TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

P&G מדמיינת מחדש את היצירתיות כדי להמציא מחדש את הפרסום באמצעות שותפויות יצירתיות חדשות חדשניות


פרוקטר אנד גמבל (P&G)
P&G מתחילה שותפויות נועזות עם ג'ון לג'נד ו-Thrive Global של אריאנה הפינגטון, עבודה יצירתית פורצת דרך, וחוויות צרכנים באמצעות טכנולוגיות חדשות בפסטיבל היצירתיות של ארגון ליונס בקאן 2019

Procter & Gamble Company (NYSE:PG) הודיעה היום על סדרה של שותפויות יצירתיות חדשות חדשניות עם ג'ון לג'נד, Thrive Global של אריאנה הפינגטון ואחרים שמדמיינות מחדש את היצירתיות כדי להמציא מחדש את הפרסום בעת שבה נחוץ שינוי.


בענותן על ביקוש גובר של הצרכנים לסיפורים וחוויות אותנטיים שמשפיעים באופן חיובי על החברה והאנושות, השותפויות האלה מאמצות את ההתכנסות של פרסום, עיתונות, יצירת סרטים, מוסיקה, קומדיה וטכנולוגיה. הן גם מפגישות חדשנים יצירתיים שמאמצים איכות וכלילה כדי ליצור יצירתיות יותר מעוררת השראה שאנשים רוצים לחוות שוב ושוב.


"יותר מדי זמן עולם הפרסום נמצא בעולם משלו - נפרד מענפים יצירתיים אחרים ונעשה פחות רלבנטי לצרכנים. הגיע הזמן לדמיין מחדש את היצירתיות כדי להמציא מחדש את הפרסום", אמר מרק פריצ'רד, מנהל מותגים ראשי, פרוקטר & גמבל. "קיימים הרבה מקורות של יצירתיות, והיום P&G נוקטת בפעולה כדי למזג את עולם הפרסום עם עולמות יצירתיים אחרים באמצעות שותפויות שמאמצות את האנושיות ומרחיבות את המבט שלנו על מה שהפרסום יכול להיות".


השבוע בפסטיבל היצירתיות של ארגון ליונס בקאן, P&G קוראת לענף להוביל שיבוש על ידי איחוד כוחות עם עולמות יצירתיים אחרים, ומודיעה על כמה שותפויות חדשות.


שותפות יצירתית עם ג'ון לג'נד שמשלבת סוגות מרובות כדי לחקור היבטים שונים של האנושות והחוויה האנושית - כמו הורות, הגבריות החדשה, מוסיקה וצדק חברתי -- עם P&G והמותגים שלה פמפרס, ג'ילט ו-SK-II.


שותפות על בסיס אנושיות עם Thrive Global של אריאנה הפינגטון, שמשבצת "הערמת הרגלים במיקרו צעדים" לתוך המותגים של P&G כגון Oral-B וקרסט, פמפרס, ונוס, סיקרט ופנטן, תוך מיזוג מדעים קוגניטיביים ומדעי ההתנהגות עם מדעי החיים כדי לעזור לצרכנים להפחית עקה ולשפר את חיי היומיום.


שותפות אמיצה עם Saturday Morning, קולקטיב יצירתי פורץ דרך עם מודעות חברתית שיחד עם P&G יציג בתצוגה מוקדמת סרט קצר חדש בשם "THE LOOK" שמתמודד חזיתית עם הנושא של הטיה גזעית, בהתבסס על ההצלחה של "The Talk" שזכה בכמה פרסי ליונס, כולל הפרס הגדול.


שותפות קולקטיבית להשיק מחדש את Free the Bid בתור Free the Work, שירות גילוי כישרונות שהוקם על ידי יוצרת הסרטים שזכתה בפרסים עלמה הראל, ומיועד לנשים ויוצרים שלא מיוצגים מספיק כדי לפתח סיפורים חדשים בעולם שמעולם לא נחוו קודם - כי יצירתיות אוהבת גיוון.


שותפות יצירתית עם GLAAD כדי לחגוג את כל ההיבטים של הכלילה והביטוי האנושיים, כולל סרט חדש של פנטן שמעדכן את הקמפיין האיקוני של המותג "אל תשנאו אותי כי אני יפה".


שותפויות טכנולוגיות שמשבצות טכנולוגיות בחזית הקידמה במותגים כדי ליצור חוויות משתמש טובות יותר. P&G LifeLab האינטראקטיבית תיפתח בקאן ותציג מוצרים חדשים וחוויות של P&G כמו Oral-B Sense, Olay Skin Advisor, SK-II FutureX Smart Store, My Black is Beautiful וחוויית מציאות מדומה אופפת של Verizon Media שנתמכת בתוכן מ-HuffPost.


"היום יותר מאי פעם, קריטי שאלה מאיתנו שיש להם השפעה ישתמשו בה כדי ליצור השפעה חיובית על העולם. אני מחויב לחבר אנשים, לפתוח את הלב והמחשבה שלהם ולעזור להם לראות את החששות והשאיפות של אחרים", אמר הזמר, כותב השירים, השחקן, הפעיל והמפיק ג'ון לג'נד. "אנחנו יכולים לשנות את המשחק כאשר אנחנו מדברים על צדק, קהילה, משפחה ואיך מותגים יכולים ליצור מוצרים ולאמץ שיחות שמשפרות את העולם. אני שמח להיות שותף עם חברה שחותרת להיות כוח למען הטוב בעולם ומפתחת עבודה יצירתית מעוררת מחשבות שתגרום לשינוי".


"מותגים מצוינים הם הרגלים עבור הצרכנים שלהם - והמותגים של P&G הם הרגלים יומיומיים עבור עד 5 מיליארד צרכנים ברחבי העולם", אמרה אריאנה הפינגטון, המייסדת והמנכ"לית של Thrive Global. "השותפות החדשנית של Thrive עם P&G מתמקדת בניצול הרגעים של ההרגלים היומיומיים שקשורים למוצרים של P&G - כמו לצחצח שיניים או החלפת חיתולים - כקרש קפיצה למיקרו צעדים של Thrive, דרכים נתמכות על ידי מדע להפחתת עקה, לשיפור הבריאות והגברת ביצועים. מדעי ההתנהגות מראים שהערמת הרגלים - הצמדת הרגל חדש להרגל קיים כך שהוא הופך לשגרה בת קיימא - היא הדרך המהירה ביותר ליצור הרגל חדש ולגרום לכך שיישאר.


בתקופה של עקה ושחיקה ללא תקדים ומגיפה של בריאות הנפש, השותפות שלנו היא דרך חדשה וחשובה למלא את המשימות שלנו לשפר את חיי הצרכנים ולעזור לאנשים לחיות חיים יותר בריאים ומספקים באמצעות המותגים והמוצרים שהם אוהבים ומשתמשים בכל יום".


השותפויות האלה מתבססות על הבסיס ש-P&G יצרה בשנה שעברה בקאן:
שותפות עם Katie Couric Media, שהפיקה תוכניות משכנעות באמצעות אנושיות בעיתונות - כולל פרופילים של נשים מומחיות בחסות המותגים של P&G Olay, סיקרט ופנטן, סרט קצר על ציפיות של נשים עם SK-II, פרויקט מהזמן האחרון עם ג'ילט על גידול בנים, וידיעון יומי חכם, "קריאת השכמה", שמציע תובנות ופרשנות על העניינים החשובים של היום וכתבות סגנון חיים.


בשנה שעברה P&G הציגה גם את The Queen Collective עם קווין לטיפה, אולפני טרייבקה ו-United Talent Agency כדי להאיץ שוויון מגדרי וגזעי מאחורי המצלמה על ידי יצירה והפצה של סרטים שהופקו על ידי במאיות רב תרבותיות החל ב-Ballet After Dark של B’Monet ו-If There is Light של היילי אליזבט אנדרסון - סרטים תיעודיים קצרים שהקרנת הבכורה שלהם הייתה בפסטיבל הסרטים של טרייבקה.


ו-P&G משתפת פעולה עם נשיונל ג'יאוגרפיק ו-Global Citizen בפיתוח של ACTIVATE, סדרה תיעודית שמעלה את המודעות לעוני קיצוני, אי שוויון וקיימות סביבתית כדי לגייס את אזרחי העולם ליצור שינוי קבוע.
"כשאנחנו יוצרים שותפות עם אנשים יצירתיים שמאמינים בחשיבות של שוויון וכלילה, אנחנו יכולים ליצור סיפורים כפי שלא חווינו מעולם קודם - כי היצירתיות אוהבת גיוון", אמר פריצ'רד. "וכשאנו מאמצים יצירתיות באמצעות אנושיות, אנחנו יכולים מילולית לשנות את העולם על ידי שימוש בקול שלנו לא רק ככוח למען הצמיחה אלא גם ככוח למען הטוב".


אודות LifeLab של P&G
בקרו ב-Life Lab של P&G בפסטיבל היצירתיות של ארגון ליונס קאן 17-21 ביוני, 9:30-17:30 ב-Palais II. Life Lab של P&G, שהתחילה במקור בתערוכת האלקטרוניקה הצרכנית בינואר 2019, היא מוצג אופף שמציג איך אנחנו משלבים מדע וטכנולוגיות פורצי דרך עם הבנה עמוקה של הצרכנים כדי לספק חידושים וחוויות מחוברים שמשנים את חייהם של אנשים.


אודות פרוקטר & גמבל
P&G משרתת צרכנים ברחבי העולם באמצעות אחד התיקים החזקים ביותר של מותגים אמינים ואיכותיים מובילים, ביניהם:
Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks®, Whisper®
הקהילה של P&G כוללת פעילות בכ-70 מדינות ברחבי העולם. למידע והחדשות הכי מעודכנים על P&G והמותגים שלה בקרו בבקשה באתר http://ww.pg.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il