TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

now.gg משיקה את now.gg Fungible Games NFG, אבני הבניין של מטאברס המשחקים הניידים


now.gg
עם העוצמה של now.gg CloudOS ניתן להמיר משחקים ניידים קיימים ל-NFG המקושרים זה לזה ועם המשתמש כדי ליצור מטאברס
פאלו אלטו, קליפורניה, 25 בינואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

now.gg, חברת הענן הנייד, הכריזה על פלטפורמת now.gg Fungible Games (NFG) עבור משחקים ניידים שפותחה בידי מנועי המשחק Unity, Unreal ו-Cocos. NFG מאפשר ליצור חבילות משחק כך שחלקים ממנו יכולים להיות בבעלות אנשים שונים, באופן בו הוא יורכב מחדש בצורה דינמית בענן, ויישלח לגיימר. NFG גם מאפשר למשחקים להיות מקושרים זה עם זה באופן הדדי על ידי שיתוף החלקים השונים בין משחקים.

"אני מעריץ גדול של מארוול ומופתע מהאופן שבו הם מקשרים בין הסרטים ליצירת היקום הקולנועי של מארוול. ה-המטאברס הנייד הוא בהשראת מארוול. משחקים היום הם כמו סרטים, ומה אם הייתם יכולים לקשר אותם עם חומר, אווטארים, חלל וזמן. החומרים הם דברים כמו כלי נשק במשחק, אווטארים הם הגיבורים, החלל הוא דברים כמו מפות עם פורטלים כמו שד"ר סטריינג' יכול ליצור, והזמן הוא הזמן של הגיימר", אמר רוזן שארמה, מנכ"ל ומייסד now.gg. "זה דברים שבלתי אפשרי לעשות כיום בטלפון, אבל כוח העיבוד של הענן הנייד וההרכבה הדינמית של המשחקים יאפשרו זאת. אנחנו מאוד נרגשים מזה, ואתם תראו עוד ועוד משחקים שמתחברים למטאברס".

now.gg Fungible Games היא פלטפורמה המשלבת מספר יכולות טכניות ייחודיות ליצירת מטאברס נייד. הראשונה הוא היכולת לפרק משחק לקוד, אירועים וגרפיקה לחלקים של המשחק שנמצאים בבעלותם של אנשים שונים. פלטפורמת NFG יכולה לעשות זאת באופן אוטומטי עבור חלק מהמשחקים הקיימים או לאפשר למפתחים לעשות זאת באמצעות תוכנה. המשחק יכול לבצע שאילתות, וכן להרחיב או להחליף כל אחד מהרכיבים המפורקים הללו עם רכיבים שנמצאים אצל המשתמש או מפתח המשחק כדי ליצור משחק שניתן להפעיל בפני עצמו, וכך ליצור חוויה חדשה לגמרי. היכולת השנייה היא ההרכבה הדינמית, בזמן אמת, של אלמנטים מפורקים אלו בענן, והם מוזרמים למשתמש עם בזמן שיהוי נמוך. היכולת השלישית היא יצירת הקישורים הפנימיים בין האלמנטים, בין המשחקים, בין הארנקים אל מסע המשתמש עצמו.

עם NFG, מפתחים מקבלים גישה ליותר דרכים ליצור ולבנות ושחקנים מקבלים חוויה עשירה הרבה יותר. NFG גם מציגה רמות חדשות של אינטראקציה בין גיימרים, מפתחי ויוצרי משחקים. התרחיש הפשוט ביותר הוא שמשתמשים יכולים למצוא NFT במהלך המשחק ולהשתמש בהם כדי ליצור חוויית משחק מותאמת לחלוטין על ידי איסוף תמונות דו-ממד ותלת-ממד, טקסטורות, סרטונים וקוד שמבוססים על NFT או שאינם מבוססים על NFT. פלטפורמת NFG יכולה לבצע שאילתות בארנק של המשתמש כך שכל אחד יכול לשלב את ה-NFT או נכסים אחרים שלו במשחק. פתיחת הנכסים הללו לשיתוף בין משתמשים ומשחקים פותחת את המטאברס עבור מפתחים ויוצרים, שיכולים כעת לאפשר למעריצים להשתמש בנכסים שלהם בתוך המשחקים שלהם.

Heya (חדר ביפנית), הוא משחק הדמיה נייד שמהווה דוגמה ראשונה של NFG. כאן המשחק יכול לבצע שאילתות בארנק של משתמש כדי לראות אילו נכסים יש לו, ולאחר מכן לאפשר למשתמש למקם את הנכסים הללו על הקירות בחדרו, וליצור מרחב דיגיטלי משותף ומותאם לחלוטין. בנוסף, בעתיד, הוא יאפשר ליצור פורטלים שיספקו למשתמשים את היכולת לקפוץ למשחקים אחרים באמצעות חלק מה-NFT הללו.

"NFG היא פלטפורמה חדשה ומרהיבה. זה ישנה את האופן שבו משחקים מפותחים בעתיד ואת האופן שבו משחקים מתקשרים עם השחקן שלהם", אמר יאנג גואו, מייסד ומנכ"ל Heya Game. "זה גם נותן למפתחי מובייל קיימים נתיב לבניית טכנולוגיית Web 3.0 על גבי העסק הקיים. זה לא היה אפשרי בלי הענן הנייד".

NFG זמין כעת. למידע נוסף בקרו ב-https://now.gg/payments.html

אודות now.gg

now.gg היא חברת הענן הנייד המשנה את חוויית המשחקים למפתחי משחקים וצרכנים. עם הפלטפורמה הניידת הגלובלית הראשונה המוצעת במודל של "פלטפורמה כשירות" למפתחי משחקים, now.gg מאפשרת לקהילות השחקנים לשחק על גבי כל מכשיר או מערכת הפעלה, לשתף משחקים באופן מיידי באמצעות הערוצים החברתיים שלהם, ולבצע תשלומים בתוך המשחק באמצעות ערוצי תשלום שהם כבר עושים בהם שימוש. now.gg פותחת למפתחי המשחקים עולם חדש, כאשר השחקנים אינם מוגבלים יותר בידי מיקום גיאוגרפי, מכשיר או יחוס (attribution), ופותחת זרמי הכנסות חדשים לגמרי.


*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GlobeNewswire


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il