TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

מושל בירת הרכב של יפן מגיע לביקור בישראל


מושל מחוז אייצ'י (Aichi), אחד משלושת המחוזות החשובים ביפן, מר. אומורה הידאקי (Hideaki OHMURA) יגיע לישראל וייפגש עם מנהל מינהל סחר חוץ מר אוהד כהן


מחר יום ב, 23.05.22, ייפגש מר אומורה הידאקי (Hideaki OHMURA) עם מנהל מינהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, מר אוהד כהן. השניים, אשר צפויים להיפגש במטה משרד הכלכלה והתעשייה בירושלים, צפויים לדון על דרכים לשיתופי פעולה בין חברות וארגונים עסקיים, קידום ועידוד השקעות בין ישראל ויפן ודרכים לשילוב טכנולוגיות ישראליות בתעשייה היפנית.

מחוז אייצ'י הוא אחד משלוש המחוזות החשובים ביפן, הממוקם במיקום אסטרטגי בין שני המרכזים העסקיים של טוקיו ואוסקה בדרום-מרכז יפן. במינהל סחר חוץ שבמשרד הכלכלה והתעשייה מסבירים כי מחוז זה ידוע כ'בירת הרכב של יפן' ובו פועלות יצרניות הרכב הבולטות בעולם.


ב-2018, גיבשה ממשלת המחוז אסטרטגיה ליצירת אקוסיסטם של חדשנות במחוז, במטרה לשמור על התחרותיות של המחוז כהאב הייצור התעשייתי של יפן, על ידי הצגת מודלים עסקיים חדשניים וטכנולוגיות מתקדמות. מטרת הביקור בישראל, הוא לקדם שת"פ תעשייתי עם ארגוני ממשל וחברה אזרחית בישראל ולבחון שילוב פתרונות מתקדמים של חברות הזנק ישראליות בתאגידים יפניים. ביקור המושל, שנדחה עקב מגפת הקורונה, מתקיים בהמשך לפגישות קודמות שהתקיימו ביפן ובהמשך לשיתופי הפעולה הנוכחיים עם ממשלת מחוז אייצ'י, העיר נגויה (Nagoya) וגופים אחרים במחוז.

מנהל מינהל סחר חוץ מר אוהד כהן: "לישראל ויפן אינטרס משותף להידוק הקשרים הכלכליים וקידום ההשקעות נוספות לצד תחום הרכב. הנספחות הכלכלית ביפן, המפעילה נציגויות כלכליות בטוקיו ובאוסאקה, מקיימת קשרים הדוקים מול הממשל המחוזי בכל הקשור לשילוב חדשנות וחיבור חברות הזנק ישראליות לתאגידים יפניים. אנו מברכים על הנכונות והעניין של היפנים בהטמעת טכנולוגיות ישראליות בתעשייה ומקווים להרחיב את שיתוף הפעולה עם ממשלת המחוז עוד השנה"

נתוני סחר: עיר הבירה של מחוז אייצ'י, נגויה, הינה העיר הרביעית בגודלה ביפן ושוכן בה הנמל הגדול ביותר ביפן במונחי נפח יבוא ויצוא. מנתוני הסחר לשנת 2021 עולה כי ישראל היקף הסחר הכולל בין ישראל ויפן עמד על כ-3.5 מיליארד דולר.


ממינהל סחר חוץ נמסר כי ישראל מייצאת ליפן סחורות ושירותים בהיקף של 1.243 מיליארד דולר, בדגש על מכשור אופטי ורפואי (31%), כימיקלים ומוצרי תעשיות כימיות (17%), מתכות בסיס (17%) ומכונות ומיכון חשמלי ומכני (20%). ישראל מייבאת מיפן סחורות ושירותים בהיקף של כ-2.322 מיליארד דולר, הכוללים בעיקר מוצרי תחבורה (36%) ומכונות ומיכון חשמלי וכני (39%).










טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il