TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

השם אנדרסן גדל בפולין


אנדרסן גלובל
KSP Legal and Tax Advice תאמץ את השם Andersen Tax & Legal

רק כמה חודשים אחרי שהצטרפה לאנדרסן גלובל כחברת שיתוף פעולה, KSP Legal and Tax Advice (KSP T.Srokosz i Wspólnicy Sp.k.) אימצה את השם Andersen Tax & Legal והצטרפה לצוות של Andersen Tax & Legal בפולין.


לשם אנדרסן יש עכשיו כיסוי רחב בפולין עם משרדים של Andersen Tax & Legal גם בוורשה וגם בקטוביץ. מרצין מטיקה יהיה השותף המנהל של Andersen Tax & Legal בוורשה, ואילו את הצוות בקטוביץ' תמשיך לנהל השותפה מנהלת המשרד מגדלנה פטריאס.


"אנחנו נרגשים לאמץ את השם אנדרסן ולהיות חלק מארגון גלובלי שבו אנו יכולים לספק שירותים הטובים מסוגם באופן חלק ברחבי העולם", אמרה מגדלנה. "מוקדם מאוד בקשר שלנו היה ברור שהקבוצה שלנו מאוד מתואמת עם הערכים של אנדרסן והמשימה לספק את הטוב ביותר בשירותי מס ושירותים ומשפטיים, כפי שאנחנו עושים בקטוביץ ב-16 השנים האחרונות".


בקבוצה בקטוביץ יש יותר מ-30 יועצים משפטיים ויועצי מס שמספקים שירותים משפטיים ושירותי מס, כולל דיני מסחר ועבודה, הגנה על הסביבה, שינוי מבני, ליטיגציה ובוררות, מע"מ, מיסי רכוש, בלו וייעוץ במס חברות. יחד עם הצוות הקיים בוורשה, יש ל-Andersen Tax & Legal בפולין עכשיו יותר מ-60 אנשי מקצוע והיא מספקת תחום מלא של שירותים משפטיים ושירותי מס.


"כבר עכשיו יש לנו סינרגיה מצוינת עם העמיתים שלנו בקטוביץ. הקשר הזה רק ימשיך להתפתח, ויאפשר לנו להרחיב את רוחב השירותים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו", אמר מרצין מטיקה.


"באופן ברור לעמיתים החדשים שלנו יש את האופי והיושרה כדי לשמור על המסורת והמוניטין של ערכי אנדרסן", הוסיף מרק וורסאץ, היו"ר של אנדרסן גלובל והמנכ"ל של Andersen Tax LLC. "אנחנו מצפים להזדמנויות שהצוות המורחב שלנו בפולין יביא לדרום פולין ומרכז אירופה בשביל אנדרסן גלובל".


Andersen Global היא איגוד בינ"ל של חֶבְרות חבֵרות עצמאיות ונפרדות מבחינה משפטית שכוללות מומחי מיסים ומשפט ברחבי העולם. לאנדרסן גלובל, שהוקמה ב-2013 על ידי החֶבְרה החֲבֵרה האמריקנית Andersen Tax LLC, יש עכשיו יותר מ-4,500 אנשי מקצוע בכל העולם ונוכחות ביותר מ-144 מקומות באמצעות החֶבְרות החבֵרות וחֶברות שיתוף הפעולה שלה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il