TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

Qualcomm Ventures מכריזה על השקעות אסטרטגיות ב- Celona, Cellwize, Azion וב- Pensando Systems

הודיעה על השקעות חדשות בארבע חברות כדי לקדם חדשנות ולהאיץ את אימוץ טכנולוגיות ה-5G, באמצעות קרן ה- 5G שלה.
מערכת טלנירי | 11/11/20, 09:16
בואו לדבר על זה בפורום ארה"ב
Qualcomm Ventures הודיעה על השקעות חדשות בארבע חברות כדי לקדם חדשנות ולהאיץ את אימוץ טכנולוגיות ה-5G, באמצעות קרן ה- 5G שלה. החברות כוללות את Cellwize, מובילה עולמית בפיתוח פלטפורמת תוכנה לאוטומציית רשת סלולרית; Celona, ספקית פלטפורמת 5G לארגונים; Azion, ספקית של פתרונות פלטפורמת מחשוב קצה; ו - Pensando Systems, המפתחת מודל חדש לשירותי קצה של מחשוב ארגוני ומחשוב ענן. עד כה, Qualcomm Ventures השקיעה יותר מ-170 מיליון דולר בטכנולוגיות 5G כדי לתמוך בחדשנות ולעודד אימוץ 5G.

"Qualcomm מובילה את העולם לעידן ה- 5G ויוצרת סביבה של טכנולוגיות שיובילו לעידן חדש של תקשורת. אנו מחויבים לתמוך בחברות עם החזון לממש את ההשפעה הפוטנציאלית של 5G על תעשיית התקשורת, ואת יכולתה לעצב מחדש תעשיות נוספות," אמר קווין לי, סגן נשיא בכיר Qualcomm Technologies והמנהל הכללי של Qualcomm Ventures. "אנו נרגשים להשקיע ב- Celona, Cellwize, Azion ו- Pensando Systems כדי לתמוך בגידולן ולהאיץ את פריסת טכנולוגיית ה- 5G ואימוצה."

Qualcomm הינה מובילה עולמית בתחום הטכנולוגיות האלחוטיות וגורם מניע מאחורי הפיתוח, ההשקה וההתרחבות של 5G. מתוך עמדה ייחודית זו, Qualcomm Ventures השקיעה וממשיכה להשקיע בסטרטאפים חדשניים בתחום תקשורת ה- 5G, כולל חברות כמו Affirmed Networks, Altiostar, Airspan, Baicells, Jio platforms ועוד. המטרה של קרן ה- 5G של Qualcomm Ventures היא להפוך חידושים וטכנולוגיות פורצי דרך למציאות באמצעות התכונות הייחודיות של 5G; להאיץ את החדשנות בתחום ולהניע אימוץ 5G בתעשיות נוספות. יחד עם השקעות הון, Qualcomm Ventures מספקת ליזמים גישה למומחיות ולקשרים של Qualcomm Technologies, ומסייעת להם לבנות את העסקים הגלובליים של העתיד.

"ככל שה- 5G ממשיך להתפתח, הרשתות עוברות למודל פתוח יותר ווירטואלי יותר, וזה נכון גם לגבי רשתות פרטיות. בנוסף לגמישות ולפתיחות הרשת, אוטומציה ומחשוב קצה יהיו תכונות מפתח לניהול רשתות 5G עתידיות ולתמיכה ביישומים הדורשים קצב העברת נתונים גבוה.Qualcomm Technologies, באמצעות פלטפורמות ה- 5G RAN שלנו, תתמוך במעבר זה ותאפשר פריסות חדשות וחדשניות של רשתות 5G," אמר דורגה מלאדי, סמנכ"ל ומנהל כללי של 4G ו- 5G ב- Qualcomm Technologies. "כחלק מיוזמה זו, אנו נרגשים לעבוד עם חברות כמו Celona, Cellwize, Azion ו- Pensando Systems, ונשמח לשתף פעולה עם חברות אחרות כדי לחולל מהפכה בתעשיות נוספות עם טכנולוגיות 5G."

" Qualcomm Technologiesהינה מובילה בתעשייה ובהנהגת המחקר והפיתוח של טכנולוגיות שהופכות את העולם המחובר ל-5G למציאות מסחרית," אמר אופיר זמר, מנכ"ל Cellwize. "אנו נרגשים מאוד לעבוד יחד על המשימה החשובה והמשפיעה הזו, ולשתף פעולה בהאצת 5G."

"Celona נרגשת לעבוד עם Qualcomm Technologies ולפרוץ את גבולות הקישוריות הסלולרית בארגון," אמר רג'יב שאה, מנכ"ל ומייסד שותף ב- Celona. "עם 5G פרטי, התעשייה כולה צריכה לחשוב מחדש על רשתות אלחוטיות ארגוניות - מארכיטקטורות מוצרים ועד מודלים של הליכה לשוק. אנו מצפים להתחבר עם האקוסיסטם העצום של השותפים הטכנולוגיים של Qualcomm Technologies כדי להוביל את התעשייה בהפעלת קישוריות 5G בארגון."

"5G, רשתות המוגדרות על-ידי תוכנה (SDN), התפשטות התקני IoT והביקוש הגובר ליישומים ללא שרתים הינם גורמים חשובים המאפשרים חישוביות קצה, אשר מאפשרת עיבוד נתונים קרוב יותר למקום שבו הם נוצרים או נחוצים," אמר רפאל אומן, מנכ"ל Azion. "ב- Azion, אנו מפשטים את האופן שבו ארגונים נותני שירות בונים ומפעילים יישומים בקצה, ומספקים פלטפורמה מוגדרת ופתוחה. אנו נרגשים לעבוד עםQualcomm Technologies והאקוסיסטם שלה בכדי להאיץ את אימוץ ה- 5G וחישוביות קצה."

"בעוד מעברים בדורות קודמים התמקדו בעיקר במהירויות ושירותים ניידים, ל- 5G יש פוטנציאל לשנות את חיינו הרבה מעבר לטלפונים," אמר פרם ג'יין, מנכ"ל Pensando Systems. "השקעה זו של Qualcomm Ventures מחברת אותנו למשקיע עם הבנה עמוקה של טכנולוגיות ודרישות 5G, כמו גם קשרים חזקים בכל שוק מרכזי, החל מתחום הבריאות ועד לקמעונאות, רכב וייצור."

ל- Qualcomm Ventures יש היסטוריה ארוכה וניסיון עשיר של השקעה בסטארט-אפים מובילים עם יותר מ- 1.5 מיליארד דולר ולמעלה מ- 360 השקעות שנעשו מאז שהקבוצה קמה בשנת 2000. 11 חברות בפורטפוליו שהיו להןUnicorn Exits בחמש השנים האחרונות - כולל Affirmed Networks, Zoom, Cloudflare, AMEC, Xiaomi, Mobike, Ring, 99, Cruise Automation, Thundersoft ו- FitBit. יכולות המחקר המובילות והמומחיות הבלתי ניתנת להשוואה של Qualcomm Technologies מאפשרים ל- Qualcomm Ventures לשמש כמשקיעה אידיאלית בסטארט-אפים שממנפים את יכולות ה- 5G ומביאים לגל החדשנות הבא. Qualcomm Ventures ישראל השקיעה מאז תחילת פעילותה בישראל בשנת 2010 ב- 32 סטרטאפים. עשר מהחברות בהן השקיעה Qualcomm Ventures בישראל דוגמת Waze, Ravello, Wilocity Magisto, CyberX, ו- Tapingo נרכשו בסכום כולל של כ-2 מיליארד דולר.


אודות Qualcomm

Qualcomm מפתחת טכנולוגיות פורצות דרך שמשנות את האופן שבו העולם מחבר, מחשב ומתקשר. כשחיברנו את הטלפון לאינטרנט, המהפכה הסלולרית נולדה. כיום, ההמצאות שלנו הן הבסיס למוצרים משני חיים, חוויות ותעשיות. בעוד אנו מובילים את העולם ל- 5G, אנו חוזים את השינוי הגדול הבא בטכנולוגיה הסלולרית, המעודד עידן חדש של מכשירים חכמים ומחוברים ומאפשרים הזדמנויות חדשות במכוניות מחוברות, אספקה מרחוק של שירותי בריאות ו- IoT - הכולל ערים חכמות, בתים חכמים ולבוש חכם. Qualcomm Incorporated כוללת את עסקי הרישוי שלנו, QTL, ואת הרוב המכריע של תיקי הפטנטים שלנו. Qualcomm Technologies, חברה בת של Qualcomm Incorporated, מפעילה, יחד עם חברות הבת שלה, את כל פונקציות ההנדסה, המחקר והפיתוח שלנו, ואת רוב עסקי המוצרים והשירותים שלנו, כולל את עסקי QCT המוליכים למחצה שלנו. לקבלת מידע נוסף, בקר באתר האינטרנט של Qualcomm, בלוג ה- OnQ, ודפי ה- Twitter ו- Facebook שלנו.


אודות Qualcomm Ventures

Qualcomm Ventures, הפועלת באמצעות Qualcomm Ventures LLC או הגופים הקשורים אליה, מבצעת השקעות אסטרטגיות בחברות טכנולוגיה שיש להן פוטנציאל לשנות באופן דרמטי את עולמנו מאז שנת 2000. כמשקיע גלובלי, אנו מחפשים לעזור ליזמים לבנות עסקים מהפכניים שמעצבים מחדש את העולם שמסביבנו. למידע נוסף אנא בקרו: www.qualcommventures.com.

אודות Celona

Celona, חברת 5G המתמקדת בהאצת אימוץ אפליקציות קריטיות לעסקים ברשת האלחוטית הארגונית ובסיוע לארגונים ליישם דור חדש של יוזמות עסקיות דיגיטליות. ארכיטקטורת הפתרונות של Celona, המנצלת את שירות הרדיו Citizens Broadband (CBRS) בארצות הברית, נועדה להפוך את הפריסה של טכנולוגיה אלחוטית סלולרית לאוטומטית על-ידי ארגונים ושותפיהם הטכנולוגיים. למידע נוסף, אנא בקרו ב- celona.io ועקבו אחרינו ב- Twitter ב- @celonaio.

אודות Cellwize

Cellwize הינה חברת סטארט-אפ ישראלית המספקת פתרונות לאופטימיזציה של רשתות סלולריות ומטרתה לאפשר את הרשתות של העתיד כבר היום. פלטפורמת הענן CHIME שפיתחה החברה מאפשרת למפעילים סלולריים לפרוס רשתות 5G, לנהל אותן ולבצע בהן שינויים באמצעות אוטומציה ובינה מלאכותית להאצת הפריסה והגעה לשוק, לצד שיפור ההחזר על ההוצאה ברשת. גם ברשתות המורכבות ביותר ובסביבות רשת דינאמיות, CHIME מאפשרת למפעילים להתחבר לכל יישום, כל ספק ולבצע שינויים משותפים על גבי הפלטפורמה כדי לספק את השימוש הכי פשוט, מהירות וזריזות. עכשיו כשעתיד ה- 5G כבר כאן, CHIME מסייעת למפעילי רשתות סלולר מכל העולם להשיק ולמנף את רשתות הדור הבא שלהן ולהתמודד עם טכנולוגיות העתיד בביטחון. לפרטים נוספים: www.cellwize.com.

אודות Azion

Azion, שנוסדה בשנת 2011, מאפשרת לבנות ולהפעיל יישומים ללא שרת בקצה הרשת, בצורה קרובה יותר למשתמשים ולמכשירים. פלטפורמת מחשוב הקצה של Azion אידיאלית עבור יישומים הדורשים זמני תגובה נמוכים או עיבוד נתונים בזמן אמת, ונוגעת בכמה מאתגרי המחשוב והרשתיות המורכבים ביותר, לרבות זמינות, ביצועים ואבטחה של שירותים קריטיים. מחשוב קצה הוא טכנולוגיה הנחשבת על ידי Gartner, Forrester ו- IDC לאחת מ-10 המגמות הטכנולוגיות המובילות והמשפיעות על התשתיות והתפעול, ומאפשר שירותים חדשניים למשימות קריטיות הדרושים לבניית עתיד המסחר האלקטרוני, המשחקים, הפיננסים, המדיה והיישומים כגון IoT, AI, 5G, מציאות רבודה (AR) ומציאות מדומה (VR). למידע נוסף, www.azion.com.

אודות Pensando Systems

Pensando Systems, שנוסדה ב-2017, היא חלוצה במחשוב מבוזר המיועד ל- New Edge, המאפשר שירותי ענן מבוססי תוכנה, מחשוב, רשתיות, אחסון ושירותי אבטחה כדי להפוך ארכיטקטורות קיימות לסביבות מאובטחות ואולטרה-מהירות הנדרשות ליישומי הדור הבא. הפלטפורמה של Pensando הינה ראשונה מסוגה ופותחה בשיתוף פעולה עם מובילי שוק בתחום הענן, הארגון, האחסון והטלקומוניקציה, ונתמכת על ידי שותפויות עםHewlett Packard Enterprise, NetApp, Equinix, ולקוחות רבים מ- Fortune 500. Pensando מובלת על ידי צוות ה- "MPLS" האגדי של עמק הסיליקון - מריו מאזולה, פרם ג'יין, לוקה קפיירו, סוני ג'יאנדאני ורנדי פונד – להם רקורד שאין שני לו של בחדשנות לאחר שכבר בנו 8 עסקים, כל אחד בהיקפי הכנסות של מעל למיליארד דולר בשנה, העוסקים באחסון, החלפה, ניתוב, טכנולוגיה אלחוטית, קול/וידאו/נתונים, ורשתיות מבוססת תוכנה. החברה מגובה על ידי משקיעים הכוללים אתGoldman Sachs ו- JC2 Ventures. כדי ללמוד עוד על Pensando, פלטפורמת השירותים המבוזרים של Pensando, השותפים שלנו ותוכניותינו לעתיד, אנא בקרו אותנו ב- www.pensando.io או שלחו לנו דוא"ל ל- info@pensando.io.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il