TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

פריצת דרך בשוק הקנאביס הרפואי הבינלאומי:


חברת הפארמה Neuraxpharm מודיעה על כניסתה לראשונה לשיווק מוצרי קאנביס רפואי. זוהי הפעם הראשונה שחברת פארמה אירופאית נכנסת לשיווק מוצרי קנאביס רפואי.

בחרה בפנאקסיה ישראל – יצרנית מוצרי הקנאביס הגדולה בישראל – להקמת מיזם משותף להפצה ושיווק של מוצרי פנאקסיה. שיתוף הפעולה יתחיל בגרמניה - השוק הגדול ביותר באירופה וצפוי להתרחב למדינות נוספות.

(Düsseldorf / תל אביב, 1 אפריל 2020) – Neuraxpharm, חברת הפארמה הגדולה באירופה בתחום מערכת העצבים המרכזית (CNS), מודיעה היום על כניסתה לתחום שיווק מוצרי קנאביס רפואי, ותהיה חברת הפארמה האירופאית הראשונה בעולם שתכלול מוצרים אלה כחלק מפורטפוליו המוצרים שלה. Neuraxpharm בחרה לשם כך בחברת הפארמה פנאקסיה מעבדות ישראל בע"מ )"פנאקסיה ישראל", ת"א: פנאק, PNAX), יצרנית מוצרי הקנאביס הרפואי הגדולה בישראל. החברות יקימו מיזם משותף, בלעדי, לייצור, מסחור והפצה של מוצרי הקנאביס הרפואי המתקדמים של פנאקסיה בגרמניה, שוק הקנאביס הרפואי הגדול והצומח ביותר באירופה.

ההסכם מהווה פריצת דרך אשר מבססת את מעמדן של Neuraxpharm ופנאקסיה כגורם הדומיננטי בשוק הקנאביס הרפואי האירופאי, וצפוי להתרחב למדינות נוספות. עד היום, שיתופי פעולה בין חברות פארמה גדולות לבין חברות קנאביס רפואי כללו שותפויות בתחום המו"פ או שותפויות הפצה מקומיות בלבד. הקמת המיזם המשותף משקפת את האסטרטגיה העסקית של Neuraxpharm ופנאקסיה להפוך למובילות באירופה בתחום מסחור מוצרי קנאביס רפואי.

נכון להיום, נעשית עבודה מורכבת להתאמת הגישות הרגולטוריות לשימוש בקנאביס, אשר משתנות ממדינה למדינה באירופה. כך, בעוד שהסקטור כולו עדיין נמצא בשלבי צמיחה מוקדמים, צפויה התרחבות משמעותית ומהירה של השווקים ככל שהקנאביס הרפואי יהפוך למקובל ביותר ויותר מדינות ביבשת.

Neuraxpharm הגרמנית, היא מחברות הפארמה המתמחות הגדולות באירופה, בעלת נוכחות ב-12 מדינות באירופה, ביניהן גרמניה, ספרד, צרפת, איטליה, צ'כיה, פולין, אוסטריה, שוויץ, סלובקיה, בריטניה, הונגריה ופורטוגל, עם היקף מכירות שנתי של כ-480 מיליון אירו. Neuraxpharm מחזיקה בנתח שוק של מעל ל-80% בתחום תרופות ה- CNS באירופה ולה פורטפוליו של מעל ל- 130 תרופות פעילות להתמודדות עם מחלות CNS.


גרמניה נחשבת לשוק הקנאביס הרפואי הגדול ביותר בעולם מחוץ לארה"ב, ומונה כיום כ- 60 אלף מטופלים מתוך אוכלוסייה של כ- 82.8 מיליון בני אדם וצריכה ממוצעת פר מטופל של כ- 500 אירו לחודש. שוק זה נהנה מרוח גבית של הרגולטור, לצד רגולציה קפדנית וביקוש גובר לצורות מתן מתקדמות. מספר המטופלים בשוק הגרמני גדל בעקביות וצפוי להוות בעוד כ-4 שנים כ-1-2% מהאוכלוסייה. המוצרים נמכרים בבתי המרקחת המאושרים לכך על פי מרשם רופא, לאחר הכנה רוקחית מקדימה.

מכירות ראשונות של מוצרי פנאקסיה/ Neuraxpharm בגרמניה צפויות להתחיל עם קבלת אישור רגולטורי של הרשויות בגרמניה לשיווק והפצת המוצרים, הצפוי בהמשך שנת 2020.

במסגרת המיזם, פנאקסיה תהיה אחראית על ייצור המוצרים תוך עמידה בתקינה האירופאית (EU-GMP), פיתוח וייצור של מוצרים חדשים ומתקדמים, כולל טבליות, פתילות (נרות) ומוצרים לשאיפה ורישומם לשיווק על פי דרישות הרגולציה בגרמניה. Neuraxpharm תהיה אחראית על מיתוג, החדרה ומסחור המוצרים לכל בתי המרקחת המאושרים לכך בגרמניה. ההסכם כולל אופציה הדדית לבחון הרחבת המיזם המשותף למדינות נוספות באיחוד האירופאי.

ד"ר יורג-תומאס דירקס ((Dr. JÖRG-THOMAS DIERKS, מנכ"ל Neuraxpharm, מסר: "כחברה אירופאית מובילה המתמחה ב- CNS, אנו שמחים להכריז על שיתוף פעולה מבטיח עם פנאקסיה, חברה מובילה בתחום מוצרי קנאביס רפואי. כחלק מהמחויבות שלנו למצוא פתרונות חדשים למתן מענה לצרכי המטופלים, אנו נרגשים מאד להיות חלוצים בסקטור הקנאביס הרפואי הצומח במהירות, ולהרחיב את פורטפוליו מוצרי ה-CNS הקיים שלנו. בהמשך לכניסתנו לאחרונה לשוק מוצרי ה-CBD, הדבר מהווה מבחינתנו מהלך המשכי הגיוני ונכון אשר מחזק את מעמדה של Neuraxpharm כחברה מתמחה בגרמניה, וכמו כן במדינות נוספות באירופה."

ד"ר דדי סגל, מנכ"ל פנאקסיה ישראל, מסר: "אנו גאים ושמחים על כך שחברת פארמה בינלאומית ומובילה באירופה בסדר הגודל של Neuraxpharm בחרה בפנאקסיה לדרך משותפת בעולם הקנאביס הרפואי, ותפיץ את מוצרינו בשוק הגרמני. זהו הישג ענק לא רק לפנאקסיה, אלא גם רוח גבית לענף הקנאביס הרפואי בכלל והישראלי בפרט – מדובר בפעם הראשונה שחברת פארמה בינלאומית תכלול מוצרי קנאביס רפואי בפורטפוליו שלה, ובכך מכירה רשמית בצורך של המטופלים מחד, ובערך הרפואי של הקנאביס מאידך.




פנאקסיה, שמאז הקמתה הינה חברת פארמה בעלת יכולות גלובליות, הפועלת ומייצרת בסטנדרטים המדעיים הגבוהים ביותר, מתחילה עכשיו לראות את הפירות ולממש את הפוטנציאל העסקי שלה למכירות בשוק הגדול ביותר באירופה – ובמדינות אירופאיות נוספות בהמשך. אין לנו ספק, כי זהו איתות ראשון לעניין הרב שיש לעולם הפארמה במוצרי פנאקסיה."







טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il