TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

סקייליין עוברת ל-EBITDA ו-FFO חיוביים ברבעון השלישי


בלייק ליון מנכל סקייליין
בלייק לאיין, מנכ"ל סקייליין: "הפעילות באתרי הנופש הקנדיים של החברה הייתה חזקה ברבעון השלישי של 2020, ומלונות החברה בארה"ב חוו גם הם שיפור משמעותי; חוזקו של מאזן החברה, בשילוב תוכניות סיוע ממשלתיות, מסייעים לסקייליין לצמצם את השפעת נגיף הקורונה"
מערכת טלנירי | 15/11/20, 08:45
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
חברת סקייליין השקעות (ת"א: SKLN) המתמחה, בין היתר, בהשקעות בנדל"ן מלונאי מניב בארה"ב ובקנדה, פרסמה את תוצאות החברה לשלושה ולתשעה חודשים שהסתיימו ביום 30 בספטמבר, 2020. למרות הסביבה הכלכלית המאתגרת, החברה רשמה במהלך תשעת החודשים הראשונים לשנה גידול במזומנים ושווי מזומנים בסך של כ-7.7 מיליון דולר קנדי. בעקבות השפעת נגיף הקורונה, הכנסות החברה ממלונות ואתרי נופש ברבעון השלישי לשנה עמדו על סך של כ-25.3 מיליון דולר קנדי, בהשוואה לסך של כ-53.3 מיליון דולר קנדי בתקופה המקבילה אשתקד, נתון המשקף ירידה של כ-53%.

במקביל לירידה בהכנסות ביצעה החברה התאמות במתכונת הפעילות והצליחה להוריד את הוצאות התפעול במלונות ובאתרי הנופש בשיעור דומה של כ-53% ברבעון השלישי, כולל השפעות מסבסוד ממשלתי שהחברה מקבלת בעקבות המשבר. סקייליין מדגישה כי כלל מלונות החברה ואתרי הנופש שלה פתוחים, למעט אתר הנופש Bear Valley המתוכנן להיפתח עם פתיחת עונת הסקי הקרובה – 2020-2021.

כל בתי המלון של החברה בארה"ב ואתרי הנופש בקנדה מציגים שיפור יציב בשיעורי התפוסה, ביחס לשיעורי התפוסה הנמוכים שנרשמו באפריל. בהתאם לזאת, ברבעון השלישי חל שיפור של 11% ב-NOI מאתרי הנופש בקנדה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בשל התמקדות בתיירות פנים. לאחר סיום הרבעון השלישי החברה חתמה על הסכם למכירת קרקעות לפיתוח באתר Port McNicoll במסגרת תהליך "Power of Sale", העסקה מתוכננת להיסגר בתחילת שנת 2021.

בשורה התחתונה החברה רושמת EBITDA חיובי ברבעון השלישי בסך של כ-4.5 מיליון דולר קנדי, בהשוואה ל-EBITDA שלילי בסך של כ-6.8 מיליון דולר קנדי ברבעון השני. גם נתון ה-FFO של החברה הפך ברבעון האחרון לחיובי ועומד על כ-1.5 מיליון דולר קנדי ברבעון השלישי. בשורה התחתונה החברה רושמת הפסד נקי נטו של כ-2.5 מיליון דולר קנדי ברבעון השלישי, לעומת רווח של כ-2.6 מיליון דולר קנדי ברבעון המקביל אשתקד.

את הרבעון השלישי החברה מסיימת עם יתרת מזומנים לא מוגבלים וקווי אשראי זמינים בסך של כ-37 מיליון דולר קנדי.

בלייק לאיין, מנכ"ל סקייליין, מסר:"תשעת החודשים הראשונים של 2020 הציבו אתגרים חסרי תקדים בפני הכלכלה העולמית, אשר השפיעו במישרין על נכסי החברה. עם זאת הצלחנו להגדיל את עתודות המזומנים במהלך התקופה במקביל להמשך ההתמודדות עם אירוע גלובלי חסר תקדים זה. במהלך הרבעון הראשון של 2020, החברה הציגה ביצועים חזקים בפורטפוליו המלונות Courtyard, תוצאות המתקרבות לשיא באתרי הסקי של החברה, והשלימה מכירה של פרויקט ייזום משמעותי. במהלך הרבעון השני של 2020, ביחד עם כל תעשיית המלונאות, החברה חוותה ירידה מהותית בשיעורי התפוסה בכל בתי המלון ואתרי הנופש שלה, לרבות סגירה זמנית של אתרי הנופש Bear Valley, Deerhurst ו- Horseshoe. ביום 12 ביולי פתחנו מחדש את אתרי הנופש Horseshoe ו-Deerhurst, בדיוק בזמן לעונת שיא של הקיץ ב- Deerhurst. הפעילות באתרי הנופש הקנדיים של החברה הייתה חזקה ברבעון השלישי של 2020, ומלונות החברה בארה"ב חוו גם הם שיפור משמעותי בהשוואה לרבעון השני של 2020, כאשר אתרי הנופשHorseshoe ו- Deerhurst השיגו NOI גבוהה יותר מהרבעון המקביל אשתקד. חוזקו של מאזן החברה, בשילוב תוכניות סיוע ממשלתיות, מסייעים לסקייליין לצמצם את השפעת נגיף הקורונה, והחברה מבצעת את כל תשלומי הקרן והריבית השוטפים."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS

כתבות נוספות

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il