TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

יוניבו מדווחת על הנפקה מוצלחת של אג"ח להמרה עם ביקושים של כ-15 מיליון שקל


גולן ביטון- מנכ"ל יוניבו
במכרז התקבלו ביקושים של כ-15 מיליון ₪ והחברה נענתה להזמנות בהיקף גיוס של 13.7 מיליון ₪תמורת הגיוס נועדה להשלמת חוות עמית בתקן EU-GMP ,האג"ח אינו נושא שיעבודים.

 


ת"א, 10 ליוני 2020 – חברת יוניבו תעשיות פרמצבטיות (ת"א: יונבו), המחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי באסדרה החדשה של משרד הבריאות ומייצרת ומוכרת מוצרים בתקינת IMC-GMP לבתי מרקחת בישראל וכן בעלת חוות לגידול לקנאביס רפואי הנמצאת בשלבי הקמה סופיים, מודיעה על הצלחה בגיוס אג"ח להמרה – החברה השלימה גיוס של 13.7 מיליון ₪, במחיר סגירה של 920 ₪ עבור 1,000 ₪ ע.נ.. את הגיוס הובילו דיסקונט קפיטל.


האג"ח להמרה נושא ריבית של 3.5%, משולם מידי חצי שנה וקרן המשולמת בתשלום אחד בינואר 2024 ואינו נושא שיעבודים. מחיר המימוש נקבע על 3.55 ₪ למניה,  המשקף פרמיה של 27% מעל מחיר השוק הנוכחי ומעיד על הבעת האמון של המשקיעים בעתיד החברה.


גולן ביטון, מנכ"ל יוניבו ציין: "אנו שמחים על השלמת הגיוס המאפשר לנו להשלים את חוות "עמית" כבר השנה – חווה בשליטתנו המאפשרת לנו אחיזה בכל שרשרת הערך לרבות בגנטיקה הקנאביס הרפואי, בהיקף הגידול ובאיכותו. החווה, בשטח כולל של 15 דונם, החברה מתכוונת להסמיך את החווה  בתקן EU-GMP במטרה לייצא מוצרי קנאביס רפואי לחו"ל. לאחרונה הודענו שיוניבו תחזיק בבעלותה גם בית מרקחת כך שנוכל ליהנות ממתח רווחים גבוה, משלב הגידול ועד שלב המכירה ללקוח הסופי". 


כיום רוכשת יוניבו תוצרת קנאביס רפואי ממספר חוות בישראל ומוצריה נמכרים בעשרות בתי מרקחת – יתרון המאפשר ליוניבו להבין את צרכי השוק ולהזמין מראש מהחוות הקיימות את תוצרת הקנאביס הרפואי הנדרשת.


לאחרונה דיווחה יוניבו על הסכם עם בית מרקחת "כנרת" להקמת פעילות הפצה ללקוחות סופיים. "כנרת" חבר בקבוצת ניהול של כ-40 בתי מרקחת נוספים, הפרוסים במרכז הארץ, בצפונה ובדרומה. לפעילות המשותפת תהא זכות ראשונים (ובאי מימושה תינתן זכות זו ליוניבו) לפנות לבתי מרקחת אלו על מנת להתקשר בהסכמי הפצה עימם, להקמת נקודות מכירה נוספות בהיקפי מכירה דומים. ליוניבו הסכמי מכירה של עד כ-20 טון קנאביס רפואי.


כיום יוניבו מחזיקה בבעלותה מפעל המייצר מוצרי קנאביס רפואי על פי האסדרה החדשה של משרד הבריאות בתקן GMP וכן מעבדת מו"פ מהגדולות בישראל המפתחת מוצרים עתידיים ופורמולציות מבוססות קנביס רפואי. החברה משלימה בימים אלו את הקמת חוות ״עמית״, חוות קנאביס רפואי מהגדולות בישראל שתהיה בבעלותה ותספק לה תוצרת, ללא תלות בחוות אחרות.


יוניבו רוכשת תוצרת קנאביס רפואי מחוות בישראל בתקן IMC-GAP, מעבדת את התוצרת במפעל שלה באזור התעשייה של אשקלון ומשווקת מוצרי קנאביס רפואי סופיים בתקן IMC-GMP, בהתאם להסכמים שלה עם בתי מרקחת בישראל. במקביל יוניבו מקדמת הסמכת המפעל שלה לתקן EU-GMP  באמצעות חברת התעדה מוסמכת. מטרת ההסמכה לאפשר לחברה לשווק את מוצריה באירופה, בטריטוריות בהן תקן זה נדרש. כושר הייצור של המפעל הוא 40-60 טון קנאביס רפואי בשנה.


 



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il