TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה
> > חדשות כלכלה

רד האט מכריזה על תכונות חדשות המאפשרות הקמה וניהול יישומים בענן היברידי ומחשוב הקצה


בת אל אסף-וולצ׳ק. קרדיט צילום: אלישר
רד האט השיקה עדכונים בפלטפורמת Red Hat OpenShift ו-Red Hat Advanced Cluster Management for Kubernetes. לפי IDC, 50% מתשתית ה-IT החדשה הפרוסה בארגונים תהיה באתרי קצה ולא במרכזי נתונים
רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על השקת Red Hat OpenShift 4.9 ו-Red Hat Advanced Cluster Management for Kubernetes 2.4, אשר נועדו לשמור על ההמשכיות של הענן ההיברידי הפתוח גם בקצוות המרוחקים של הרשת הארגונית. היכולות החדשות כוללות את התקנת OpenShift על שרת בודד, כאשר אשכול OpenShift הקטן והמלא מסייע לארגונים להרחיב את תהליכי פעילות הפיתוח, ההטמעה והניהול של טכנולוגיות כדי להתמודד עם הדרישות הגוברות למידע ושירותים.

לפי IDC, 50% מתשתית ה-IT החדשה תהיה באתרי קצה ולא במרכזי נתונים תאגידיים, כאשר הנתון עומד על פחות מ-10% בשנת 2021. תחזית נוספת של IDC צופה כי עד שנת 2024 תהיה עלייה של 800% במספר היישומים הפרוסים באתרי קצה. ארגונים בענפים שונים משתמשים במחשוב קצה כדי לפרוס יישומים רגישים להשהיה (Latency) לא רק כדי לספק את חווית היישומים הטובה ביותר עבור המשתמשים, אלא גם כדי לקבל החלטות מהירות ומבוססות-נתונים עבור העסק שלהם.

כאשר ישנה דרישה גוברת לפעילות של יישומים במיקומים מרוחקים, ארגונים זקוקים לכלים שלא רק מאפשרים להם פריסה פשוטה יותר בקצה, אלא גם מאפשרים ניהול מותאם של היישומים הללו. העדכונים האחרונים ב-Red Hat OpenShift 4.9 ו- Red Hat Advanced Cluster Management for Kubernetes 2.4 מספקים לארגונים את יכולות הגמישות והניהול הדרושות כדי לפרוס עומסי עבודה לפי הצורך.

יכולות קוברנטיס מלאות עבור הפריסות הקטנות ביותר

כאשר ארגונים מנצלים את יתרונות מחשוב הקצה, הריחוק הפיזי של אתרי הקצה יכול לגרום לאתגרים עבור ארכיטקטים אשר צריכים לפרוס חומרה בחללים מוגבלים או במקומות בהם חיבוריות הרשת עלולה להיות מקוטעת. השיפורים ב-Red Hat OpenShift 4.9, פלטפורמת הקוברנטיס הארגונית המובילה בתעשייה, מספקים למשתמשים חוויה רציפה יותר בכל האתרים שלהם, ללא קשר להיקף הפריסה.

פלטפורמת Red Hat OpenShift 4.9 מתאפשרת היום על שרת בודד (לאתרים עם מגבלות מקום וחשמל), כמו גם אפשרות הטופולוגיה עם אשכולות של 3 שרתים. OpenShift בעל שרת בודד מספק עצמאות תפעולית עבור אתרי קצה היות ואין תלות ברמת בקרת קוברנטיס מרכזית – מה שמקל על אתרי קצה שעלולים לחוות בעיות בחיבוריות, כמו תחנות בסיס מרוחקות או מתקני ייצור.

נהלו את Red Hat OpenShift מכל מקום

פריסות קצה יכולות להתפרש על פני מאות ועד לאלפי אשכולות של קוברנטיס ולעיתים צריך לנהל אותן במיקומים בהם יש צוות IT קטן או ללא צוות כלל. Red Hat Advanced Cluster Management מספק תצוגה קבועה אחת ממיקומי קצה למרכזי נתונים וסביבות ענן, מה שמאפשר לארגונים ניהול עקבי יותר לאורך אתרים ואשכולות מבלי הצורך בחיבור קבוע בין Red Hat Advanced Cluster Management ואתר הקצה.

הגרסה העדכנית של Red Hat Advanced Cluster Management מספקת יכולות ניהול מלאות עבור מערך היישומים המלא של הארגון, כולל ב-OpenShift בעל צומת אחת, צמתים עבור עובדים מרוחקים ואשכולות של 3 צמתים, מה שמסייע להקל על תפעול וניהול ארכיטקטורה מותאמת.

בת אל אסף-וולצ׳ק, ארכיטקטית פתרונות למגזר הפיננסי, אמרה כי, "מחשוב הקצה משנה באופן מהותי את הדרך שבה עסקים משתמשים ומתקשרים עם נתונים. מרחב הדאטה והיישומים יצא ממרכזי המחשוב אל הקצוות – הדאטה ייווצר ויעובד שם. מקרי השימוש דוגמת רכבים אוטונומיים, רחפנים, רובוטים וערים חכמות גדלים באופן אקספוננציאלי ויש צורך חיוני לשמור על עקביות הביצועים כדי לנהל את עומסי העבודה והתשתית המבוזרים. היכולות החדשות של Red Hat OpenShift ו- Red Hat Advanced Cluster Management מסייעות להרחיב אף יותר את היכולות של הענן ההיברידי הפתוח – מה שמספק בסיס משותף לחדשנות עסקית המתחילה במרכזי הנתונים של הלקוח ועד לעומק מחשוב הקצה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il