TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

אקסון מוביל משיקה את היצע המוצרים Mobil EV™ עבור רכב חשמלי מונע מצבר


אקסון מוביל
המוצרים החדשים מאפשרים ביצועים משופרים של רכב חשמלי מונע מצבר

היצע המוצרים Mobil EV™ עוזר לרכב חשמלי מונע מצבר לנסוע רחוק יותר בין הטענות, להאריך את חיי הרכיבים ומסייע להפעלה בטוחה יותר.


ההשקה מדגישה שיתוף פעולה הדוק בין אקסון מוביל ויצרני ציוד מקוריים כדי למלא את שאיפות הניידות המתפתחות של הצרכנים


אקסון מוביל ExxonMobil הודיעה היום על ההשקה הגלובלית של היצע המוצרים שלה Mobil EV™ ב-IAA של 2019, שכולל חבילה שלמה של נוזלים וחומרי סיכה שנועדו לענות על הדרישות של מערכות ההינע המתפתחות של רכב חשמלי מונע מצבר. במצורף, רכב היברידי עם הטענה חיצונית, רכב חשמלי מונע מצבר ורכב מונע תאי דלק צפויים לעלות על 20 אחוז מצי הרכב הקל של העולם עד 20401.


"הניידות משתנית והחלק של הרכבים החשמליים בתמהיל גדל", אמר רס גרין, סגן הנשיא לחומרי סיכה מוגמרים באקסון מוביל. "לקוחות ויצרנים מבקשים למטב את ביצועי הטווח והבטיחות של המכוניות החשמליות שלהם, ואקסון מוביל נמצאת בעמדה ייחודית לספק את היתרונות האלה. זאת רק התחלה של פתרונות המוצרים והשירותים שנפתח כדי לתמוך בצרכים המתפתחים של לקוחותינו".


חבילת המוצרים Mobil EV, שתוכננה כדי לתמוך בצורכי הניידות של הרכב החשמלי של היצרנים והנהגים כאחד, כוללת מולקולות שנבחרו ועורבבו בקפדנות כדי לעזור לרכב חשמלי מונע מצבר לנסוע רחוק יותר בין הטענות, להאריך את חיי הרכיבים ולפעול באופן בטוח יותר.


מגוון המוצרים Mobil EV מכסה את כל תחום היישומים של רכב חשמלי מונע מצבר, וכולל:
סדרת הנוזלים לניהול חום Mobil EV Therm™, שפותחה כדי לעזור לסלק חום ביעילות ולהאריך את חיי הציוד ביישומים כמו מצברים, מנועים חשמליים והמרת אנרגיה.


סדרת חומרי הסיכה לתיבות הילוכים של רכב חשמלי Mobil EV Drive™, שמיועדים להגן על גלגלי השיניים והמיסבים מפני בלאי כדי להאריך את חיי השירות.


סדרת הנוזלים לתיבות הילוכים של רכב חשמלי עם מנועים חשמליים משולבים Mobil EV Cool Drive™, שמיועדים לשמן גלגלי שיניים ומיסבים תוך הספקת הקירור שנחוץ למנועים חשמליים ורכיבי המרת אנרגיה.
מוצרי Mobil EV Grease™ מבטיחים הגנה, ביצועים ואמינות ליישומי רכב חשמלי כולל מנועים חשמליים, מיסבים ומפרקי מהירות קבועה במגוון רחב של תנאי נהיגה.


על סמך מורשת של יותר מ-135 שנים, אקסון מוביל ExxonMobil מחויבת לנצל את טכנולוגיות הנוזלים שלה והמומחיות בניהול ציוד כדי לעזור ליצרני רכב ורכיבים לפתח רכב חשמלי שמעניק ללקוחות חוויית נהיגה מעולה.


ההשקה באה אחרי ההרחבה לאחרונה של השותפות של החברה עם פורשה שתכלול שיתוף פעולה במכונית שלה בתחרויות מירוצי פורמולה E בעונת 2019 / 2020 -- הכניסה הראשונה של אקסון מוביל לספורט המוטורי החשמלי. אקסון מוביל תספק נוזלים לקווי הינע חשמליים עתירי ביצועים של המותג מוביל לפורשה, שפותחו במיוחד כדי לעמוד בדרישות המיוחדות של רכב חשמלי -- כולל מוליכות חשמלית, יכולות קירור ותאימות חומרים.


למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.mobilev.com


אודות אקסון מוביל
ExxonMobil אקסון מוביל, חברת הנפט והגז הבינ"ל הציבורית הגדולה ביותר בעולם, משתמשת בטכנולוגיה וחדשנות כדי לעזור במילוי צורכי האנרגיה הגדלים של העולם. אקסון מוביל מחזיקה במלאי מוביל בענף של משאבים, היא אחת מהמזקקות והמשווקות הגדולות ביותר של מוצרי נפט וחברת הכימיקלים שלה היא אחת מהגדולות בעולם.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il