"אנחנו משתפים פעולה עם כריס וצוותו המנוסה לא רק כדי ליצור סרט אמין לדמות, אלא יצירת בידור חדשה שמעוררת לחיים את האחים סופר מריו על המסך, ומאפשרת לכולם ליהנות. ההפקה עד כה היא טובה מאוד, ושני הצדדים לומדים הרבה זה מזה. אנו מבקשים בענווה מהמעריצים לחכות עוד קצת לבכורה, ואנחנו מקווים שהם מצפים לראות את הדמויות הייחודיות של האחים סופר מריו על המסך הגדול", אמר שיגרו מיאמוטו, מנהל בנינטנדו.

מדובבים

מריו – כריס פראט
הנסיכה פיץ'.– אניה טיילור-ג'וי
לואיג'י – צ'רלי דיי
באוזר - ג'ק בלאק
קרפדה – קיגן-מייקל קי
דונקי קונג – סת' רוגן
קרנקי קונג - פרד ארמיסן
קאמק – קווין מייקל ריצ'רדסון
ספייק – סבסטיאן מניסקלקו
??? – צ'ארלס מרטינה

אודות סרט האנימציה האחים סופר מריו האחים

סרט האנימציה של האחים סופר מריו, שיופק על ידי כריס מלדנדרי מ- Illuminationושיגרו מיאמוטו מנינטנדו, אמור לצאת בעונת החגים של 2022. הסרט יעלה בבכורה ב-21 בדצמבר 2022 בצפון אמריקה. לוח הזמנים לשחרור עבור מדינות ואזורים נוספים יוכרז במועד עתידי. הסרט ימומן במשותף על ידי סרטי יוניברסל ונינטנדו, שיצא ברחבי העולם על ידי סרטי יוניברסל.

אודות Illumination

Illumination אילומיניישן, שנוסדה על ידי המועמד זוכה פרס האוסקר כריס מלדנדרי בשנת 2007, היא אחת מחברות ההפקה המובילות בתעשיית הבידור של סרטי אנימציה. זיכיונות החברה כוללים שניים מארבעת סרטי האנימציה המובילים בכל הזמנים, והמותגים האיקוניים והאהובים שלה, עם דמויות בלתי נשכחות, משיכה גלובלית ורלוונטיות תרבותית הכניסו יותר מ-6.25 מיליארד דולר ברחבי העולם. Illumination הוכתרה על ידי Fast Company כאחת החברות החדשניות בעולם.
אודות נינטנדו
נינטנדו ושות', בע"מ, שבסיסה בקיוטו, יפן, יצרה זיכיונות שהפכו לשמות משפחה ברחבי העולם, כולל מריו, דונקי קונג, האגדה של זלדה, Metroid, פוקימון, Animal Crossing™,, Pikmin™ ו- Splatoon™, באמצעות מוצרי החומרה והתוכנה המשולבים שלה. נינטנדו שואפת לספק חוויות בידור ייחודיות ואינטואיטיביות לכולם, ייצור ושיווק מכשירי משחקי וידאו כגון נינטנדו סוויץ' משפחת מערכות, פיתוח ותפעול יישומים למכשירים חכמים, ושיתוף פעולה עם שותפים במגוון יוזמות בידור אחרות כמו תוכן חזותי ופארקי שעשועים. נינטנדו מכרה יותר מ-5.1 מיליארד משחקי וידאו ויותר מ-800 מיליון יחידות חומרה ברחבי העולם. החל מהשקת מערכת הבידור של נינטנדו לפני יותר מ-30 שנה, דרך היום והעתיד, המשימה המתמשכת של נינטנדו היא ליצור בידור ייחודי שמציב חיוכים על פניהם של אנשים בכל רחבי העולם.

ראו את גרסת המקור בשפה האנגלית באתר :businesswire.com
https://www.businesswire.com/news/home/20210923006003/en/
מקור: Illumination and Nintendo Co., Ltd.
תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.

הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il