TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

לאחר העלייה לשליטה מצד ג'נריישן קפיטל


תום שפרן -מנכל סולגרין
סולגרין השלימה בהצלחה הנפקת מניות בסך כ-24 מיליון שקל * מחיר המניה בהנפקה נקבע על 11.9 שקל
תום שפרן, מנכ"ל סולגרין: "אנו מודים למשקיעים שהשתתפו בהנפקה, מדובר בגופים מהמובילים והאיכותיים בשוק ההון הישראלי, ורואים בכך הבעת אמון בהנהלת החברה ובפעילותה העסקית. תמורת ההנפקה תשמש להרחבת פעילותה של סולגרין, והפיכתה לשחקנית משמעותית בתחום ייצור החשמל מאנרגיות מתחדשות. תחום זה נהנה מצמיחה משמעותית, צפוי לגדול בעשור הקרוב במאות אחוזים, ואנו פועלים כיום למימוש הפוטנציאל בהתאם לאסטרטגיית החברה לפיתוח צבר נכסים סולאריים, הן בדרך של רכישת נכסים מניבים והן בדרך של יזמות".

חברת סולגרין, המוחזקת בכ-70% ע"י ג'נריישן קפיטל ועוסקת בבעלות, ייזום, הקמה ותפעול של מתקני חשמל על בסיס אנרגיות מתחדשות, השלימה בהצלחה הנפקת מניות בהיקף של כ-24 מיליון שקל. ההנפקה בוצעה בדרך של הקצאה לא אחידה, וכללה את קרן ספרה בהובלת דודי שרם ויוחאי רדין, מור בית השקעות ומיטב-דש גמל ופנסיה. לצד המניות, הונפקו למשתתפים 550 אלף אופציות אשר הוצעו ללא תמורה במחיר מימוש של 14 שקל לאופציה אשר תפקענה תוך 18 חודשים מתאריך ההנפקה.

במסגרת הגיוס הונפקו למשקיעים 2 מיליון מניות, כאשר המחיר למניה נקבע על 11.9 שקל. יצוין, כי מניית סולגרין רשמה עלייה של כ-32% מתחילת השנה. לאחר השלמת ההקצאה, מור בית השקעות יחזיק בכ-8.46% מהון המניות של סולגרין, מיטב-דש יחזיק בכ-7.42% וקרן ספרה בכ-5.3%. את ההנפקה הובילה חברת פועלים איביאי ולצידה אפסילון חיתום.

חברת סולגרין מפעילה מתקני אנרגיה סולארית בטכנולוגיה פוטו וולטאית ופועלת בייזום והקמה של מתקנים לייצור אנרגיה סולארית. לאחרונה השלימה סולגרין את מיזוג פעילות להב הרים ירוקים וכעת בבעלותה נכסים מניבים בהיקף של 16 מגה וואט, ובנוסף עוד 6 מגה וואט של נכסים מניבים בהקמה. בהתאם לאסטרטגיית החברה לפיתוח צבר נכסים סולאריים, זכתה השנה סולגרין במכרז השלישי של רשות החשמל להקמת מתקנים פוטו-וולטאים לייצור חשמל המחוברים למתח גבוה ולמתח נמוך בהספק מותקן של 26 מגה וואט. בתוך כך, החברה פועלת להגדלת הפורטפוליו ומקדמת למעלה מ-400 מגה וואט של פרויקטים קרקעיים בדרום ובצפון הארץ, חלקם מוכנים למכרזי רשות החשמל הקרובים וחלקם יבשילו במהלך 4 השנים הקרובות.

בתחילת החודש החולף הגדילה קרן התשתיות והאנרגיה, ג'נריישן קפיטל את אחזקתה בסולגרין ועלתה לשליטה בחברה. ג'נריישן החזיקה בשרשור (באמצעות חברת להב הרים ירוקים) בכ-35% ממניות סולגרין ועלתה לאחזקה של כ-70% לאחר שרכשה בהליך התמחרות את אחזקתה של חברת להב אל.אר בלהב הרים ירוקים. לאחר השלמת ההנפקה, תחזיק ג'נריישן קפיטל בשרשור בכ-55% מהון המניות של סולגרין.

לאחרונה פרסמה סולגרין מצגת לשוק ההון, לפיה תחזית החברה לתוצאות פרופורמה לשנת 2019 כוללות הכנסות של כ-35.2 מיליון שקל, EBITDA של 18.8 מיליון שקל ו-FFO של 12.9 מיליון שקל.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il