TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

הכנס ה-11 להשקעות בנדל"ן ישראל-ארה"ב


בתמונה מימין: איאן מרקוס, זאב גוורץ, איזבל סממה, דיוויד לזרוס, יעקב גרוס ואברהם לייטנר.
"ישראל היא כוח עולה במפת ההשקעות הבינלאומית"
הכנס ה11 להשקעות בנדל"ן ישראל-ארה"ב, סקר את אפיקי ההשקעה הטובים ביותר כיום ואת הסיכונים וההזדמנויות המרכזיים בשוק הגלובאלי; מנכ"לית זרוע ההשקעות בנדל"ן של תאגיד הביטוח הצרפתי AXA: "אנו מצפים לראות המשך עלייה בהשקעות נדל"ן בשנה הקרובה"

משקיעי הנדל"ן בעולם פועלים כיום בסביבה של חוסר ודאות, וצריכים להיות קשובים לשינויי מיסוי ורגולציה ולעלייתם של אפיקים ונתחי שוק חדשים – כך עולה מהכנס ה-11 להשקעות בנדל"ן ישראל-ארה"ב, שנערך היום (חמישי) בתל אביב ביוזמת פירמת עורכי הדין Goulston & storss וחברת ההשקעות Eastdil Secured. הכנס עסק בטרנדים, בהזדמנויות ובסוגיות הדחופות ביותר כיום בתחום השקעות הנדל"ן העולמיות, והגיעו אליו אורחים בכירים מחו"ל ומשקיעים פרטיים ומוסדיים מהארץ.

מארחי הכנס, יעקב גרוס וזאב גוורץ מפירמת Goulston & Storrs, אומרים כי "ישראל היא כוח עולה במפת ההשקעות הבינלאומית. לישראלים יש כסף, הם עם העיניים החוצה והעולם מזהה את זה. בשנים האחרונות מגיעים לפה יותר אורחים מחברות עולמיות גדולות, כי הם רואים את ישראל כיעד לגיוס כסף להשקעות בנדל"ן בחו"ל. בעבר הישראלים פעלו בעיקר באמצעות השקעה ישירה בנדל"ן דרך ספונסר מקומי, הם עושים זאת גם כיום אבל הטרנד העכשווי של משקיעים גדולים ומוסדיים הוא השקעה באמצעות קרנות שמנוהלות על ידי חברות גדולות מעבר לים, וגם החברות האלה רואות בהשקעות הישראליות ובסכומים הגדולים כהזדמנות שמצדיקה הגעה לישראל ושיווק בארץ".

הדוברת הבכירה בכנס היתה איזבל סממה, מנכ"לית זרוע ההשקעות בנדל"ן AXA IM – Real Assets של ענקית הביטוח הצרפתית AXA, אשר סקרה את הסיכונים וההזדמנויות בשוק כיום. לדברי סממה, "אנו מצפים לראות המשך עלייה בהשקעות נדל"ן בשנה הקרובה. סיבה מרכזית היא הריבית המתמשכת הנמוכה, ובחלק מהמקרים אף השלילית, שנקבעת על ידי הבנקים המרכזיים בשל חששות להאטה כלכלית גלובלית, שמגדילה עוד יותר את האטרקטיביות של נכסי נדל"ן כאלטרנטיבת הכנסה עבור משקיעים. ב-2020 אנחנו נעשה שימוש במומחיות שלנו ובמערכות היחסים שלנו, גם ברמה הגלובלית וגם ברמה המקומית, על מנת להוציא לפועל עסקאות מורכבות וגדולות יותר, להמשיך לייצר ערך, לשפר את פרופיל ההכנסות מההשקעות ובסופו של דבר לייצר החזרים גבוהים ללקוחות שלנו. מוסדות ישראליים מהווים חלק הולך וגדל ממשקיעי הצד השלישי שלנו, עם תיאבון בריא להשקעות, במיוחד בשוק האירופי והאמריקאי".

בכנס הוצג דו"ח חברת PWC לטרנדים המובילים להשקעה בנדל"ן ב-2020 על ידי בכיר חברת PWC מיץ' רושל. רושל התמקד בין השאר במצב האקלימי ובהשפעתו על ההשקעות ואמר כי "על אף חוסר הודאות והכלכלה הגלובלית המשתנית, השקעות נדל"ניות בארה"ב ממשיכות למשוך כסף עולמי". רושל הציג את התחזיות של PWC בנוגע לעתידם של חללי עבודה, ובחירות המגורים של הדורות השונים והשפעתם על הזדמנויות ההשקעה בשוק – מהבייבי בומרז ועד למילניאלז, אשר בוחרים לגור ב"Hipsturbia" – מלה חדשה הבאה לתאר את שכונות המגורים המועדפות על המילניאלז – שכונות טרנדיות הכוללות מקומות בילוי ותרבות ונמצאות בקרבה לתחבורה ציבורית לעיר הגדולה הסמוכה. לדבריו, בשכונות אלה מתפתחות קהילות חדשות והן מהוות אפיק השקעה מומלץ.

דייוויד לזרוס, חבר הנהלה בחברת הבנקאות Eastdil secured, דיבר על התנהלות המשקיעים בעולם חסר ודאות, בין היתר בשל בחירות שיתקיימו השנה גם בארה"ב וגם בישראל ועל עליית הפופוליזם בבחירות, וכן על מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין שיוצרת הפכפכות. לדברי לזרוס, הריבית הנמוכה דוחפת את המשקיעים לחפש תשואה, ושינויים דמוגרפיים של הזדקנות האוכלוסייה מושכים את המשקיעים לאפיקים חדשים כמו דיור לגיל המבוגר. לפי לזרוס, ב-2030 יהיו מעל 72 מיליון אמריקאים בני 65 ומעלה, ותהיה ברשותם 70% מההכנסה הפנויה.

הכנס התקיים ביום חמישי האחרון במלון קרלטון בתל אביב.

פירמת עורכי הדין Goulston &storss מדורגת כבר למעלה מעשור בדירוג הגבוה ביותר בארה"ב על ידי חברת הדירוג הבינלאומית צ'יימברס .הפירמה עוסקת בייעוץ ותיאום משפטי לעסקאות נדל"ן מתוחכמות בהן מעורבים יזמים, מוסדות וגופים ציבוריים ופרטיים. לפירמה יותר ממאה עורכי דין המייעצים למפתחים אזוריים וארציים גדולים, יזמים, קרנות השקעה, קרנות ריט, בעלי נכסים, ושוכרים מסחריים, כולל בניית עסקאות מאוחדות ושוק ההון ברמה הארצית והגלובאלית.

Eastdil secured -חברת בנקאות להשקעות בנדל"ן בעלת וותק של ארבעה עשורים עם התמחות בתחום הנדל"ן המסחרי על ידי משקיעים ומוסדות פרטיים כאחד. בין השירותים שמספקת החברה : השקעות מימון והלוואות, ניהול וייעוץ להון עצמי ועוד. לחברה סניפי ברחבי ארה"ב, אירופה, המזרח הרחוק ודובאי.

בתמונה מימין: איאן מרקוס, זאב גוורץ, איזבל סממה, דיוויד לזרוס, יעקב גרוס ואברהם לייטנר.
קרדיט תמונה: דרור סיתהכל


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il